Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 (endret) Jeg kommer ikke på noe orignalt, jeg.. Endret 13. februar 2006 av Lea
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 ooops..jeg mente "interesser". Kan en moderator ordne dette?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Skriv dine enge interesser i stedet for å prøve å tenke ut noe orginalt. Arbeidsgiveren er ute etter å lære å kjenne deg som person og da hjelper det lite om du skriver opp storviltjakt i Afrika dersom du interesserer deg mer for strikking.
Gjest Lea Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 ooops..jeg mente "interesser". Kan en moderator ordne dette? ← Endret.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #5 Skrevet 13. februar 2006 Skriv dine enge interesser i stedet for å prøve å tenke ut noe orginalt. Arbeidsgiveren er ute etter å lære å kjenne deg som person og da hjelper det lite om du skriver opp storviltjakt i Afrika dersom du interesserer deg mer for strikking. ← Helt enig. Man må da skrive det en selv bruker fritida si på. Hvis en lyver på dette punktet, må man kanskje fortsette å lyve også etter man er ansatt.. Jeg har ikke skrevet så veldig mye. Har skrevet at jeg trener en del og at jeg jobber frivillig. Jeg driver ikke med noe mer originalt eller spennende i fritida mi, og har heller ikke noe ønske om å framstå mer spennende enn det jeg er
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #6 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har endt opp med å skrive at jeg liker å lese litteratur og gå i fjellet.. Det synes jeg er så intetsigende (for det gjør vel "alle"?) at jeg har funnet det best å fjerne hele feltet...
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #7 Skrevet 13. februar 2006 Er enig at hvis man ikke har noen veldig spennende interesser kan dette feltet bli litt intetsigende. Men når det gjelder feks trening trenger faktisk ikke dette være helt irrelevant i forhold til om vedkommende er den best egnede. En som trener regelmessig har gjerne lavere sykefravær og tåler større belastninger. I enkelte yrker er det dessuten påkrevd å være sterk. En som driver med mye på fritida gir inntrykk av å være driftig og energisk og kan ha fått erfaringer som er like viktig som annen arbeidserfaring. Hvis det derimot er altfor mye kan det hende det går utover jobben i form av å være sliten/be seg mye fri i forbindelse med arrangementer osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå