AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #1 Skrevet 3. juni 2024 Hei! Skal ha privatisteksamen i naturfag denne uken, og det ene kompetansemålet er slik: Utforske en selvvalgt naturfaglig problemstilling, presentere funn og argumentere for valg av metoder Er det noen her som faktisk har fått dette som spørsmål på privatisteksamen? Anonymkode: df9db...52b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #2 Skrevet 3. juni 2024 Jeg har aldri hørt det kompetansemålet bli spurt om på privatisteksamen. Hilsen sensor. Anonymkode: ab770...efe 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #3 Skrevet 3. juni 2024 Må man gjøre forsøk på eksamen i naturfag? Anonymkode: 0b5b5...e69
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #4 Skrevet 3. juni 2024 Just now, AnonymBruker said: Må man gjøre forsøk på eksamen i naturfag? Anonymkode: 0b5b5...e69 Ja. Men ofte må du bare snakke om det har jeg skjønt. Poenget er å kunne teorien bak hva som skjer. Anonymkode: df9db...52b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #5 Skrevet 3. juni 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri hørt det kompetansemålet bli spurt om på privatisteksamen. Hilsen sensor. Anonymkode: ab770...efe Takk, det var beroligende! Anonymkode: df9db...52b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Skrevet 3. juni 2024 Nei. Man får et praktisk spørsmål, men ikke nødvendigvis forsøk, her jeg bor iallfall. Og et tema man skal forberede en kort presentasjon om på 20 min før. Hvis det er noen trøst følte jeg at jeg gjorde det helt elendig, presentasjonen var ok siden jeg hadde notater, men det praktiske gikk rett syd og spørsmålene etterpå fikk jeg knapt svart noe på. Fikk 4-er 😅 Anonymkode: a2150...f0e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #7 Skrevet 3. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei. Man får et praktisk spørsmål, men ikke nødvendigvis forsøk, her jeg bor iallfall. Og et tema man skal forberede en kort presentasjon om på 20 min før. Hvis det er noen trøst følte jeg at jeg gjorde det helt elendig, presentasjonen var ok siden jeg hadde notater, men det praktiske gikk rett syd og spørsmålene etterpå fikk jeg knapt svart noe på. Fikk 4-er 😅 Anonymkode: a2150...f0e Hvilken del av landet bor du? Haha, en liten trøst kanskje. Da er kanskje ikke 5eren jeg trenger (helst 6) så vanskelig å få?! Krysser fingrene for at jeg får om arv eller noe, der er jeg desidert best (og mest interessert). Anonymkode: df9db...52b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå