Grooo Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 I så fall, hvordan er det? Jeg mener... Vi har vært i Zoo i Køben og London, og i Kristiansand. Er alltid fascinerende å gå rundt og se på dyrene (og spesielt sjiraffene...), bør vi få med oss det i Edinburgh også?
Daria Skrevet 29. mars 2006 #2 Skrevet 29. mars 2006 Er en stund sien jeg var der, men så hvidt jeg husker var det bra -og stort, brukte nesten en hel dag der. Mener å huske at det er der pingvinene går tur hver dag -bare det er jo verdt en tur... Og de har giraffer også...
Grooo Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2006 Stemmer det *ler* Husker du viste meg sjiraffbildene
Gjest Binna Skrevet 30. mars 2006 #4 Skrevet 30. mars 2006 Fint der ja, men det er den eneste dyreparken jeg har vært i..
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2006 #5 Skrevet 31. mars 2006 Hva gjør en giraff i Edinburgh? Det er jo helt unaturlig. Ikke gå i dyrepark, hva er det som er så gøy med å se innestengte dyr?
Gjest Binna Skrevet 31. mars 2006 #6 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Hva gjør en giraff i Edinburgh? Det er jo helt unaturlig. Ikke gå i dyrepark, hva er det som er så gøy med å se innestengte dyr? ← De har ikke sjiraffer der for tenk (ikke lista opp på nettsida deres hvertfall) Endret 31. mars 2006 av hæxa
Grooo Skrevet 1. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2006 Ikke sjiraffer lenger? ALtså jeg så bildene HildeSol tok der for noen år siden, og da hadde de sjiraffer... Da dropper vi det *ler* Neida, det er vel ikke derfor, men vi har bestemt oss for å droppe det uansett. Sjiraffer har vi tross alt sett før...
Mandel Skrevet 3. april 2006 #8 Skrevet 3. april 2006 Jeg var der for 6 år siden, og noe av det eneste jeg husker er en stakkars løve (eller kan det ha vært en tiger? ) som vandret hvileløst frem og tilbake i et knøttlite bur. Den så absolutt ikke ut til å ha det bra. Bare gjentok de samme bevegelsene igjen og igjen. Veldig trist.
Gjest Binna Skrevet 3. april 2006 #9 Skrevet 3. april 2006 Plutselig kom jeg på en isbjørn som var der. Den var utrolig søt, den drev og bada i ring og ring.. Det eneste var da vi kom tilbake for å se på den flere timer etterpå badet den forsatt i ring og i ring.. Den hadde "hengt seg opp", det var litt fælt.. men det er ikke uvanlig at det klikker litt for dyr i dyrehage.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå