AnonymBruker Skrevet 2. juni #1 Del Skrevet 2. juni Regntøy,heldress eller 2 delt?🫠 Anonymkode: 7ce4a...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Del Skrevet 3. juni Bruker 2 delt 🙂 Enklere hvis du plutselig må på do 🙂 Anonymkode: f2dbe...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Del Skrevet 3. juni Todelt dress her. Ikke minst fordi jeg er dame og det er så mye enklere å gå på do Og noen ganger har jeg bare brukt buksa, hvis veien er våt og regnet har opphørt (kjører uten skjerm på framhjulet, greit å slippe den møkka oppover beina og i skrittet) Synes Scott sin regndress er super! Anonymkode: 14e5a...5c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #4 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 12.40): Todelt dress her. Ikke minst fordi jeg er dame og det er så mye enklere å gå på do Og noen ganger har jeg bare brukt buksa, hvis veien er våt og regnet har opphørt (kjører uten skjerm på framhjulet, greit å slippe den møkka oppover beina og i skrittet) Synes Scott sin regndress er super! Anonymkode: 14e5a...5c4 Sett på en skjerm. Anonymkode: 85c60...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå