AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #1 Skrevet 4. juni 2024 Jeg og samboer skal kjøpe hus i Asker, og vi planlegger å stifte familie. Begge har høy prioritet på et sted der det er trygt å vokse opp, og barna skal gå på en god og inkluderende skole som bl.a. tar mobbing på alvor. Men ingen av oss er kjent i Asker, så kunne trengt noen anbefalinger. Gjerne både skjermet og samtidig ikke alt for langt unna tog. Noen som kan dele av sin kjennskap til Asker her?🙏 Anonymkode: 2c1b1...469
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #2 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og samboer skal kjøpe hus i Asker, og vi planlegger å stifte familie. Begge har høy prioritet på et sted der det er trygt å vokse opp, og barna skal gå på en god og inkluderende skole som bl.a. tar mobbing på alvor. Men ingen av oss er kjent i Asker, så kunne trengt noen anbefalinger. Gjerne både skjermet og samtidig ikke alt for langt unna tog. Noen som kan dele av sin kjennskap til Asker her?🙏 Anonymkode: 2c1b1...469 Ja, vi er veldig fornøyde med drengsrud. Veldig fin skole, som tar både mobbing på alvor, men også forebygger mobbing. Her går bussene 4-6 ganger i timen og det tar 5 min med buss til tog. Anonymkode: 7ef32...bf1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #3 Skrevet 4. juni 2024 Personlig liker jeg Bleikeråsen. Anonymkode: 95f6e...6a3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #4 Skrevet 4. juni 2024 Slemmestad er fint. Anonymkode: cbefb...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #5 Skrevet 4. juni 2024 Veldig mange trygge steder, men gå for område med mye eneboliger med folk i samme alder, da helst nybyggerområder, da er det ikke like mye etablerte relasjoner. Ville holdt meg unna alt sør for Vollen. Anonymkode: 8eee6...4bf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 19.26): Veldig mange trygge steder, men gå for område med mye eneboliger med folk i samme alder, da helst nybyggerområder, da er det ikke like mye etablerte relasjoner. Ville holdt meg unna alt sør for Vollen. Anonymkode: 8eee6...4bf Hvorfor ville du holdt deg unna alt sør for Vollen? Anonymkode: 2c1b1...469
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #7 Skrevet 6. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ville du holdt deg unna alt sør for Vollen? Anonymkode: 2c1b1...469 Trafikken er et helvete og det går kun busser. (unntatt Heggedal, Røyken, Spikkestad) Hurumhalvøya er i Asker kommune, men ikke bra skoler, nok fritidsaktiviteter eller nok offentlig transport. Nærme nok til barneskoler, men vgs er enten Røyken vgs eller Asker/Bleiker/Nesbru og videre innover så på sikt blir det dårlig transport. Anonymkode: 8eee6...4bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå