Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, min mann fyller 40 i jul og vi ønsker å reise til et romantisk og fint sted med sol og strand. Har vært i Gran canaria og Teneriff før så vil heller reise et annet sted som er litt uvanlig og  unik denne gangen.  Har 2 barn og et budsjett på 100. Tar imot gode tips med takk! 🌸

Anonymkode: bf18a...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt til Naxos. Fine strender, veldig god mat overalt og et behagelig klima. Selv om det skulle bli hetebølge, så er det alltid en svalende bris der ute i havet. Bysentrumet er ikke så stort, men veldig koselig.

Jeg ville bodd her: https://summertimes.gr/ 
Den ligger rett ved stranden, det er både billige og dyrere spisesteder nært og et minimarked i underetasjen. Solnedgangen fra takterrassen er vidunderlig.

Man  kan enten fly til Santorini og ta en ferge derfra (1,5-3 timer), eller fly til Athen og ta innenriks til Naxos derfra. (Man kan selvsagt ta ferge fra Athenområdet også, men det tar lengre td).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i franske riviera. For eksempel Antibes eller saint jean cap ferat. Det er veldig fint der, mye god mat, strandliv, eller mye å finne på om man ønsker å oppleve litt. Men ville unngått det midtsommers, da er det fullt av turister. 

Anonymkode: 6c5f8...c73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom dere skal reise i julen utgår jo Europa om dere vil ha sol og varme.

Hadde sett på Thailand.

Anonymkode: 8cbf0...eb3

• Liker 1
Skrevet

Av og til kan små skrivefeil være helt vesentlige for betydningen av spørsmålet. Er det i juli eller til jul dere skal reise?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...