Gå til innhold

i love my pussy dollhouse


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

Har sett denne gruppen på blink faktisk, men visste ikke at det var blitt en så "stor" greie :ler:

Jeg vet godt hvem "sjefen" er, og nå har hun byttet "artistnavn" igjen tydeligvis.. Det nye er altså Jenwankit.. Hørtes litt "småperverst" ut spør du meg ;) De sier de ikke er glamourmodeller.. Vel.. Det er i hvertfall hun.. Hun har jo vært i ViMenn, FHM osv mange ganger.. :)

Endret av *MissA*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Hva er det for noe?

Det er tre jenter (hvis jeg ikke husker helt feil) som ikke har lykkes som glamourmodeller her til lands som nå har bestemt seg for å selge sex via webcam på nett. Noe i den duren, ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh
De sier de ikke er glamourmodeller.. Vel.. Det er i hvertfall hun.. Hun har jo vært i ViMenn, FHM osv mange ganger.. :)

Haha... I know. Meen, de lykkes dessverre ikke. Så de er nok ikke glamourmodeller. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Det er tre jenter (hvis jeg ikke husker helt feil) som ikke har lykkes som glamourmodeller her til lands som nå har bestemt seg for å selge sex via webcam på nett. Noe i den duren, ja...  :sjenert:

Det stemmer ikke helt etter hva jeg har fått med meg.. Det er 15 (minst) jenter som har en gruppe på Blink hvor de legger ut filer (bilder og videoer) av seg selv osv og diskuterer sexopplevelser og sånt. De filene kommer de nok til å legge det ut et annet sted også snart, regner jeg med :tunge1:. Mange av de er faktisk ganske vanlige jenter, men hun Tina er faktisk en litt kjent glamourmodell som har vært med i FHM, Vimenn, mange konkurranser, en reality-serie som snart kommer på tv osv.

Kan jo hende de skal vise seg på webcam, men det har hvertfall ikke jeg hørt noe om, men tviler vel ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Det stemmer ikke helt etter hva jeg har fått med meg.. Det er 15 (minst) jenter som har en gruppe på Blink hvor de legger ut filer (bilder og videoer) av seg selv osv og diskuterer sexopplevelser og sånt. De filene kommer de nok til å legge det ut et annet sted også snart, regner jeg med :tunge1:. Mange av de er faktisk ganske vanlige jenter, men hun Tina er faktisk en litt kjent glamourmodell som har vært med i FHM, Vimenn, mange konkurranser, en reality-serie som snart kommer på tv osv.

Kan jo hende de skal vise seg på webcam, men det har hvertfall ikke jeg hørt noe om, men tviler vel ikke :ler:

Ååå...sånn å forstå. Nei, da har jeg nok misforstått. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Ååå...sånn å forstå. Nei, da har jeg nok misforstått.  :ler:

Hele greia er nok litt vel blåst opp ja :ler: Skjønner ikke engang hvorfor det er en artikkel på Side2 om det, men men :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...