Gå til innhold

Vi som ELSKER Temu ( og kun de😉)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye penger har du brukt ca og hva er ditt beste kjøp?😍 Jeg har spart mye penger på barnas og min sommergarderobe 2024 med temu😅👏🏽

Alle klærne jeg kjøper er helt tipp topp👌

Anonymkode: 461e1...938

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare handlet på tema to ganger, og skal innrømme at jeg var skeptisk men positivt overrasket! Har kjøpt flere kjoler til meg selv som faktisk var veldig fine. Også kjøpt litt til ungene som også var tipp topp 👍☺️

For å svare på spørsmålet så har jeg handlet for 1378 kr og beste kjøp hittil er nok en kjole til meg selv som jeg ble skikkelig fornøyd med

Anonymkode: d5e5f...3f3

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like mye dritt i norske klesbutikker, så handler heller på temu til langt under halva priset på rea priset 😄😄

Anonymkode: e2ed1...5ee

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nå på en pakke med diverse klær og sminke samt annet fresht jeg trenger til sommerferien❤️ Har bestilt derfra to ganger før og er spesielt fornøyd med posen på rammer til malerier og kjøkkenredskaper. Hold in undertøy er også så komfortabelt. Nå betalte jeg 1100kr for en oakkr med 2 utrolig fine sommerkjoler og diverse annet. Bare håper det kommer før 7 juni👍

Anonymkode: 1d2d7...0e2

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan betaler man der og hvilken frakt alternativ kan man velge melllm? 

Anonymkode: c4db8...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et par sko og er kjempefornøyd. De er så gode på foten. Jeg kjøper mest ting til scrapbooking som jeg har begynt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan betaler man der og hvilken frakt alternativ kan man velge melllm? 

Anonymkode: c4db8...46a

Kort eller Klarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Halloween, og har kjøpt inn masse til Halloween. Fornøyd med alt, men jeg leser også tilbakemeldinger før jeg bestiller. Kjøper heller ingenting som ikke har fått tilbakemeldinger. Har også kjøpt noen klesplagg, og har vært veldig fornøyd med alt! 

Anonymkode: aaf08...1d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gikk fra å aldri ha prøvd til å ha bestilt for rett under 4000 på 2 mnd 🤑🤐

Ble positivt overrasket, særlig på størrelser. Alt jeg har bestilt er heller litt stort enn smått i størrelsen, som det gjerne pleier å være fra Kina. En del kjoler sitter fint på og stemmer med bildet, men jeg skulle lest nøyere på materiale. Det kan være litt tett om sommeren dette glatte stoffet mye kommer i, men det sitter fint og er som jeg håpte ellers. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt to veldig fine badedrakter (for litt store damer 😅). Superfornøyd! Har også kjøpt et plantelys og noen potter

 

Anonymkode: 126bf...6e7

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt ca 5000 siden februar. Kjøpt mye fint, bl.a akrylhyller, klær, leker, øredobber. Bestiller sjeldnere nå som grensa er 330,- dessverre. Likte godt lyntilbud og kupp med kuponger og det forsvinner nå med grensa.

Anonymkode: 7851b...487

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har brukt ca 5000 siden februar. Kjøpt mye fint, bl.a akrylhyller, klær, leker, øredobber. Bestiller sjeldnere nå som grensa er 330,- dessverre. Likte godt lyntilbud og kupp med kuponger og det forsvinner nå med grensa.

Anonymkode: 7851b...487

Har de endret grensa nå nylig? Har du en link med info om dette? Klarte ikke å finne noe om det.

Anonymkode: f11db...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trygt å kjøpe elektronikk derfra?

Anonymkode: 59475...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker temu! Rask levering, kjempefine kjoler. Myke gensere og t-skjorter.

Anonymkode: 62045...961

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har de endret grensa nå nylig? Har du en link med info om dette? Klarte ikke å finne noe om det. 

Anonymkode: f11db...b9a

Min endret seg for ca 1 mnd siden. Var 180 først, så 220, nå 330. Litt kjipt, men lite å gjøre med det. 

Anonymkode: 7851b...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt flere tankini der, må bare se på størrelesguide for må som regel bestille en størrelse større enn normalt.

Anonymkode: 72c1e...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enormt utvalg, herlig så lenge det varer.

Anonymkode: 45535...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt klær, hundeseler og hobbysaker på Temu. Hobbysakene er nøyaktig de samme som man kan finne i butikker som Rito hobby. Bare til en brøkdel av prisen og uten den ekstremt uprofesjonelle kundeservicen Rito driver med. Klærne og hundeselene har vi trengt. Aldri noe overforbruk.

Har et barn som er vanskelig å kjøpe klær til pga preferanser som er vanskelige å oppfylle i størrelser fra 134 i norske butikker. På Temu er det masse fint å velge mellom og klærne har helt grei kvalitet. Jeg er drittlei av at klær i norske butikker ment for den aktuelle aldersgruppen ser ut som klær for små ungdommer. På Temu finner vi farger, søte prints og ikke minst strikk i livet og en mye ledigere passform for barn som fortsatt faktisk leker selv om de ikke passer inn i størrelse 128 lenger. Jeg vasker og lufter klærne godt før bruk og barnet mitt er superfornøyd med klærne.

Barnearbeid og dårlige arbeidsforhold er forferdelig og jeg tenker selvfølgelig på dette. Dette er så utbredt i Kina at man har aldri noen garantier uansett mellomledd. Kina forsyner verden med enorme mengder varer og det er umulig å vite den fulle sannheten om noe av det som kommer derfra. 

Jeg kommer fortsatt til å bruke Temu når vi trenger noe som er vanskelig å få tak i i Norge eller som jeg ser er nøyaktig det samme man kan kjøpe i nordiske butikker til mye høyere pris. 

Jeg har mastergrad og er greit oppegående. 

Anonymkode: a7e86...74a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min endret seg for ca 1 mnd siden. Var 180 først, så 220, nå 330. Litt kjipt, men lite å gjøre med det. 

Anonymkode: 7851b...487

Jeg har fortsatt 180. For du tenker på minimum å handle for?

Anonymkode: 041bf...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt  så langt i år:

3 singlet

, 2 lange strandkjoler

, truser ( 10 pack)

stepsokker

Bursdagseffekter: ballonger, papptallerkner ol.

Sugerør i stål

Sminkebeholdere i plast 

Syns kvaliteten er mye bedre enn det fjaset man kjøpte på ebay for 10 år siden.

 

 

Endret av Rogadame
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...