Gå til innhold

Edinburgh Zoo

Grooo

Anbefalte innlegg

I så fall, hvordan er det? Jeg mener... Vi har vært i Zoo i Køben og London, og i Kristiansand. Er alltid fascinerende å gå rundt og se på dyrene (og spesielt sjiraffene...), bør vi få med oss det i Edinburgh også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Er en stund sien jeg var der, men så hvidt jeg husker var det bra -og stort, brukte nesten en hel dag der. Mener å huske at det er der pingvinene går tur hver dag -bare det er jo verdt en tur... Og de har giraffer også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva gjør en giraff i Edinburgh? Det er jo helt unaturlig. Ikke gå i dyrepark, hva er det som er så gøy med å se innestengte dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna
Hva gjør en giraff i Edinburgh? Det er jo helt unaturlig. Ikke gå i dyrepark, hva er det som er så gøy med å se innestengte dyr?

De har ikke sjiraffer der for tenk :P (ikke lista opp på nettsida deres hvertfall)

Endret av hæxa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sjiraffer lenger? ALtså jeg så bildene HildeSol tok der for noen år siden, og da hadde de sjiraffer...

Da dropper vi det *ler*

Neida, det er vel ikke derfor, men vi har bestemt oss for å droppe det uansett. Sjiraffer har vi tross alt sett før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der for 6 år siden, og noe av det eneste jeg husker er en stakkars løve (eller kan det ha vært en tiger? :sjenert: ) som vandret hvileløst frem og tilbake i et knøttlite bur. Den så absolutt ikke ut til å ha det bra. Bare gjentok de samme bevegelsene igjen og igjen. Veldig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna

Plutselig kom jeg på en isbjørn som var der. Den var utrolig søt, den drev og bada i ring og ring.. Det eneste var da vi kom tilbake for å se på den flere timer etterpå badet den forsatt i ring og i ring.. Den hadde "hengt seg opp", det var litt fælt.. men det er ikke uvanlig at det klikker litt for dyr i dyrehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...