Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #1 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei! Ahr så lyst til å reise på en ukes shopping til New York i august. Finner ingen ferdige pakketurer dit, med fly og hotell??? Noen som kan hjelpe meg med dette? Eler som hvet om et greit hotel,etc? Lilje:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. februar 2006 #2 Del Skrevet 12. februar 2006 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og om du er student men Kilroy har ofte fine priser til New york Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pauline_* Skrevet 12. februar 2006 #3 Del Skrevet 12. februar 2006 Vil bare tipse deg om at det sto masse tips om NY i Aftenposten i går. Husker ikke om det sto noe om pakketurer direkte, men det var mange andre gode tips iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 12. februar 2006 #4 Del Skrevet 12. februar 2006 hotels.com orbitz.com Kommer ikke på så mange nå.... men prøv utenlandske sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 13. februar 2006 #5 Del Skrevet 13. februar 2006 Pennsylvania Hotel anbefales. Ett av de billigste med BRA beliggenhet! Søk opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 13. februar 2006 #6 Del Skrevet 13. februar 2006 USA Spesialisten har litt av hvert å tilby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 13. februar 2006 #7 Del Skrevet 13. februar 2006 Prøv også www.reisefeber.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 13. februar 2006 #8 Del Skrevet 13. februar 2006 Sjekk også: www.supersaver.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. februar 2006 #9 Del Skrevet 14. februar 2006 Bridge storbyferie har turer til New York. Jeg har bestilt gjennom Berg-Hansen. Turen måtte dessverre avlyses og servicen jeg fikk var like god da jeg avbestilte som da jeg bestilte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå