AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Del Skrevet 31. mai Hei! Jeg er på jakt etter en ny sportsklokke. Jeg jogger mye og liker å følge med på treningsøktene mine. Jeg trenger derfor en klokke som nøyaktig måler puls, distanse, snittfart osv. Fint om den har GPS, så jeg får opp oversikt over joggeturen i etterkant. Supert hvis jeg kan høre på musikk rett fra klokka gjennom Spotify og at tlf ikke trenger å være i nærheten. God batteritid er også et pluss. Enkel å bruke, og det må appen være også! Jeg har Apple Watch nå, men etter mye tull med den vil jeg bytte. Veldig dårlig batteri har den også… Så, tips til en klokke som passer perfekt til jogging, og ikke alt for dyr? Anonymkode: e5138...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #2 Del Skrevet 31. mai Jeg har en Garmin-klokke (Vivoactive, som har samme funksjoner som Venu men litt mindre fancy skjerm). Den kan gjøre alt du sier, bortsett fra at musikk tror jeg må lastes ned til klokka på forhånd heller enn å spilles gjennom Spotify. For mer nøyaktig pulsmåling når du løper ville jeg brukt pulsbelte som kobles til klokka, dog (det gjelder treningsklokker generelt, håndleddspuls er ikke så nøyaktig). Vivoactive/Venu er mer en "allroundklokke", tror Garmin har mer rendyrkede løpeklokker også om det er det du er mest interessert i. Uansett, anbefales. Anonymkode: 40187...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #3 Del Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg er på jakt etter en ny sportsklokke. Jeg jogger mye og liker å følge med på treningsøktene mine. Jeg trenger derfor en klokke som nøyaktig måler puls, distanse, snittfart osv. Fint om den har GPS, så jeg får opp oversikt over joggeturen i etterkant. Supert hvis jeg kan høre på musikk rett fra klokka gjennom Spotify og at tlf ikke trenger å være i nærheten. God batteritid er også et pluss. Enkel å bruke, og det må appen være også! Jeg har Apple Watch nå, men etter mye tull med den vil jeg bytte. Veldig dårlig batteri har den også… Så, tips til en klokke som passer perfekt til jogging, og ikke alt for dyr? Anonymkode: e5138...0e6 Jeg er i smame situasjon og har sett meg ut Garmin Forerunner 165 som jeg skla kjøpe nå. Har brukt Garmin de siste 2 årene, men velger en nyere versjon med oppdatert pulsmåleing på håndleddet og bedre løpsfunksjoner, integrert GPS, bodybatteri og høydemeter AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en Garmin-klokke (Vivoactive, som har samme funksjoner som Venu men litt mindre fancy skjerm). Den kan gjøre alt du sier, bortsett fra at musikk tror jeg må lastes ned til klokka på forhånd heller enn å spilles gjennom Spotify. For mer nøyaktig pulsmåling når du løper ville jeg brukt pulsbelte som kobles til klokka, dog (det gjelder treningsklokker generelt, håndleddspuls er ikke så nøyaktig). Vivoactive/Venu er mer en "allroundklokke", tror Garmin har mer rendyrkede løpeklokker også om det er det du er mest interessert i. Uansett, anbefales. Anonymkode: 40187...caf Er du sikker på at Vivoaktiv 5 har integrert GPS? Jeg søkte på dette, men forstod det slik at du må ha med mobilen for å tracke på den klokka Anonymkode: 82ef9...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Del Skrevet 1. juni On 5/31/2024 at 5:21 PM, AnonymBruker said: Er du sikker på at Vivoaktiv 5 har integrert GPS? Jeg søkte på dette, men forstod det slik at du må ha med mobilen for å tracke på den klokka Anonymkode: 82ef9...659 Jeg har vivoactive 4, men ja den har integrert GPS. Anonymkode: 40187...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Del Skrevet 1. juni Jeg har forerunner 245 music, hatt den i flere år og er fornøyd! Anonymkode: b004e...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 1. juni #6 Del Skrevet 1. juni Garmin fenix 7, den har alt dette her. Hvor nøyaktig puls er vet jeg ikke da jeg aldri har sjekket. Likevel stemmer det meste klokka sier vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå