Gå til innhold

Kvifor diskuterer ein ikkje kultur i dette forumet?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 1.09):

Ein diskuterer korleis ein skal smugla inn ei flaske vin på ein konsert, og ein diskuterer lett underhaldning som Donald Pocket, Eurovision, rap, og NSYNC.

Men ein diskuterer ikkje Haydn, Mendelssohn, Prokofiev eller Sjostakovitsj. Heller ikkje Wagner eller Strauss.

Kva trur du er årsaka til dette?

Anonymkode: 07d49...49a

Det er ikke så spennende å diskutere det med folk flest.  Jeg stor interesse for barokken og kunsthistorie generelt.  Jeg kunne snakket om det i timesvis, men driver ikke å prakker det på andre fordi jeg vet det blir for sært 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 1.09):

Ein diskuterer korleis ein skal smugla inn ei flaske vin på ein konsert, og ein diskuterer lett underhaldning som Donald Pocket, Eurovision, rap, og NSYNC.

Men ein diskuterer ikkje Haydn, Mendelssohn, Prokofiev eller Sjostakovitsj. Heller ikkje Wagner eller Strauss.

Kva trur du er årsaka til dette?

Anonymkode: 07d49...49a

kanskje fordi verden har vokst fra de klassiske verkene og deres komponister selv uten å ha vokst fra evnen til å kose seg med musikken, gå på konsert en gang i blandt osv? Kultur er jo det som opptar folket, altså kan det være så mye mer som er givende å snakke om enn dlde komponister, overgangen i stykkene eller hvordan man best skal få frem følelsene de ønsket formidle om man selv prøver spille stykkene.. 

Anonymkode: 57edd...ae8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...