Veivalg Skrevet 5. juni 2024 #21 Del Skrevet 5. juni 2024 Ingenting er mer opphissende enn så se et kåt blikk, lekenhet, men også at du tør å vise fram din seksualitet. Litt småfrekke toner, hvisking i øret, smil, at du tar intitiativ, viser lidenskap og liker det du utfører. Nærhet, varme, kroppskontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 5. juni 2024 #22 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har behov for å utforske repertoaret på soverommet og eksperimentere litt mer, og trenger rett og slett noen tanker og innspill til hva jeg kan gjøre med/for mannen min i senga. Han er typ dominant, liker at jeg nyter og er åpen for det meste. Anonymkode: 9a4f4...bbe Tenk litt utenfor rammene hva som må til for at din sexopplevelse blir enda bedre. Det er ingenting som er bedre for en mann enn å se/høre at dama man har sex med er helt med i øyeblikket og nyter det til det fulle. Og så by på deg selv. Vis deg fram. Nakenhet, kropp, hud, lyst, initiativ, lyd osv. Mist hemninger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #23 Del Skrevet 5. juni 2024 Vær den dominante. Overask han med å ta kontrollen, og ikke la han ta den fra deg igjen før dere er ferdige. Skal vedde på at han blir positivt overrasket. Anonymkode: 5edef...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #24 Del Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tre ting hun skal gjøre for din egoistiske nytelse, selv om svært få kvinner liker dette (jo, de finnes, men de er få) Anonymkode: bd586...57a Nå svarte jeg på et spørsmål om hva jeg ville, hva jeg liker. Selv om du ikke liker å suge og svelge eller å bli tatt i toeren så er det faktisk overraskende mange damer som gjør det. Anonymkode: 72318...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå