abderitt Skrevet 23. januar 2025 #21 Skrevet 23. januar 2025 J_1990 skrev (3 minutter siden): Men barna de kan vises i alle mulige situasjoner 24/7. ikke så nøye om de vil være på sosiale medier Nei, det er sant og tullete av foreldra. Men ho eksponerer jo ikkje barna, for ho seier jo ikkje kven av ungane ting gjeld - Michellelogikk
Gjest soloppgang1256 Skrevet 23. januar 2025 #22 Skrevet 23. januar 2025 (endret) . Endret 24. januar 2025 av soloppgang1256
J_1990 Skrevet 7. februar 2025 #23 Skrevet 7. februar 2025 Bare jeg som reagerer på at hun lar barna på 3 år være alene ute å leke mens hun er inne?? Har barn på samme alder selv og kunne ikke falt meg inn å la barnet leke alene ute rett ved en vei….🤯
Anneisabell Skrevet 8. februar 2025 #24 Skrevet 8. februar 2025 J_1990 skrev (På 7.2.2025 den 15.17): Bare jeg som reagerer på at hun lar barna på 3 år være alene ute å leke mens hun er inne?? Har barn på samme alder selv og kunne ikke falt meg inn å la barnet leke alene ute rett ved en vei….🤯 Den er vell ikke trafikkert etter hva hun selv sier. Men 3 stykker kan lett finne på å gå seg en tur. De finner på mye spik inne også om hun ikke følger med de hele tiden
Fjelldattera Skrevet 9. februar 2025 #25 Skrevet 9. februar 2025 Tolker jeg det rett at hun lar de 3 være ute alene for så å gå oop i 2/3.. etg å montere ting på badet og filme content?? En ting er lite trafikk og at man er inne å følger med ut vindu rett ved. Men her går hun opp å ordner ting ute av syns og hørselsvidde. For ikke å glemme at dette er skikkelig eksponerte barn i offentlig some, hvor følger får full innsikt i hvor de bor og hvor lite naboer de har. Og følelsen av å kjenne barna pga grad av eksponering. Så her kan i teorien noen følge med (hun oppdaterer jo «live» som jeg tolker det) på at hun slipper barna ut uten oppsyn så «hvem som helst» typ vente utenfor.. 1 1
Anneisabell Skrevet 21. februar 2025 #26 Skrevet 21. februar 2025 Hun har tapt seg sikkelig med tanke på innhold på snap. Nå er det stort sett bare klaging på det meste. Hun er for sjuk til å jobbe. Men snappen viser godt at hun klarer det meste av andre ting. Shopping i mange timer ordne og styre i huset, uten hjelp av konemor, ser hvertfall sånn ut. Samt 3 barn på 3 år på heltid, stort sett alene . Jada det er forskjell på jobb og hjemme og usynlige sykdom. Men.... 3
J_1990 Skrevet 13. mars 2025 #27 Skrevet 13. mars 2025 (endret) Anneisabell skrev (På 21.2.2025 den 8.55): Hun har tapt seg sikkelig med tanke på innhold på snap. Nå er det stort sett bare klaging på det meste. Hun er for sjuk til å jobbe. Men snappen viser godt at hun klarer det meste av andre ting. Shopping i mange timer ordne og styre i huset, uten hjelp av konemor, ser hvertfall sånn ut. Samt 3 barn på 3 år på heltid, stort sett alene . Jada det er forskjell på jobb og hjemme og usynlige sykdom. Men.... Lagt merke til det samme. Veldig mye klaging om dagen! Det er jo bare det det går i for tiden 😮💨 Endret 13. mars 2025 av J_1990 1
Anneisabell Skrevet 24. mars 2025 #28 Skrevet 24. mars 2025 J_1990 skrev (På 13.3.2025 den 19.36): Lagt merke til det samme. Veldig mye klaging om dagen! Det er jo bare det det går i for tiden 😮💨 Fortsatt på samme sporet og veldig mye utlevering av hva jentene gjør for tiden.
Anneisabell Skrevet 2. april 2025 #29 Skrevet 2. april 2025 Anneisabell skrev (På 24.3.2025 den 20.01): Fortsatt på samme sporet og veldig mye utlevering av hva jentene gjør for tiden. Det har hun tatt til seg og gjort noe med i forhold til filming. Men synes fortsatt hun snakker mye om hva jentene gjør, reaksjoner, søvn osv. Det Det hvertfall ikke er slutt på er shopping..omg kjøp kjøp kjøp...utrolig å god råd hun har i forhold til helt nytt hus, og ingen jobb..har jo ikke gul stjerne på snap hun tjener på heller 1
Blålilla Skrevet 4. april 2025 #30 Skrevet 4. april 2025 Anneisabell skrev (På 2.4.2025 den 21.47): Det har hun tatt til seg og gjort noe med i forhold til filming. Men synes fortsatt hun snakker mye om hva jentene gjør, reaksjoner, søvn osv. Det Det hvertfall ikke er slutt på er shopping..omg kjøp kjøp kjøp...utrolig å god råd hun har i forhold til helt nytt hus, og ingen jobb..har jo ikke gul stjerne på snap hun tjener på heller Hun jobber i barnehage vel?
J_1990 Skrevet 4. april 2025 #31 Skrevet 4. april 2025 Blålilla skrev (25 minutter siden): Hun jobber i barnehage vel? Nei. Hun har sluttet. Er vel på arbeids og avklaringspenger mener jeg hun sa? 2
Fjelldattera Skrevet 16. april 2025 #32 Skrevet 16. april 2025 «Jeg har veldig lyst å denge noen (barn) i veggen akkurat nå, men jeg har jeg har valgt å prøve å holde roen» eeeeh 1
Anneisabell Skrevet 16. april 2025 #33 Skrevet 16. april 2025 Fjelldattera skrev (1 time siden): «Jeg har veldig lyst å denge noen (barn) i veggen akkurat nå, men jeg har jeg har valgt å prøve å holde roen» eeeeh What? Jeg oppfatter at hun egentlig har kort lunte og ikke tåler så mye fra barna. Samtidig må hun regne med at 3 stk finner på mye når hun bruker så mye tid på andre ting mens de er på andre steder i huset
MissB Skrevet 14. august 2025 #34 Skrevet 14. august 2025 Fy fader så slemme dere er, her er det ei oppriktig dame som bare prøver å gjøre så godt hun kan med 3 på 3. Jeg elsker å følge med de å heier! At folk lever anderledes enn dere er deres valg, man tar de valgene man føler er riktig for seg og sitt også gir man beng i hva andre gjør. @mobbeguiden 2
Anneisabell Skrevet 13. september 2025 #35 Skrevet 13. september 2025 Siste post kom ikke som en overraskelse dessverre 2
monican94 Skrevet 25. september 2025 #36 Skrevet 25. september 2025 Anneisabell skrev (På 13.9.2025 den 20.12): Siste post kom ikke som en overraskelse dessverre nei, virker ikke som hun og konemor er på samme planet og da kan det vel ikke akkurat fungere i lengden.. Trist for alle men trur nok m har kjørt lutt sololøp som konemor ikke er enig i så... 1
J_1990 Skrevet 26. september 2025 #38 Skrevet 26. september 2025 Merkelig hvordan alt om barna kan deles. Trass, oppkast, diaré and so on. de har ingen privatliv. Men så blir det slutt med kona og hjelpes så hemmelig og privat det er! Forstå det den som kan. 1 2
Ranunkelen Skrevet 29. september 2025 #39 Skrevet 29. september 2025 Oi, de har jo "nettopp" kjøpt et svindyrt, nytt hus, og M har ikke jobb?
Anneisabell Skrevet 2. februar #40 Skrevet 2. februar Gikk ut i media fordi hun ikke skulle gi barna julegaver, men jammen tar hun i nå som de har bursdag da er det både opplevelse Disney on ice , gaver og ikke nok med det, de må få ekstra gaver fordi de slutter med smokk, det er ganske dobbeltmoralsk vell?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå