Gå til innhold

Dere menn som har hatt sex med mange kvinner: Hvor på skalaen vil du plassere deg selv utseendemessig?

AnonymBruker

Dere menn som har hatt sex med mange kvinner: Hvor på skalaen vil du plassere deg selv utseendemessig?  

49 stemmer

1. 1. 10 (øverst) er best, 1 (nederst) er dårligst (i tilfelle det skulle være noen som ikke vet det...)

• 10
      5
    • 9
      4
    • 8
      10
    • 7
      4
    • 6
      13
    • 5
      6
    • 4
      3
    • 3
      1
    • 2
      1
    • 1
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen min har hatt sex med over 1000 damer og har nok dratt de stort sett kun pga utseende, han er langt over snittet kjekk. Men han var en drittsekk. Personlighet utviklet han seinere i livet.

Anonymkode: bcdfd...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er en femmer utseendemessig tipper jeg. Men jeg er høy, er relativt eksponert og har en stilling/posisjon som kan assosieres med makt og penger, og det er det en del kvinner som tiltrekkes av. 

Anonymkode: cbdc4...55a

Interessant.

Anonymkode: d64fb...6c7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt bedre draget uten bukse enn med så da må jeg nesten svare todelt. 3 med bukse der man skal ha buksa på og 8 uten bukse der uten bukse er akseptert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/6/2024 at 3:35 PM, AnonymBruker said:

Mannen min har hatt sex med over 1000 damer og har nok dratt de stort sett kun pga utseende, han er langt over snittet kjekk. Men han var en drittsekk. Personlighet utviklet han seinere i livet.

Anonymkode: bcdfd...2bd

Selvfølgelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/31/2024 at 2:48 PM, AnonymBruker said:

La oss se hvordan "utseende ikke viktig" mantraet stiller seg i forhold til disse resultatene.

De som jeg vet har gjort det ville jeg gitt 3 og 4 på skalaen utseendemessig. 
Fellestrekkene for begge er at de er hissige, har vært i mange slåsskamper, liker å vise seg frem og ha beundrere (veldig usikre), har nok en narsistisk personlighetsforstyrrelse, tar alt på to bein som de kan få, veldig høy på seg selv og tåler å få et nei slengt i trynet for da er det bare videre til neste. :) Men når du blir kjent med dem også, så er de veldig hyggelige og snille, lovebomber for å få viljen sin. 

Anonymkode: 876ad...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er som incellene kaller Chad. Rett under 190 cm, har mørkt hår, detaljert kjeve og hake og er veldig heldig med kroppsbygging. Har fått høre jeg er kjekk fra jeg var liten. I tillegg er jeg udiagnostisert narsissist. 

Anonymkode: c9c42...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg anser meg for å være en språkmektig 3’er eller 4’er.

Anonymkode: 34d70...84f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke hva som defineres som mange, men vil vel selv si jeg havner rundt 6-6.5. Har hatt 30 partnere. Fem monogame forhold av ulik lengde, lengste varte sju år.

Anonymkode: 54b55...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er som incellene kaller Chad. Rett under 190 cm, har mørkt hår, detaljert kjeve og hake og er veldig heldig med kroppsbygging. Har fått høre jeg er kjekk fra jeg var liten. I tillegg er jeg udiagnostisert narsissist. 

Kan du bli frisk fra det? 

Anonymkode: 802a2...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mange damer har du ligget med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...