AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 Hei, min mann fyller 40 i jul og vi ønsker å reise til et romantisk og fint sted med sol og strand. Har vært i Gran canaria og Teneriff før så vil heller reise et annet sted som er litt uvanlig og unik denne gangen. Har 2 barn og et budsjett på 100. Tar imot gode tips med takk! 🌸 Anonymkode: bf18a...cc0
Aristoteles Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Jeg ville dratt til Naxos. Fine strender, veldig god mat overalt og et behagelig klima. Selv om det skulle bli hetebølge, så er det alltid en svalende bris der ute i havet. Bysentrumet er ikke så stort, men veldig koselig. Jeg ville bodd her: https://summertimes.gr/ Den ligger rett ved stranden, det er både billige og dyrere spisesteder nært og et minimarked i underetasjen. Solnedgangen fra takterrassen er vidunderlig. Man kan enten fly til Santorini og ta en ferge derfra (1,5-3 timer), eller fly til Athen og ta innenriks til Naxos derfra. (Man kan selvsagt ta ferge fra Athenområdet også, men det tar lengre td). 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Jeg er veldig glad i franske riviera. For eksempel Antibes eller saint jean cap ferat. Det er veldig fint der, mye god mat, strandliv, eller mye å finne på om man ønsker å oppleve litt. Men ville unngått det midtsommers, da er det fullt av turister. Anonymkode: 6c5f8...c73 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 Dersom dere skal reise i julen utgår jo Europa om dere vil ha sol og varme. Hadde sett på Thailand. Anonymkode: 8cbf0...eb3 1
Ullvott Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 Av og til kan små skrivefeil være helt vesentlige for betydningen av spørsmålet. Er det i juli eller til jul dere skal reise? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå