Gå til innhold

Mesternes mester - sesong 16

Gjest Arne_Toholt

Anbefalte innlegg

Gjest Arne_Toholt

Deltakerne er annonsert, og det nærmer seg ny sesong. Personlig synes jeg dette er den soleklart svakeste castingen sålangt i et program som jevnt over har castet kjente folk år etter år.

Flere som gleder seg? Hvem blir din favoritt?

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/disse-skal-delta-i-mesternes-mester/16734569/

Deltakerne i «Mesternes mester» i 2025 er: fotball- og sjakkspiller Simen Agdestein (56), freestyle-fotballspiller, Tobias Becs (32), alpinisten Hedda Berntsen (47), fotballspiller Tarik Elyounoussi (36), fjellklatrer Kristin Harila (38), bokser Kai Robin Havnaa (35), freeski-kjører Johanne Killi (26), håndballspiller Erlend Mamelund (39), thaibokser Fatima Pinto (45), danser Gyda Bloch Thorsen (43).

Endret av Arne_Toholt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen deltakere som vekker så mye interesse eller nysgjerrighet hos meg. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er det bare en jeg ville kjent igjen på gata. Men artig om en sjakkspiller vinner, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig svak casting i år! Er det virkelig ingen flere å ta av? Det er første gangen jeg vurderer å ikke følge med. De færreste av deltakerne har vunnet noe av betydning og da i sekundæridretter.

Syns ikke potensielle deltakere at det er lukrativt nok at det spilles inn i Norge, f.eks? Det er jo mange hete navn som har lagt opp de siste årene.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en gøy casting! Er så lei av «oppbrukte» idretts-kjendiser. Gøy å bli bedre kjent med noen «nye». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ofte det er gøy med noen ukjente i casten, de har ofte blitt favoritter hos meg! Denne sesongen synes jeg det dog ble litt for mange ukjente. Kjente til 5 navn, men vet kun ordentlig hvem 2 stk er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...