Janne R. E. Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 Er det mulig å få en blokk av sei (slik man kjøper fra frysedisken hos Rema etc.) til å smake godt som ovnsbakt?
Brunhilde Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Hvis du googler så kommer det opp mange oppskrifter på fiskeform med sei, jeg personlig syns denne fra Matprat Så god ut.
Lill3My Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Janne R. E. skrev (På 31.5.2024 den 19.26): Er det mulig å få en blokk av sei (slik man kjøper fra frysedisken hos Rema etc.) til å smake godt som ovnsbakt? Jeg bruker det flere ganger i uka. Har det o form med tomater eller Salsa, litt soyasaus, løk, hvitløk og oliven! Gjerne litt olje eller smør for ekstra smak og litt fett (jeg trenger flere kalorier og holder dermed ikke igjen på dette) men det går fint uten også. Pleier å spise det med potetbåter stekt i airfryeren, eller forhåndskokte poteter fra dagen før som jeg da bare legger inn i ovnen de siste 10 minuttene. Steker også gjerne noe grønt eller lager en mos av brokkoli og erter.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 Synes denne er god https://www.godt.no/oppskrifter/fisk/9023/ovnsbakt-fisk-med-kryddersmoer Anonymkode: c1f4e...000
Elle Melle Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 Smør, purre, sei, en boks tomater og revet ost på toppen. Serveres med kokt ris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå