Marlii Skrevet 31. mai 2024 #1 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg er veldig lys, omtrent gjennomsiktig 😆 føler meg mer vel med selvbruning har jeg funnet ut nå, og har vært veldig fornøyd med den til Body Shop, da den gir en veldig gradvis farge som ikke lett blir skjoldete. Da jeg var tom prøvde jeg oljen til Glöd fra Sophie Elise, men den syntes jeg blir for mørk og veldig lett skjoldete, vanskelig å få fin ved håndleddene. Nå som det ikke er mulig å få tak i den til bodyshop lenger, er det noen som kan tipse om en tilsvarende? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 Body Shop er visst kjøpt opp, så da blir det nok mulig å få tak igjen. Anonymkode: a5ee9...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Del Skrevet 1. juni 2024 jeg bruker denne: https://www.blivakker.no/product/3116443/st-tropez-purity-bronzing-face-mist-80ml Anonymkode: 7c8d1...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 Dove sin er billig og gir et fint resultat, synes jeg. Ikke for sterk. Anonymkode: 480b8...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #5 Del Skrevet 1. juni 2024 Nivea Q10 og Dove bruker jeg som er lys. Gir gradvis farge, og må gjerne smøre et par ganger før det blir bra. Er superbillig, men disse passer meg best. Nå bruker jeg bare på leggene, for der blir jeg aldri brun. Så har ikke erfaring med å bruke disse på resten av kroppen. Har prøvd mange dyrere, men syns alle blir for mørke. Anonymkode: c7c0b...d5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Del Skrevet 1. juni 2024 Har vært fornøyd med Dove sin! Kommer i to nyanser! Anonymkode: b3390...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg er kjempe blek, men er veldig fornøyd med nu skin sunright innta glow tinted self-tanning gel. Kjempe lett å ta på Anonymkode: 2990f...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg synes spray varianter gir finest resultat, og lett bygger naturlig farge over tid. Tan luxe the water eller tanrevel. Anonymkode: b7f90...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #9 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg er blek som snø, og er på utkikk etter en gradvis selvbruning som ser naturlig ut og i tillegg lukter minst mulig. Jeg liker ikke parfymelukt, så jeg foretrekker enten en svak og fruktig/frisk lukt eller ingen duft i det hele tatt. Noen anbefalinger? Anonymkode: 77d4e...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #10 Del Skrevet 2. juni 2024 Liker Dove sin, har kun brukt på leggene. Den lyseste var faktisk for lys, og jeg har lys/normal hud. Men mørkeste ga et fint resultat. Anonymkode: 1b2b2...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 2. juni 2024 #11 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 6.30): Nivea Q10 og Dove bruker jeg som er lys. Gir gradvis farge, og må gjerne smøre et par ganger før det blir bra. Er superbillig, men disse passer meg best. Nå bruker jeg bare på leggene, for der blir jeg aldri brun. Så har ikke erfaring med å bruke disse på resten av kroppen. Har prøvd mange dyrere, men syns alle blir for mørke. Anonymkode: c7c0b...d5f Enig i denne. Nivea er favoritten om jeg får velge og den er tilgjengelig. Blir aldri gul eller orange. Smitter ikke av på sengetøy. Får farge etter en påføring. Smører bodylotion på tørre området før påføring, må ikke skrubbe før en smører inn. Har ikke opplevd ujevnt resultat. Bruker hanske. Får ikke ikke tak i denne, må jeg bruke Dove, fortrekker medium til tan, men kan ikke smøre mer enn en gang per uke. Den lyseste, fair to light (?), er for gul i tonen, og ser orange ut. Ellers liker jeg veldig godt Vita liberata Fabulous gradual tanning lotion. Den er super god, men ofte vanskelig å få tak i. Holdbart resultat, fader pent og nydelig farge 😍 Er lys/blek, kald hud tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2024 #12 Del Skrevet 2. juni 2024 Dove sin er bra, men blir litt gul om man ikke har noe brunfarge fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #13 Del Skrevet 3. juni 2024 Bondi Sands gradual tanning! Gir et veldig naturlig resultat, og på meg blir det ikke skjoldete når fargen forsvinner. Anonymkode: e6d92...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #14 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg er også veldig fornøyd med Bondi Sands gradual tanning : Anonymkode: 60336...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #15 Del Skrevet 3. juni 2024 Cosmica har dråper du kan blande i bodylotion eller ansiktskrem. Den lukter ingen ting. Jeg syns den fungerer veldig bra. Er kritthvit i utgangspunktet jeg også. Anonymkode: 6fb18...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå