Gå til innhold

Sånn a propos abortmotstand

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg mener at et liv er like mye verdt fra dag en, så ja du har tatt livet av et uskyldig menneske. Det som er enda mer forbausende er at du nå bruker det som en provokasjon for å starte en opphetet debatt. Virkelig en hån mot folk som sliter med å få barn.

Disse fostrene tas så tidlig at de verken har tankevirksomhet eller smertefølelse - de KAN bli mennesker om de får muligheten, men du må ikke gå i fella å tro at de er mennesker med tanker og følelser fra første celledeling.

Det er vel det som er problemet til motstanderne - de føler mer enn de vet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eeeehh... det må være deilig å være såpass naiv...

Det forekommer aborter blant gifte og samboende kvinner også.

For ikke å snakke om etter ekteskapet... :ler:

Jaja, måtte bare... :sjenert:

Skrevet
Så lenge det er kvinnen som har mulighet for å bli gravid, ligger ansvaret hos henne. Det er ikke stort som trenger å gjøres heller. Ser man på noe av klesdrakten til kvinner i dag ber de om å bli voldtatt.

FOR EN JÆVLA IDIOTISK OG IGNORANT TING Å SI!!!

DU HAR TYDELIGVIS IKKE SKJØNT EN PØKK AV HVA VOLDTEKTER EGENTLIG GÅR UT PÅ, HVEM SOM UTFØRER DEM OG HVORFOR!

Men det blir en annen diskusjon, så den går jeg ikke videre med her.

Den diskusjonen har dessuten vært oppe utallige ganger her på KG.

Skrevet
Og du snakker om ansvarsfraskrivning? Har ikke menn ansvar for sine handlinger da altså, uansett hva kvinner har på seg? Er virkelig menn umelende krek underlagt sine drifter?

Å gå rundt halvnaken gir ingen rett til å voldta deg.  :frustrert:  :sinna:  :kjempesinna:

På med burkan jenter - tre den nedover døtrene dere også. Da er alle problemene med voldtekter og uønskede graviditeter løst...

(Hva? Var det noen som sa at de fleste voldtekter utføres av ektefelle, samboer noen offeret kjenner godt?)

maaaaaaaaken til ignorans skal man lete lenge etter... eller forresten.. kanskje ikke.... :klø:

Skrevet

Lurer på hvor de selger burka jeg, i størrelse 40-42 og 140?

Mysan, vet du? :sjenert:

Skrevet
Så lenge det er kvinnen som har mulighet for å bli gravid, ligger ansvaret hos henne. Det er ikke stort som trenger å gjøres heller. Ser man på noe av klesdrakten til kvinner i dag ber de om å bli voldtatt.

Igjen denne ansvarsfraskrivningen. Går du rundt halvnaken, så får du og ta risikoene på kjøpet. At du er uansvarlig gir deg ikke noe rett til å ta livet av et uskyldig menneske.

Ergo ligger avgjørelsen om å avbryte et eventuelt svangerskap også hos kvinnen, ikke sant?

Ingen, absolutt ingen, ber om å bli voldtatt. At du med ditt utsagn degraderer menn til primitive vesen uten impulskontroll får stå for din regning. Jeg syns det er skammelig at du kan uttale deg på andre menns vegne på dette viset!

Om noen går naken gjennom byen gir det ingen, jeg gjentar ingen, rett til å voldta! Og det gir ingen rett til å ødelegge et uskyldig menneske!

Ansvarsfraskrving sa du? Fra hvem sin side?

Skrevet
Lurer på hvor de selger burka jeg, i størrelse 40-42 og 140?

Mysan, vet du? :sjenert:

kan jo snurpe sammen et dobbeltlaken da - like uflatterende det antar jeg, og vil vel derfor gjøre samme nytten.

Skrevet
At du med ditt utsagn degraderer menn til primitive vesen uten impulskontroll får stå for din regning. Jeg syns det er skammelig at du kan uttale deg på andre menns vegne på dette viset!

Jeg synes dette var så godt skrevet, Brunhilde.

Og jeg fikk lyst til å legge til at jeg har større tro på menn enn at jeg tror de ønsker å bli representert av en slik holdning.

Skrevet

Du burde se kortfilmen Submission av Theo van Gogh and Ms. Ayaan Hirsi Ali. Den burde legge all diskusjon rundt klær og voldtekt død. Voldtekt handler i liten grad om sex og i stor grad om kontrollbehov, maktmisbruk og mangel på respekt. Klær har ingen betydning i den sammenheng.

Skrevet

nei bind kvinnfolka til kjøkkenbenken. det er der de hører hiemme.

Skrevet
nei bind kvinnfolka til kjøkkenbenken. det er der de hører hiemme.

:ler: Du kan spøke du! :ironi:

Skrevet

Satan så provosert jeg ble av dette utsagnet! :kjempesinna:

Er du samme person som er registrert som KR-øst? Isåfall har du nå fraskrevet deg ALL rett til å bli tatt seriøst på dette forumet til all evighet!

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Hadde ikke behøvd å ta abort om de hadde fulgt Guds vilje og ikke hatt sex før ekteskapet

Himmel&Hav, og mange er redde for muslimene?????

Jeg blir mere skremt av slike uttalelser for å si det sånn................

Håper og tror at dette var skrevet som en spøk..........?

Skrevet
Himmel&Hav, og  mange er redde for muslimene?????

Jeg blir mere skremt av slike uttalelser for å si det sånn................

Håper og tror at dette var skrevet som en spøk..........?

Jeg er enig at det er mye mer skremmende med kristne fanatikere enn muslimske fanatikere. De kristne har tross alt mer makt i samfunnet og gjør mye mer skade.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Sorry - kan ikke dy meg - din kjempedust! :sinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...