AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Jeg behøver å fornye. Har kun kjøpt brukt frem til nå, men nå behøver vi en ny sofa. Tingen er at jeg går meg helt vill i hva som fins. Har vært i småbarnsbobla litt for lenge tror jeg. Jeg skal ha 2 store treseter som står mot hverandre med bord mellom. stil; noen ville sikkert kalle det eklektisk, eller kanskje mer californian beach/scandi. men jeg liker naturlige materialer med lyst treverk, teksturelle kontraster, masse grønne planter, skinn, messing, glass og keramikk. Ull, bambus osv. ikke så glad i farger. Dempet. Bor med tregulv, hvite vegger metervis med vinduer fra gulv til tak. budsjett: under 40.000 Anonymkode: f7808...9e7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Kan du legge ut bilde fra den stilen du liker som har sofa du også liker? Blir enklere å finne linker til deg da. Anonymkode: 9024e...879
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Kan du legge ut bilde fra den stilen du liker som har sofa du også liker? Blir enklere å finne linker til deg da. Anonymkode: 9024e...879 Så snilt av deg 🥰 Glemte så skrive at jeg alltid har elsket gule varme toner og de kan gjerne dominere litt. her er litt fra Pinterest som nok er helt meg 😃 Anonymkode: f7808...9e7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 Sofacompany har en sofa som heter ASTHA i fargene velour matt amber og danny amber. ca 12000 for en sofa. Jeg fikk ikke til å lime inn lenke dessverre. Men tast inn feks sennespfarget sofa eller mustard sofa. Anonymkode: 9024e...879 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 Se på Maemo sofa på Møbelringen. 50% nå. Anonymkode: 3ce9d...845
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå