Gjest Arne_Toholt Skrevet 5. juni #1 Del Skrevet 5. juni (endret) Deltakerne er annonsert, og det nærmer seg ny sesong. Personlig synes jeg dette er den soleklart svakeste castingen sålangt i et program som jevnt over har castet kjente folk år etter år. Flere som gleder seg? Hvem blir din favoritt? https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/disse-skal-delta-i-mesternes-mester/16734569/ Deltakerne i «Mesternes mester» i 2025 er: fotball- og sjakkspiller Simen Agdestein (56), freestyle-fotballspiller, Tobias Becs (32), alpinisten Hedda Berntsen (47), fotballspiller Tarik Elyounoussi (36), fjellklatrer Kristin Harila (38), bokser Kai Robin Havnaa (35), freeski-kjører Johanne Killi (26), håndballspiller Erlend Mamelund (39), thaibokser Fatima Pinto (45), danser Gyda Bloch Thorsen (43). Endret 5. juni av Arne_Toholt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 5. juni #2 Del Skrevet 5. juni Ingen deltakere som vekker så mye interesse eller nysgjerrighet hos meg. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni Tarik 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 6. juni #4 Del Skrevet 6. juni I år er det bare en jeg ville kjent igjen på gata. Men artig om en sjakkspiller vinner, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 6. juni #5 Del Skrevet 6. juni Veldig svak casting i år! Er det virkelig ingen flere å ta av? Det er første gangen jeg vurderer å ikke følge med. De færreste av deltakerne har vunnet noe av betydning og da i sekundæridretter. Syns ikke potensielle deltakere at det er lukrativt nok at det spilles inn i Norge, f.eks? Det er jo mange hete navn som har lagt opp de siste årene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. juni #6 Del Skrevet 6. juni Jeg synes det var en gøy casting! Er så lei av «oppbrukte» idretts-kjendiser. Gøy å bli bedre kjent med noen «nye». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 9. juni #7 Del Skrevet 9. juni Jeg synes ofte det er gøy med noen ukjente i casten, de har ofte blitt favoritter hos meg! Denne sesongen synes jeg det dog ble litt for mange ukjente. Kjente til 5 navn, men vet kun ordentlig hvem 2 stk er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. juni #8 Del Skrevet 9. juni Tarik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå