Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har tenkt oss til Malta i sommer og derfor lurte jeg på om noen har noen gode tips om hotel, plasser som vi bør se, ting vi bør gjøre osv...`?

Morsomme historier fra plassen er også velkomne ;)

Vi skal foresten ikke på noe utprega drikketur. Vi er to ungdommelige par som reiser, og så skal foreldrene mine og søskna mine være med. Men kom med gode uteplasse-tips fordiom :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lurer også på Malta. Er det et fint bryllupsreisemål?

:)

Skrevet

Malta er en herlig øy. Vi var der i over en måned for noen år siden og hadde det helt glimrende. Vi hadde unger med oss og fikk dermed ikke testet utelivet så veldig bra da. Malta er ingen stor øy, så hvis dere leier dere en bil kan dere kjøre på kryss av øye på en dag og får dermed sett temmelig mye. Vi kjørte på kryss og tvers mangen ganger :-) Det eneste dere må tenke på hvis dere skal leie bil er å være veldig observange - Malteserne kjører i skyggen..... :-) Vet ikke hvor dere skal bo, vi bodde i Buggiba og var veldig fornøyde med den plassen.

Anbefaler en tur over til naboøya Gozo, her er det helt fantastisk. Folkene er utrolig vennlige og hele atmosfærene er herlig og avslappet. Det er 20 minutter med ferge over til Gozo.

Valetta, hovedstaden på Malta er jo og ett must. Utrolig å se på all den tette bebyggelsen, de trange gatene, og om de ikke har skiftet det ut må du bare løfte hodet og kikke opp på alle strømledningene som henger som ett totalt kaos mellom husene :-)

Det er masse å ta seg til på Malta - anbefaler deg å kjøpe en håndbok, der står alt kort og greit forklart.

Ha en fantastisk flott tur.

Skrevet

Takk for noen tips :) Trodde kanskje at malta var litt større enn at man kunne ta en kryss og tvers tur når en føler for ;) Men da vet en ihvertfall det :) Thanks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...