Brunello Skrevet 3. juni 2024 #21 Skrevet 3. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 20.18): Så dere mener oppriktig begge to at ingen av dere kunne ha lyst til å ha sex med noen andre???? Har dere pratet åpenlyst om dette? Bare for sexens skyld?? Det nekter jeg å tro på. Er ikke snakk om annet enn å prøve andre, så lenge man er sikker på at det er mannen/damen du du vil ha. Skal vi da gå livet ut og bare kunne ha sex med den man er gift/sammen med?? Anonymkode: c80de...518 Jeg tror det er ganske mange som fantaserer om andre, men som ikke vil ha sex med andre enn partneren. I alle fall ikke å leve i åpne forhold. Man skrider over en veldig markant grense i parforholdet når det aksepteres at det ikke er eksklusivt. For veldig mange er også sexen underordnet når man først har et ok sexliv. Det er mye annet dom er veldig mye viktigere. Endret 3. juni 2024 av Brunello 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #22 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 2.39): Veel naturlig nok så vil mannen ha trekant. Han har tidliere nektet dette med menn, men jenter ønsket han. Vi lot tanken modnes litt til jeg fant ut at jeg ikke ønsket dette allikavel. Mannen er kjeme skuffet og har nu foreslått at jeg kan ha sex med andre menn, uten at han deltar og han med jenter. Blei selvfølgelig veldig skuffet… Vet ikke helt hva jeg vil fram til med dette innlegge, har kanskje behov for å lufte det litt…. Nu føler jeg at han egentlig bare ville ha trekant fordi han har lyst på noen andre, og ikke meg… Anonymkode: 7955d...011 «Han har tidligere nektet dette» og du har pushet han og fått han til å innrømme det. «Vi let tanken modnes» 🤯 Ikke still spørsmål du ikke vil høre svar på. Nei vet du hva, problemet her er din usikkerhet. Anonymkode: 30fd4...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #23 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): «Han har tidligere nektet dette» og du har pushet han og fått han til å innrømme det. «Vi let tanken modnes» 🤯 Ikke still spørsmål du ikke vil høre svar på. Nei vet du hva, problemet her er din usikkerhet. Anonymkode: 30fd4...cd1 Eller så var det fint at de jobbet seg gjennom det og fant ut de hadde forskjellige ønsker og behov? Og hun sier han har nektet en mann til - ikke at hun har pushet noe frem. Hun sier at han ville. Hun sier hun har blitt med på tanken om en annen kvinne siden en annen mann var uaktuelt for kjæresten. Jeg er enig i at man skal være forsiktig omkring disse temaene. Men her er det ikke TS som fikk mer enn hun åpnet opp for. Hun ble med ham på veien for å utforske tanken men trakk seg tilslutt. Så p skylde på ts her blir urettferdig. Til TS: Jeg og kjæresten min snakker om å involvere en mann til, men vi er hele tiden åpne på at dette ikke er noe vi trenger. Dersom en av oss trekker oss har vi masse annet vi kan utforske. Dette repeterer vi hele tiden, for det er ikke snakk om andre vi ønsker i seg selv - bare spenningen det tilfører det vi to allerede har. Vi klarer oss godt uten den spenningen og den er jo bare spennende om begge vil. Attraksjonen er der jo ikke om en av oss ikke vil. Men hos dere er det jo andre behov som ligger bak - eller hos ham da. Han ønsker ikke et monogamt forhold, så da må du forholde deg til det. Det er ikke sikkert det handler om hans følelser for deg, men hans annerkjennelse av at han ikke er monogam. Så vær glad for at han er åpen om dette så du får muligheten til å forholde deg, selv om det er tøft. Heller enn at han går bak ryggen din. Anonymkode: d7bcd...734
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #24 Skrevet 3. juni 2024 MariaIsabel skrev (3 timer siden): Hvis det er hverandre dere vil ha, hvorfor gå og pule andre da? For sexens skyld. Spennende å prøve andre og for oss så styrker det også sexen mellom oss......... Blir litt pirrende å tenke på. Anonymkode: c80de...518 1
Hans Tore Lem Skrevet 3. juni 2024 #25 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 20.10): Kanskje naturlig for noen, ikke andre. Jeg hadde ikke delt mannen med noen, og han deler ikke meg heller. Hadde dene av oss komt med et slikt forslag så hadde den andre gått. Anonymkode: bf066...4ec Sykes det sporty og raust jeg.
Hans Tore Lem Skrevet 3. juni 2024 #26 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 1.10): Kanskje fordi han har en veldig såret kjæreste???????? Empati? Omsorg? Vekker de ordene noe av nytte i deg? Anonymkode: 8c35c...17d Ja. Det gjør de. Og det ordene kan brukes om å være raus å la partneren leke med andre.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #27 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 2.39): Veel naturlig nok så vil mannen ha trekant. Han har tidliere nektet dette med menn, men jenter ønsket han. Vi lot tanken modnes litt til jeg fant ut at jeg ikke ønsket dette allikavel. Mannen er kjeme skuffet og har nu foreslått at jeg kan ha sex med andre menn, uten at han deltar og han med jenter. Blei selvfølgelig veldig skuffet… Vet ikke helt hva jeg vil fram til med dette innlegge, har kanskje behov for å lufte det litt…. Nu føler jeg at han egentlig bare ville ha trekant fordi han har lyst på noen andre, og ikke meg… Anonymkode: 7955d...011 Har dere snakket om hvordan dere evt. kunne løst dette? Hos oss ble trekant etterhvert en pirrende fantasi - også hos meg. Vi har valgt å ta med ei dame. Jeg og hun starter som regel med å kose, kline og kle av hverandre. Etterhvert blir mannen med, men han og den andre dama får ikke lov til å berøre hverandre eller å ha annen form for kontakt. Mye «jobb», men også mye nytelse for meg 😊 Jeg var i utgangspunktet negativ til trekant, men nå er der jeg som tar initiativ og har størst nytelse rundt dette. Anonymkode: 7a7a1...557 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #28 Skrevet 4. juni 2024 Ikke ha trekant med han, viss han ikke vil ha mann også. Da er det ikke balanse. Start med mann, ta dame etterpå. Anonymkode: b5f58...8a7 1
Hmmmmmm Skrevet 4. juni 2024 #29 Skrevet 4. juni 2024 For de av dere som mener det er naturlig og ville ha andre. Nei, det er det ikke. Jeg er singel og vil fortsatt ikke ligge rundt. Snakk for dere selv og ikke lat som alle ønsker det samme. 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #30 Skrevet 4. juni 2024 Hans Tore Lem skrev (11 timer siden): Ja. Det gjør de. Og det ordene kan brukes om å være raus å la partneren leke med andre. Du står fritt til å finne deg en partner det er greit med, men det er ufint å forlange av noen som ikke opprinnelig syns et åpent forhold er greit. Ts sine følelser er såret, så denne runden blir det helt feil. I et forhold er du først å fremst med partneren din. Det er lov å være singel også, å slutte å gjøre livet vanskleig for de som søker noen å dele livet med. Anonymkode: 8c35c...17d 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #31 Skrevet 4. juni 2024 Han vil ha flere å ha sex med. Han vil ikke at du skal ha sex med andre, men godtar altså det likevel for at han selv skal få "lov". Det er sannsynlig at han selv vil få problemer i ettertid om dere gjennomfører. Forstår godt din skuffelse. Han vil ha andre, og er villig til å "ofre" deg for å få viljen sin. Han gjør det ikke for din skyld. Så det er ikke kjærlighet til deg som står i høysetet hos ham. Til dere som sier at det handler om å gi hverandre frihet. Godta at det ikke er slik for alle. Ja, mange, men ikke alle, kan få lyst å ha sex med andre, men ingen må ha alt de har lyst på. Man lever godt uten å få alt man vil ha. Hva om du får lyst på noen som ikke har lyst på deg? Blir livet vanskelig da, eller tåler du å ikke få det du vil ha? For noen er faktisk tanken på sex med andre enn den man elsker, vemmelig. Anonymkode: 52788...d19 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #32 Skrevet 4. juni 2024 De fleste tenner på tanken om å ha sex med andre enn bare partneren sin i løpet av et langt forhold - så ingen grunn til å kaste ham under bussen for at han tenker det. Som mange sier her, er det ikke mange som er komfortable med å dele i praksis - fordi det kan gi en usikkerhet i forholdet. Endel føler seg ikke elsket hvis partneren har sex med andre, og blir usikre av det. Og noen blander inn innlært moral, og tenker at det er galt å ha sex med flere. Andre eier ikke sjalusi og blir ikke utrygge av det. Dere må selv velge hva som er rett for dere - uten å dømme hverandre for naturlige følelser. (Jeg har hatt sex med mange, og selv sett partneren min ha sex med flere, men vi fant ut at det ikke var noe for oss - for det ga ikke noen god følelse. Her og nå vil jeg ha henne for meg selv, og motsatt. Men det kan endre seg senere. Vi får se.) M40 Anonymkode: c966f...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #33 Skrevet 4. juni 2024 On 6/2/2024 at 2:15 AM, AnonymBruker said: I et ekte kjærlighetsforhold deler man ikke partneren sin med andre, og man har heller ikke behov for å "prøve andre". Jeg har en ex som var sånn og det er derfor han er en ex. Da jeg fant meg ny mann så snakket vi om dette med å være 100% bare for hverandre, og vi gjør mye kult med hverandre for å holde sexlivet spennende. Vi har forøvrig rast fra oss med andre før vi møttes, så vi trenger ikke "prøve andre". Hadde han ikke vært enig så hadde vi ikke vært sammen. Beklager ts, jeg lukter at mannen din snart kommer til å svike deg. Han er alt for besatt av å få sex med flere enn deg. Vil du ikke leve med dette må du velge det bort 😳 Anonymkode: f8033...62c Dette blir litt for enkelt. Du sier jo implisitt her at de som har trekant sammen som par ikke har et ekte kjærlighetsforhold. Fordi du og dere ikke har lyst, kan du ikke påstå at alle som ser annerledes på det enn dere ikke har et ekte kjærlighetsforhold. Jeg er gift med ei som jeg er skikkelig skikkelig glad i. Vi har vært sammen i over 20 år og er svært lykkelige. Jeg går ikke rundt å drømmer om andre enn henne. Men en gang i ungdommen hadde vi trekant. En venninne av henne var sammen med oss på fest i kollektivet jeg bodde og det ble til at hun ikke orka å dra hjem men overnatta. Så da skulle vi sove alle tre i min seng på mitt lille studentsoverom. Det utvikla seg litt spontant til en trekant. Veldig gøy der og da, og et minne jeg er glad for å ha med meg. Men det har på ingen måte gjort at mitt kjærlighetsforhold til kona er noe mindre. Anonymkode: 3f8cf...fa9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå