Gå til innhold

Hvilken Toyota er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hørte at toyota har hode biler. Jeg ønsker å kjøpe brukt til rundt 200k. Jeg ønsker ikke Yaris og en nyere bruktbil.

Men av de andre er jo det så mye å velge blant. Og mange begrep slik som "active".

Hvilken bil er best? Hvilket årstall? Hvilken betegnelse? Modeller jeg burde styre unna?

Anonymkode: 3669f...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt Corolla to ganger. Jeg liker også den nye Corolla'n som kom for noen år siden 😊 

Begge de Corolla'ne jeg har hatt har vært driftsikre og pålitelige 😊 Jeg hadde ikke nølt med å kjøpe Corolla igjen. 

Ellers har jeg hørt mye bra om Toyota Prius 😊

Men Toyota generelt er jo godt kjent for god driftssikkerhet 😊 Så nesten uansett hva du velger, tror jeg ikke du kommer til å få mye problemer med bilen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prius

Anonymkode: 961de...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sitat

Hvilken Toyota er best?

Denne.

Anonymkode: 3de19...04c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Land Cruiser eldre enn 2007.

Anonymkode: 15fe2...248

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hiace 😎

Anonymkode: 276e1...097

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Denne.

Anonymkode: 3de19...04c

Kan du ikke lese? TS spurte etter Toyota 😜

Anonymkode: 9c382...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hørte at toyota har hode biler. Jeg ønsker å kjøpe brukt til rundt 200k. Jeg ønsker ikke Yaris og en nyere bruktbil.

Men av de andre er jo det så mye å velge blant. Og mange begrep slik som "active".

Hvilken bil er best? Hvilket årstall? Hvilken betegnelse? Modeller jeg burde styre unna?

RAV 4  har nummer 3 nå aldri noe tull 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yaris

Anonymkode: be683...6dd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rav 4 plug in hybrid. Vår andre, veldig fornøyd. 

Anonymkode: 45c8a...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Toyota generelt er en evighetsmaskin. Rusta tar den lenge før bilen går i stykker (som oftest). Spørs hva dlags type bil du vil ha. Land cruiser er en god bil. Men den er jo stor, og mer som en arbeidsbil, men god kjørekomfort, men bruker mye diesel. Ellers er avensis en god bil, og populær. Men noe lav, så ikke noe offroadbil 😅

Anonymkode: bcb66...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spriker rådene fra den minste "symaskinen" til den største SUV'en, fordi vi vet jo ikke hva slags bil du trenger. Du må gjerne være litt mer konkret på behov for lasteplass, hengerfeste, antall seter, barnevognplass osv..

Generelt er alle Toyota-modellene driftssikre biler, så akkurat der tror jeg det er vanskelig å bomme helt. Vil du kneppe opp enda et hakk i kvalitet, kan du se på Lexus, som også lages av Toyota.

Hybridbilene til Toyota er lettkjørte og driftssikre. Prius er nevnt, og det er nesten en evighetsmaskin. Auris er også fine hybridbiler. Trenger du stasjonsvogn, er Corolla og Avensis gode alternativer.

Innenfor hver modell finnes en rekke utstyrsvarianter. Du nevnte Active, og det er en utstyrsvariant på en av modellene, men jeg tror det er vanskelig å få oversikt over alle utstyrsnivåer for det er så mange, og det varierer med både bilmodell og med årsmodeller innenfor samme modellnavn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåmonster

Rav 4 til jeg dør!!

hilsen mannen med hatt, han alle er så sint på.

Endret av Blåmonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke yaris. Trenger ikke å være SUV. 

Corolla virker kult. Men hvilken corolla velger jeg da?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt til sitt bruk. Har en yaris hybrid til bykjøring, snur på sin egen akse, kjører godt i kø og får parkert på trange plasser der nabobilen har tatt litt av din plass. Billig i drift er den og!

vi har også en rav 4 hybrid. Firehjulstrekk ❤️🙌 sitter høyt og godt, driftssikker og trygg og god. 

faren min har en 1990 land cruiser. Traktor som kommer frem over alt. Masse plass, men går på diesel som er kjipt i bomringen. Så da kjører de mammas corolla når de skal småkjøre😉

Anonymkode: cc34b...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke yaris. Trenger ikke å være SUV. 

Corolla virker kult. Men hvilken corolla velger jeg da?

Ts

Tenker du så ny bil som mulig eller klarer du deg med en eldre bil? 

Hva er bil-budsjettet ditt? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mardina skrev (10 timer siden):

Tenker du så ny bil som mulig eller klarer du deg med en eldre bil? 

Hva er bil-budsjettet ditt? 😊

Står i hovedinnlegget

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 14.58):

Du burde styre unna Toyota og kjøpe deg en elbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomSawyer skrev (6 minutter siden):

Du burde styre unna Toyota og kjøpe deg en elbil.

Også Toyota har elektrisk dreven bil. Men lukker du øynene for den, så er det ditt valg. Uansett gøy å se bz4x puster Tesla litt i nakken på statistikken😄

Anonymkode: 51d9c...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...