AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg og eks samarbeider så dårlig om barna. Vi har ikke noen fast samværsavtale da vi ikke har klart å komme til enighet. Venter nå på at det skal komme opp i retten, det skjer ikke før til høsten. Men nå skulle han ha minste barnet i helgen. Så avtaler han ikke levering med meg. Jeg etterlyste før i dag når han kommer med barnet, men han svarer ikke skikkelig. Senere får jeg beskjed om. Sendte han ny melding om når jeg forventet at barnet kom hjem, men ikke noe svar. Jeg orker ikke dette! Anonymkode: afa9f...5a8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Han hersker med deg. Av med silkehanskene. La nå for guds skyld NAV bestemme barnebidrag. Det er det mest rettferdige for barnet. Han klarer ikke avtale hentetider engang så hvordan tror det blir med bidrag? Spar på alle meldinger og legg frem at han ikke svarer skikkelig. Ha barnas pass og fødselsattester hos deg. Og sperret sparekonto for barna. ❤️ Anonymkode: 5452d...86c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Kanskje han ikke gidder å svare fordi du maser sånn. Anonymkode: f2369...4bb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Føler med deg❤️Neste gang, kan du nekte ham å hente før dere har blitt enige om tilbakeleveringstidspunkt, skriftlig? Så må han jo levere på tidspunktet dere har avtalt. Hvem har bosted nå? Anonymkode: a2950...d12 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje han ikke gidder å svare fordi du maser sånn. Anonymkode: f2369...4bb Maser? 2 meldinger? Så det er greit å måtte sitte og vente og ikke vite når barnet ditt kommer hjem? Anonymkode: afa9f...5a8 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler med deg❤️Neste gang, kan du nekte ham å hente før dere har blitt enige om tilbakeleveringstidspunkt, skriftlig? Så må han jo levere på tidspunktet dere har avtalt. Hvem har bosted nå? Anonymkode: a2950...d12 Takk ❤️Nei skjønner jo det nå at neste gang må det avtales nøye på forhånd. Jeg har bosted hos meg. ts Anonymkode: afa9f...5a8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han hersker med deg. Av med silkehanskene. La nå for guds skyld NAV bestemme barnebidrag. Det er det mest rettferdige for barnet. Han klarer ikke avtale hentetider engang så hvordan tror det blir med bidrag? Spar på alle meldinger og legg frem at han ikke svarer skikkelig. Ha barnas pass og fødselsattester hos deg. Og sperret sparekonto for barna. ❤️ Anonymkode: 5452d...86c Har tatt bidrag gjennom nav. Han vart forbanna da så har lagd et helvete med det og. Jeg har alt hos meg 😊 ts Anonymkode: afa9f...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg og eks samarbeider så dårlig om barna. Vi har ikke noen fast samværsavtale da vi ikke har klart å komme til enighet. Venter nå på at det skal komme opp i retten, det skjer ikke før til høsten. Men nå skulle han ha minste barnet i helgen. Så avtaler han ikke levering med meg. Jeg etterlyste før i dag når han kommer med barnet, men han svarer ikke skikkelig. Senere får jeg beskjed om. Sendte han ny melding om når jeg forventet at barnet kom hjem, men ikke noe svar. Jeg orker ikke dette! Anonymkode: afa9f...5a8 bufdir.no kan hjelpe med møter for å ordne slikt. Familievernkontoret. Anonymkode: 3ac0b...7b8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #9 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Maser? 2 meldinger? Så det er greit å måtte sitte og vente og ikke vite når barnet ditt kommer hjem? Anonymkode: afa9f...5a8 Men er det første gang han har barnet? Eller har han hatt barnet flere ganger. Hvis det er meldinger hver gang. Så skjønner jeg han blir irritert. Prøv å slutt å mas, se hva som skjer. Ha vel ikke slem så han stikker av med barnet? Anonymkode: f2369...4bb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #10 Skrevet 6. juni 2024 Han har idet minste signert, så du har penger å rutte med å noe å legge fram til nav 😅 min eks signerte nada papirer... Selvom vi var enige i 50/50... (Det ble gjort som et økonomisk pressmiddel for meg, angående bolig oppgjøret). Tok over ett år før jeg fikk noen signaturer, ble nødt til å tilbakebetale nav også. Ja... Hva ønsker fra og hva ønsker du, sånn i utgangspunktet? Kanskje vi kan hjelpe til med å komme med tips til deg/dere 😊 Anonymkode: babe0...808
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå