Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Heterofile menn: prostataorgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst til at samboeren min skal få oppleve dette, men han syns det bare var rart og ubehagelig da jeg prøvde med fingrene. Om noen har noen tips til hva man skal gjøre med fingern så kom gjerne med det. Er butplug bedre? 

Anonymkode: 6f012...ac4

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei G25! Ja, han elsker den type orgasme! Han har også fått buttplug som brukes innimellom mens han tar meg. Men jeg har ikke klart å gi mer enn to orgasmer, da er han heeeeeeeeeeelt utkjørt etterpå 🥰

Anonymkode: f20f7...a43

De orgasmene er så sykt deilige og det som er det beste, jeg får maaaange orgasmer, sånne tørre uten sprut. Det som er magisk, jeg mister ikke lysten mellom orgasmene, jeg blir bare kåtere og kommer hardere for hver gang. Hun klarer fint å gi meg 10 tørre orgasmer før jeg spruter i en dobbelt orgasme. Har klart 3 sånne doble, men da er jeg heeeeeeeeeeeelt totalt utkjørt etterpå🥰

Anonymkode: b6ac4...07d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har så lyst til at samboeren min skal få oppleve dette, men han syns det bare var rart og ubehagelig da jeg prøvde med fingrene. Om noen har noen tips til hva man skal gjøre med fingern så kom gjerne med det. Er butplug bedre? 

Anonymkode: 6f012...ac4

G25. Det må han bare oppleve, det gir de sykeste opplevelser og klarer selv maaaaange orgasmer og timer med stimuli, jeg går helt av hengslene. Det er bruk av fingre, dildo butplug og prostata vibrator. Presses opp mot magen, 5-6 cm inn, da er jeg i den syvende himmel. Trodde aldri jeg skulle skrike under orgasme, men det gjør jeg til gangs under prostata orgasme. De doble med sprut og prostata samtidig, er de syyyykeste orgasmer. Har klart 3 doble på ganske kort tid, men da er jeg totalt utkjørt etterpå🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82 ,mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

M40, jeg har aldri opplevd prostataorgasme. Hvilken vibrator/stimulator anbefales? Må være «enkel» da jeg er nybegynner. 

Anonymkode: 067d5...e57

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

M40, jeg har aldri opplevd prostataorgasme. Hvilken vibrator/stimulator anbefales? Må være «enkel» da jeg er nybegynner. 

Anonymkode: 067d5...e57

Etter prøving og feiling i flere år ble dette min nye favoritt (nylig):

https://www.sinful.no/p/sinful-g-p-stal-dildostimulator-24-cm/1025459

Bruk mye glidemiddel.

Mann, 50+

Anonymkode: ca952...e80

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Gir det deg heftige prostataorgasmer?

Blir ikke helt klok på hva jeg skal kalle orgasmer og ikke. Er bare veldig ulikt alt annet, men opplever intens nytelse i lange baner. Virker som det blir mye lettere med denne, fra før har jeg mest brukt Aneros Helix og Progasm, men skjønner nå at de ikke treffer like godt. På meg altså. Tror jeg har en litt liten prostata som det krever litt mer å stimulere riktig. Alt annet enn å bare trykke på en knapp. Men nevnte leketøy er noe helt annet , bare rukket å teste det 3-4 ganger ennå. Kan ta meg lang tid før det nærmer seg noe, men alltid spennende hva det blir ut av det. 

Anonymkode: ca952...e80

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som skriver at dere gjør dette mange ganger i uka, er det ikke sykt mye styr med forberedelser? Skylle ut i forkant osv? Sorry, ikke for å ødelegge den sexy stemningen, er bare nysgjerrig på dette selv (både på meg og ham), men synes det virker så slitsomt i forkant at jeg nesten ikke gidder 😄

Anonymkode: d27ed...5da

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 14.34):

Prostata er gøy! Og orgasmene er magiske! 🤩

Har ofte en prostatavibrator inne i meg når vi holder på, og jeg nyter det virkelig! En ekstra dimensjon!

Kunne også tenkt meg å prøve strap-on, men vet ikke helt hvordan jeg skal legge dette frem for kona...😬

M42

Anonymkode: 6e4ff...d55

Heldige henne,,,,,, Vi var ute og handlet stram-on, jeg var så klar. Men det ble litt mye for han, så ereksjonen forsvant og vi måtte legge den vekk 😆 Får hente den frem en gang anledningen byr seg heller....

Anonymkode: 4aade...778

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere som skriver at dere gjør dette mange ganger i uka, er det ikke sykt mye styr med forberedelser? Skylle ut i forkant osv? Sorry, ikke for å ødelegge den sexy stemningen, er bare nysgjerrig på dette selv (både på meg og ham), men synes det virker så slitsomt i forkant at jeg nesten ikke gidder 😄

Har aldri skylt i forkant, hverken på meg eller ham. 
Eneste forberedelsene er oppvarming og det bør man jo gjøre ved vaginalt samleie også, så jeg ser ikke helt problemet. 

Anonymkode: fbdb3...d33

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Har aldri skylt i forkant, hverken på meg eller ham. 
Eneste forberedelsene er oppvarming og det bør man jo gjøre ved vaginalt samleie også, så jeg ser ikke helt problemet. 

Hm, forskjellen er at man ikke risikerer bæsj på fingrene/penis/sengetøyet ved vaginalt samleie? Jeg fordømmer absolutt ikke, er bare nysgjerrig og trodde analsex krevde forberedelser for å unngå "uhell". 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm, forskjellen er at man ikke risikerer bæsj på fingrene/penis/sengetøyet ved vaginalt samleie? Jeg fordømmer absolutt ikke, er bare nysgjerrig og trodde analsex krevde forberedelser for å unngå "uhell". 

Analen, altså endetarmen, er ikke fyllt med bæsj. Den ligger lengre oppe i tarmen.

Sånn kjapp og veldig enkel anatomi-leksjon:

• Ytterst/nederst er analåpningen.... selve hullet
  • Lengre inn finner du endetarmen.
  • Innenfor der har du rektum
  • Innenfor der igjen er tarmene.

Bæsjen ligger normalt innenfor rektum. Når du setter deg på potta og kroppen gjør seg klar til å faktisk bæsje, åpne ringmusklen i rektum slik at bæsjen kommer ned i endetarmen. Så klemmer du litt ... og så kommer bæsjen ut av analåpningen og lager et flott lite plask nede i skåla.
Til vanlig er endetarmen tom. Den er naturligvis ikke steril, men det ligger ikke masse bæsj der. Under analsex kan man få rester av bæsj på hva enn man putter inn der, men det er små små mengder. Forestill deg det som ligger igjen langs med kantene i gryta etter du har spist tomatsuppe.

Så med mindre du har magetrøbbel eller noe sånt, er det veldig lite eller ingenting synlig som kommer ut. Det er rett og slett tomt. Analen / endetarmen er naturligvis ikke steril. Jeg opplever sjeldent at det er noe på leketøyene jeg har brukt... en og annen gang er det noe, men det er bare å tørke vekk med et papir og så fortsette. Men som oftest er jo leketøyet, fingre eller penis stort sett inne i analen under hele økten. Det er først når man er ferdig og man trekker ut at man oppdager at det eventuelt er noe der ... men da skal man uansett vaske seg og utstyret. Man drar den jo ikke ut, ser på tilstanden og så fortsetter; man knuller i vei til man er ferdig.

Litt flåsete; man merker ikke at det er noe på staken før man tar den ut av baken 😛

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (7 timer siden):

Analen, altså endetarmen, er ikke fyllt med bæsj. Den ligger lengre oppe i tarmen.

Sånn kjapp og veldig enkel anatomi-leksjon:

• Ytterst/nederst er analåpningen.... selve hullet
  • Lengre inn finner du endetarmen.
  • Innenfor der har du rektum
  • Innenfor der igjen er tarmene.

Bæsjen ligger normalt innenfor rektum. Når du setter deg på potta og kroppen gjør seg klar til å faktisk bæsje, åpne ringmusklen i rektum slik at bæsjen kommer ned i endetarmen. Så klemmer du litt ... og så kommer bæsjen ut av analåpningen og lager et flott lite plask nede i skåla.
Til vanlig er endetarmen tom. Den er naturligvis ikke steril, men det ligger ikke masse bæsj der. Under analsex kan man få rester av bæsj på hva enn man putter inn der, men det er små små mengder. Forestill deg det som ligger igjen langs med kantene i gryta etter du har spist tomatsuppe.

Så med mindre du har magetrøbbel eller noe sånt, er det veldig lite eller ingenting synlig som kommer ut. Det er rett og slett tomt. Analen / endetarmen er naturligvis ikke steril. Jeg opplever sjeldent at det er noe på leketøyene jeg har brukt... en og annen gang er det noe, men det er bare å tørke vekk med et papir og så fortsette. Men som oftest er jo leketøyet, fingre eller penis stort sett inne i analen under hele økten. Det er først når man er ferdig og man trekker ut at man oppdager at det eventuelt er noe der ... men da skal man uansett vaske seg og utstyret. Man drar den jo ikke ut, ser på tilstanden og så fortsetter; man knuller i vei til man er ferdig.

Litt flåsete; man merker ikke at det er noe på staken før man tar den ut av baken 😛

Haha, takk for utfyllende svar! Tror dessverre jeg ville ha vanskelig for å slappe av og bare nyte det, og det frister heller ikke så mye å bruke fingrene på ham med rester her og der... Har hørt for mange historier om uhell. Men så må vi jo teste noe leketøy som kan steriliseres etterpå i stedet 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Heldige henne,,,,,, Vi var ute og handlet stram-on, jeg var så klar. Men det ble litt mye for han, så ereksjonen forsvant og vi måtte legge den vekk 😆 Får hente den frem en gang anledningen byr seg heller....

Så synd da!😐 Men så kult at dere prøvde. Var det din eller hans idé å kjøpe strap-on?

Anonymkode: 6e4ff...d55

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Haha, takk for utfyllende svar! Tror dessverre jeg ville ha vanskelig for å slappe av og bare nyte det, og det frister heller ikke så mye å bruke fingrene på ham med rester her og der... Har hørt for mange historier om uhell. Men så må vi jo teste noe leketøy som kan steriliseres etterpå i stedet 😊

Gir mannen min prostatastimuli med fingre veldig ofte og har aldri kjent avføring eller fått noe på fingrene. Aldri. Han har heller aldri opplevd det på meg. 

Har sett antydning et par ganger (sikkert under 0,5% av alle gangene) på penis og leketøy, men det er så sjeldent og har aldri vært snakk om mengder, kun antydning og det har vi kun lagt merke til etter at leketøy/penis er trekt ut. Altså ikke noe gris noen steder. Endetarmen er jo i prinsippet tom og "ren" med mindre man skal på do eller har noe form for magetrøbbel.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
On 6/17/2024 at 8:42 PM, AnonymBruker said:

Det er faktisk nokså vanlig at ereksjonen forsvinner når man har analsex og er mottaker. Men det betyr ikke nødvendigvis at det er over. Kroppen blir rett og slett litt overveldet med inntrykk; det er bare så mye kroppen klarer å holde oversikt over samtidig. Når det er baken som får oppmerksomhet kan fort penis miste sin.

Men man kan gjerne fortsette likevel. Man trenger jo ikke ereksjon for å sette pris på å motta analsex. Et tips er å fokusere mindre på penis og mer på å kjenne etter hva man føler når man blir penetrert. Hva føles godt? Hvordan føles det godt? Merker man noe her eller der? Prøve å isolere / fokusere på det man faktisk føler. Og ikke minst la kroppen venne seg til opplevelsen. Det er jo en ny greie som  man ikke vet helt hva man skal føle om. Det er urealistisk å forvente at det skal være mega-deilig i starten... men det kan kanskje være "interessant deilig" uten at man nødvendigvis skal oppnå orgasme ved anal samleie (særlig i starten). Det var sikkert en del styr med vaginal sex de første gangene.

Mitt forslag er å fortsette så lenge det føles godt, spennende og interessant. Og så avslutte / bytte til noe annet. Ikke noe i veien for at du tar ham analt litt og så bytte til vanlig vaginalt samleie etterpå. Tenk på det som enda en seksuell ting dere kan kose dere med.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 20.32):

Neida, vi orker og gjør det hver dag, ikke slitsomt et sekund😅

Skrevet (endret)

Jeg har en Lovense edge 2 appstyrt prostatavibrator  til dette formålet. Den er ganske bra syntes jeg! Det er en av favorittene her i huset. Det er en app til den,hvor man kan styre hastighet,vibrasjoner,mønster etc. Man kan også lage sitt eget mønster og laste opp. Eller laste ned andre sine mønstere. Det er masse valgmuligheter. Den kan også fjernstyres så hvis partner evt ikke er hjemme så kan partner alikevel "være" med på kosen. Eller så kan partner være litt slem å endre mønster / skru av når man er i ferd med å komme. Mange muligheter her ! Kan også brukes samtidig som man har sex. Den er fin til det meste !

Endret av Rosa Gnom
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 20.42):

Gjør det og tips, dere må bruke masse tid, gjerne fingre eller butplug eller prostata vibrator først. Husk masse glidemiddel og masse tid. Det vil gi de heftigste orgasmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...