AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Veel naturlig nok så vil mannen ha trekant. Han har tidliere nektet dette med menn, men jenter ønsket han. Vi lot tanken modnes litt til jeg fant ut at jeg ikke ønsket dette allikavel. Mannen er kjeme skuffet og har nu foreslått at jeg kan ha sex med andre menn, uten at han deltar og han med jenter. Blei selvfølgelig veldig skuffet… Vet ikke helt hva jeg vil fram til med dette innlegge, har kanskje behov for å lufte det litt…. Nu føler jeg at han egentlig bare ville ha trekant fordi han har lyst på noen andre, og ikke meg… Anonymkode: 7955d...011 11
Blåbærrips Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Det er jo nesten litt innlysende at det ikke er tanken på trekant som pirrer men andre kvinner. Hadde mannen foreslått at jeg kunne ha sex med andre menn og han andre kvinner hadde det vært en dealbreaker for meg 12 2 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Beklager så mye, men det er det jeg syns det høres ut som også 😕 For en dust han er. Anonymkode: 8c35c...17d 6 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veel naturlig nok så vil mannen ha trekant. Han har tidliere nektet dette med menn, men jenter ønsket han. Vi lot tanken modnes litt til jeg fant ut at jeg ikke ønsket dette allikavel. Mannen er kjeme skuffet og har nu foreslått at jeg kan ha sex med andre menn, uten at han deltar og han med jenter. Blei selvfølgelig veldig skuffet… Vet ikke helt hva jeg vil fram til med dette innlegge, har kanskje behov for å lufte det litt…. Nu føler jeg at han egentlig bare ville ha trekant fordi han har lyst på noen andre, og ikke meg… Anonymkode: 7955d...011 Takk gud for at jeg liker damer og ikke menn. To 10/10s, meg og dama uten en eneste krangel noen gang. Vi elsker å utnytte å bruke menn for alt de er verdt tho;) dere burde begynne å behandle menn slik de behandler hetrofile kvinner. Han vil ligge med andre damer? Ta alt du kan av penger, materiallisme og goder du kan fra han. Menn sier de har et innstinkt på spre gener til flest mulig kvinner. Okei, men kvinner har et innstinkt på å ønske verdier som kan forsørge seg selv og eventuelle barn. Kalles rettferdighet begge veier, er du et sexobjekt er han ingenting annet enn en pengemaskin. Anonymkode: 88c0e...88f 2
Hans Tore Lem Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Beklager så mye, men det er det jeg syns det høres ut som også 😕 For en dust han er. Anonymkode: 8c35c...17d Hvorfor er han er dust fordi han har lyst til å ligge med andre? Det er vel en helt naturlig ting å ha lust til å ligge med andre enn den man bor sammen med.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Skrevet 1. juni 2024 Helt vanlig å kunne tenke seg andre enn den man bor sammen med. Men da er det sikkert bare sex, prøve andre. Så lenge begge vet de vil ha hverandre, ser jeg ikke noe problem i det. Vi lever bare en gang.... Anonymkode: c80de...518 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #7 Skrevet 1. juni 2024 Hans Tore Lem skrev (14 timer siden): Hvorfor er han er dust fordi han har lyst til å ligge med andre? Det er vel en helt naturlig ting å ha lust til å ligge med andre enn den man bor sammen med. Kanskje naturlig for noen, ikke andre. Jeg hadde ikke delt mannen med noen, og han deler ikke meg heller. Hadde dene av oss komt med et slikt forslag så hadde den andre gått. Anonymkode: bf066...4ec 8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #8 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje naturlig for noen, ikke andre. Jeg hadde ikke delt mannen med noen, og han deler ikke meg heller. Hadde dene av oss komt med et slikt forslag så hadde den andre gått. Anonymkode: bf066...4ec Så dere mener oppriktig begge to at ingen av dere kunne ha lyst til å ha sex med noen andre???? Har dere pratet åpenlyst om dette? Bare for sexens skyld?? Det nekter jeg å tro på. Er ikke snakk om annet enn å prøve andre, så lenge man er sikker på at det er mannen/damen du du vil ha. Skal vi da gå livet ut og bare kunne ha sex med den man er gift/sammen med?? Anonymkode: c80de...518 1
Erfarenmann Skrevet 1. juni 2024 #9 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Veel naturlig nok så vil mannen ha trekant. Han har tidliere nektet dette med menn, men jenter ønsket han. Vi lot tanken modnes litt til jeg fant ut at jeg ikke ønsket dette allikavel. Mannen er kjeme skuffet og har nu foreslått at jeg kan ha sex med andre menn, uten at han deltar og han med jenter. Blei selvfølgelig veldig skuffet… Vet ikke helt hva jeg vil fram til med dette innlegge, har kanskje behov for å lufte det litt…. Nu føler jeg at han egentlig bare ville ha trekant fordi han har lyst på noen andre, og ikke meg… Anonymkode: 7955d...011 Han foreslår jo i grunn et åpent forhold da, men av feil grunn. Du, eller forholdet deres, betyr nok ikke all verden for ham, siden han vil la deg ligge med andre for å selv kunne ligge med andre. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #10 Skrevet 1. juni 2024 Hva er galt med åpent forhold? Løser jo alle problemer. Og trekant handler jo helt klart om at man ønsker å prøve en ny dame. Derfor har man jo heller ikke trekant og tar med en dame som er styggere enn egen dame. Blir poengløst. Samme gjelder jo for kvinner. Er spenningen med en ny kuk som er gøy. Og du gidder jo ikke en fyr som ser værre ut og har dårligere kuk enn gubben din. Anonymkode: a50a1...039 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #11 Skrevet 1. juni 2024 Hans Tore Lem skrev (19 timer siden): Hvorfor er han er dust fordi han har lyst til å ligge med andre? Det er vel en helt naturlig ting å ha lust til å ligge med andre enn den man bor sammen med. Kanskje fordi han har en veldig såret kjæreste???????? Empati? Omsorg? Vekker de ordene noe av nytte i deg? Anonymkode: 8c35c...17d 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #12 Skrevet 1. juni 2024 Forsøkte å ta det opp med han i dag. Får egentlig ikke noe klare svar fra han, kun at det er en fantasi… Men når jeg spør om han har tenkt på hvilke konsekvenser dette gir forholde vårt så svarer han at det tar man evt da. Så sitter bare mer såret og tenker at dette er et døfødt forhold.. Anonymkode: 7955d...011 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #13 Skrevet 1. juni 2024 Men hvorfor er du sammen med en sånn fyr? Du skriver også at "naturlig nok" vil mannen ha trekant. Tror du at alle menn ønsker å ha trekant mens de er i et forhold? Det stemmer jo ikke i det hele tatt. Skjønner ærlig talt ikke hvordan man kan være sammen med noen som ikke forguder deg, er kjempeforelsket i deg, og kun tenker på deg. Mannen og jeg har vært sammen i 10 år, og vi blir bare mer og mer forelsket hver dag. Kunne aldri falt oss inn å åpne forholdet. Det er ikke noe galt i å ønske trekant eller åpent forhold, så klart ikke. Men å presse det på noen som ikke vil, er jo bare ondskapsfullt. Hvorfor tar du til takke med noen som ikke behandler deg riktig? Anonymkode: cd7cf...fb2 3 2
MariaIsabel Skrevet 1. juni 2024 #14 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så dere mener oppriktig begge to at ingen av dere kunne ha lyst til å ha sex med noen andre???? Har dere pratet åpenlyst om dette? Bare for sexens skyld?? Det nekter jeg å tro på. Er ikke snakk om annet enn å prøve andre, så lenge man er sikker på at det er mannen/damen du du vil ha. Skal vi da gå livet ut og bare kunne ha sex med den man er gift/sammen med?? Anonymkode: c80de...518 Ikke meg du siterer, men svarer likevel - ja. Hverken meg eller mannen her har noe som helst behov for å ha sex med andre, og ville gått begge to om den andre hadde foreslått det. Det er ikke alle i verden som er kåte idioter bare fordi du er det. Vi har prøvd andre før vi fant hverandre. Hva er poenget med å fortsette når vi vet at gresset ikke er grønnere på den andre sida? 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #15 Skrevet 1. juni 2024 Begynnelsen på slutten. Anonymkode: c89fc...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #16 Skrevet 2. juni 2024 Og folk lurer på hvorfor vi har gonoré epidemi i Norge 🤢. Folk er så nasty at de skal parre seg med alt og alle! Og ts, bare løp fra han. Du fortjener så mye bedre. Og tro meg, de finnes. Du må bare lete litt. Anonymkode: dacf3...d5c 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #17 Skrevet 2. juni 2024 I et ekte kjærlighetsforhold deler man ikke partneren sin med andre, og man har heller ikke behov for å "prøve andre". Jeg har en ex som var sånn og det er derfor han er en ex. Da jeg fant meg ny mann så snakket vi om dette med å være 100% bare for hverandre, og vi gjør mye kult med hverandre for å holde sexlivet spennende. Vi har forøvrig rast fra oss med andre før vi møttes, så vi trenger ikke "prøve andre". Hadde han ikke vært enig så hadde vi ikke vært sammen. Beklager ts, jeg lukter at mannen din snart kommer til å svike deg. Han er alt for besatt av å få sex med flere enn deg. Vil du ikke leve med dette må du velge det bort 😳 Anonymkode: f8033...62c 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #18 Skrevet 2. juni 2024 MariaIsabel skrev (11 timer siden): Ikke meg du siterer, men svarer likevel - ja. Hverken meg eller mannen her har noe som helst behov for å ha sex med andre, og ville gått begge to om den andre hadde foreslått det. Det er ikke alle i verden som er kåte idioter bare fordi du er det. Vi har prøvd andre før vi fant hverandre. Hva er poenget med å fortsette når vi vet at gresset ikke er grønnere på den andre sida? Ser ikke på meg selv som en kåt idiot bare fordi vi ønsker å kunne ha sex med andre. Vi elsker hverandre og det er oss to, men vi er såpass trygge på hverandre at vi kan gjøre slike ting. For meg er det dette som er kjærlighet mellom 2 personer. Gi hverandre litt frihet så lenge vi vet at det er hverandre vi vil ha. Også tror jeg det også bedrer forholdet. Anonymkode: c80de...518 2
MariaIsabel Skrevet 3. juni 2024 #19 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 13.55): Ser ikke på meg selv som en kåt idiot bare fordi vi ønsker å kunne ha sex med andre. Vi elsker hverandre og det er oss to, men vi er såpass trygge på hverandre at vi kan gjøre slike ting. For meg er det dette som er kjærlighet mellom 2 personer. Gi hverandre litt frihet så lenge vi vet at det er hverandre vi vil ha. Også tror jeg det også bedrer forholdet. Anonymkode: c80de...518 Hvis det er hverandre dere vil ha, hvorfor gå og pule andre da?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 Vel, han kunne gjerne ha sagt at gan ville ha ei ny ei 😬 Anonymkode: 4acc8...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå