Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Hei! Ahr så lyst til å reise på en ukes shopping til New York i august. Finner ingen ferdige pakketurer dit, med fly og hotell??? Noen som kan hjelpe meg med dette? Eler som hvet om et greit hotel,etc? Lilje:)
liv Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og om du er student men Kilroy har ofte fine priser til New york
Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 12. februar 2006 #3 Skrevet 12. februar 2006 Vil bare tipse deg om at det sto masse tips om NY i Aftenposten i går. Husker ikke om det sto noe om pakketurer direkte, men det var mange andre gode tips iallefall.
Latee Skrevet 12. februar 2006 #4 Skrevet 12. februar 2006 hotels.com orbitz.com Kommer ikke på så mange nå.... men prøv utenlandske sider
Smørblomsten Skrevet 13. februar 2006 #5 Skrevet 13. februar 2006 Pennsylvania Hotel anbefales. Ett av de billigste med BRA beliggenhet! Søk opp!
Gjest Frigg Skrevet 13. februar 2006 #6 Skrevet 13. februar 2006 USA Spesialisten har litt av hvert å tilby.
Brunhilde Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 Bridge storbyferie har turer til New York. Jeg har bestilt gjennom Berg-Hansen. Turen måtte dessverre avlyses og servicen jeg fikk var like god da jeg avbestilte som da jeg bestilte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå