Gå til innhold

Vil spiser mindre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil gå ned fra 107 til 93 kg , hadde bra muskulatur på 90kg , men har bulket opp., Frem til 98 kg så jeg bra ut, men  nå er jeg dvas på 107 kg. Dette er 14 kg jeg vil gå ned, har det ikke travelt men avslutter bulken her. Har bulket et helt år🤪

jeg er ikke typen som orker å telle kalorier, vet at jeg får i meg rundt 220 gram proteiner nå, skal klare å gå ned på å måle med øynene det er ingen stor oppgave , men hvor mange gram proteiner kan jeg slippe unna med?  Helst lavest mulig slik jeg kan spise mest mulig karb for påfyll til trening, skal spise lavt men sunt fett. 

trening består av  fullkropp 3 dager i uka, høy intensitet lavt til moderat volum.  

Anonymkode: 065e4...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ok... 

Anonymkode: b275e...bbb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok... 

Anonymkode: b275e...bbb

Har du ikke svar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vil gå ned fra 107 til 93 kg , hadde bra muskulatur på 90kg , men har bulket opp., Frem til 98 kg så jeg bra ut, men  nå er jeg dvas på 107 kg. Dette er 14 kg jeg vil gå ned, har det ikke travelt men avslutter bulken her. Har bulket et helt år🤪

jeg er ikke typen som orker å telle kalorier, vet at jeg får i meg rundt 220 gram proteiner nå, skal klare å gå ned på å måle med øynene det er ingen stor oppgave , men hvor mange gram proteiner kan jeg slippe unna med?  Helst lavest mulig slik jeg kan spise mest mulig karb for påfyll til trening, skal spise lavt men sunt fett. 

trening består av  fullkropp 3 dager i uka, høy intensitet lavt til moderat volum.  

Noen ekspert som de kaller seg sier 1,2x kroppsvekt andre sier 2x kroppsvekt så skjønner frustrasjon.. hva med å prøve noe imellom typ 140-150 gram med utgangspunkt i det som skal bli ny kroppsvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåmonster skrev (10 timer siden):

Noen ekspert som de kaller seg sier 1,2x kroppsvekt andre sier 2x kroppsvekt så skjønner frustrasjon.. hva med å prøve noe imellom typ 140-150 gram med utgangspunkt i det som skal bli ny kroppsvekt.

Takk for svar , skulle kanskje testet noe sånt. 150 gram er jo mye🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...