AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Hei. Jeg har bitt kjeven litt tvangspreget i mange mange år og merker det begynner å verke, og jeg er sliten i kjeven. Kontakter jeg fastlege eller tannlege for å få hjelp med dette? Tenker da på dette med evnt. refusjon fra Helfo osv. Anonymkode: efe9d...1fb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Jeg har bitt kjeven litt tvangspreget i mange mange år og merker det begynner å verke, og jeg er sliten i kjeven. Kontakter jeg fastlege eller tannlege for å få hjelp med dette? Tenker da på dette med evnt. refusjon fra Helfo osv. Anonymkode: efe9d...1fb Først må du nesten finne noen som er villig til å sette en botoxinjeksjon på deg, i kjeven! Skal helsevesenet gjøre dette så må du gjennom utredn8ng, først, det er ikke bare å stikke og sprøyte ting inn i en menneskekropp. Behandlingen skal være forsvarlig, både økonomisk og medisinsk. Anonymkode: 59b09...939
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei. Jeg har bitt kjeven litt tvangspreget i mange mange år og merker det begynner å verke, og jeg er sliten i kjeven. Kontakter jeg fastlege eller tannlege for å få hjelp med dette? Tenker da på dette med evnt. refusjon fra Helfo osv. Anonymkode: efe9d...1fb Jeg gikk privat til en lege! Koster 3-3500 kr, virker utrolig bra! Vet ikke hvordan du gjør det med lege/tannlege…. Anonymkode: 0dac9...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Først må du nesten finne noen som er villig til å sette en botoxinjeksjon på deg, i kjeven! Skal helsevesenet gjøre dette så må du gjennom utredn8ng, først, det er ikke bare å stikke og sprøyte ting inn i en menneskekropp. Behandlingen skal være forsvarlig, både økonomisk og medisinsk. Anonymkode: 59b09...939 Dette vet jeg. Men det svarer ikke helt på spørsmålet mitt… Anonymkode: efe9d...1fb
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 59 minutter siden, AnonymBruker said: Først må du nesten finne noen som er villig til å sette en botoxinjeksjon på deg, i kjeven! Skal helsevesenet gjøre dette så må du gjennom utredn8ng, først, det er ikke bare å stikke og sprøyte ting inn i en menneskekropp. Behandlingen skal være forsvarlig, både økonomisk og medisinsk. Anonymkode: 59b09...939 Altså dette er noe som gjøres, ikke noe TS bare har funnet på 😄 TS jeg gjorde det privat og betalte selv så vet ikke om man kan få via legen. Men jeg hadde dessverre lite effekt. De sa man burde ha minst 2 behandlinger da (med en ganske lang tid imellom, noen måneder?) men så startet jeg å aktivt prøve å bli gravid så droppet å ta mer enn den ene gangen siden jeg ikke ville risikere å ta botox som gravid. Anonymkode: 742b0...dd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå