Gå til innhold

Menn - hva dere vil damene skal gjøre med dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingenting er mer opphissende enn så se et kåt blikk, lekenhet, men også at du tør å vise fram din seksualitet. Litt småfrekke toner, hvisking i øret, smil, at du tar intitiativ, viser lidenskap og liker det du utfører. Nærhet, varme, kroppskontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har behov for å utforske repertoaret på soverommet og eksperimentere litt mer, og trenger rett og slett noen tanker og innspill til hva jeg kan gjøre med/for mannen min i senga. Han er typ dominant, liker at jeg nyter og er åpen for det meste.

Anonymkode: 9a4f4...bbe

Tenk litt utenfor rammene hva som må til for at din sexopplevelse blir enda bedre. Det er ingenting som er bedre for en mann enn å se/høre at dama man har sex med er helt med i øyeblikket og nyter det til det fulle. 

Og så by på deg selv. Vis deg fram. Nakenhet, kropp, hud, lyst, initiativ, lyd osv. Mist hemninger! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vær den dominante. Overask han med å ta kontrollen, og ikke la han ta den fra deg igjen før dere er ferdige. Skal vedde på at han blir positivt overrasket. 

Anonymkode: 5edef...725

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tre ting hun skal gjøre for din egoistiske nytelse, selv om svært få kvinner liker dette (jo, de finnes, men de er få)

Anonymkode: bd586...57a

Nå svarte jeg på et spørsmål om hva jeg ville, hva jeg liker. Selv om du ikke liker å suge og svelge eller å bli tatt i toeren så er det faktisk overraskende mange damer som gjør det. 

Anonymkode: 72318...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...