Gå til innhold

Kvinner som bruker ordet "Dotten"

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg kunne ikke la være å spørre og spurte henne om hun kvinnen som hun satt med alltid snakket slik om kvinnekjønnet og messet meg meg meg hele tiden.

Flaut. 

Anonymkode: 674f4...d71

AnonymBruker
Skrevet

Tenk om hun hadde sagt blomsten sin, det hadde vært ti ganger verre på ei utslitt røy.

Anonymkode: bc37f...355

Skrevet

Har Marve Fleksnes vært på kafébesøk?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2/10

Anonymkode: fc414...d49

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker dotten om kvinnelige, hårete kjønnsorgan og veike menn. Er hårløs selv så dotten er negativt, liker ikke dott selv.

Anonymkode: a9497...689

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke folk bare si «hår rundt fødehølet». Veldig konkret og ikke til å misforstå.

Anonymkode: 213ce...6e9

Skrevet

TS har vikarierende hensikter med tråden. Poenget er ikke egentlig at «dotten» er så fælt ord, men at kvinner over 60 har - og uttrykker - egen seksualitet. Skummelt tydeligvis for TS, men han blir sikkert tørr bak ørene også en dag. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Var på kafe i Oslo forleden og hørte en eldre dame på rundt 60 si dette ordet til en annen og mye yngre kvinne som tydelig mislikte at hun kom med seksuelle hentydninger til henne med ordet "dotten". Samtalen gikk videre.. Vel.. det var egentlig mest hun eldste som hadde munndiare og snakket om sexlivet sitt og menn som ville ha henne, mens hun yngste bare sa hm, jaha og det var jo ikke helt greit. Hun slapp ikke til med noe mer. Så kom ordet "dotten" og hun eldste dama fikk det ekleste sleske blikket og smilet jeg noen gang har sett hos en kvinne.

Jeg må si det er det kvalmeste jeg har hørt og sett fra en gammel dames munn. Som mann finner jeg det veldig uappetittelig å høre slike ord og snakk om sex totalt uten filter på en kafe. Hun var ufattelig skarp og høyrøstet også. Virkelig ufin og uhøflig.

Tilslutt sa hun yngste at hun måtte gå og begynte å gå. Jeg skulle også gå og gikk opp ved siden av henne bort fra stedet. Jeg kunne ikke la være å spørre og spurte henne om hun kvinnen som hun satt med alltid snakket slik om kvinnekjønnet og messet meg meg meg hele tiden.

Jeg fikk bekreftet at det stemte og hun viste ikke helt hva hun skulle gjøre for å få henne til å slutte med dette. Det hadde nemlig ikke hjulpet å si ifra at dette var ting hun ikke ønsket å snakke om på en kafe av alle steder.  Når jeg fikk høre noe av bakgrunnen til kontakten mellom disse to så tilrådde jeg henne å ikke møte henne mer på kafe. Og kanskje ikke møte henne mer noensinne. Hun takket for mine synspunkter og gikk videre.

Hva er det som får en kvinne til å snakke slik som dette, og skjønner hun ikke at alt dette "Dotten" pratet vil få alle andre til å trekke seg unna henne? Er dette en normal oppførsel?

Mann 38

Er det virkelig normalt at en eldre kvinne holder på slik som dette? Føler virkelig sympati med hun yngre som har forsøkt å bare være en venn. Hun sa også at hun ble kvalm av alt dette sexfikserte pratet fra sin eldre venninne.

Anonymkode: ed563...72f

Man er ikke gammel når man er 60. Eldre,ja. Men ikke gammel. Folk må lære seg forskjell på eldre og gammel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns dotten er et mye bedre begrep enn fitta iallfall👍

Anonymkode: 8b81c...ebd

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dotten dott. Dott. Dotten. DotTEN. DOTt. Dottelidott. Dott. Dott. Dooooootttttteeeeen. En liten dottendott. Dott. Dott. 

DOTTEN DOTT!!!!!!!!!

Anonymkode: 3f25f...733

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (1 time siden):

TS har vikarierende hensikter med tråden. Poenget er ikke egentlig at «dotten» er så fælt ord, men at kvinner over 60 har - og uttrykker - egen seksualitet. Skummelt tydeligvis for TS, men han blir sikkert tørr bak ørene også en dag. 

Hr. psykolog.

Anonymkode: e6732...fef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Var på kafe i Oslo forleden og hørte en eldre dame på rundt 60 si dette ordet til en annen og mye yngre kvinne som tydelig mislikte at hun kom med seksuelle hentydninger til henne med ordet "dotten". Samtalen gikk videre.. Vel.. det var egentlig mest hun eldste som hadde munndiare og snakket om sexlivet sitt og menn som ville ha henne, mens hun yngste bare sa hm, jaha og det var jo ikke helt greit. Hun slapp ikke til med noe mer. Så kom ordet "dotten" og hun eldste dama fikk det ekleste sleske blikket og smilet jeg noen gang har sett hos en kvinne.

Jeg må si det er det kvalmeste jeg har hørt og sett fra en gammel dames munn. Som mann finner jeg det veldig uappetittelig å høre slike ord og snakk om sex totalt uten filter på en kafe. Hun var ufattelig skarp og høyrøstet også. Virkelig ufin og uhøflig.

Tilslutt sa hun yngste at hun måtte gå og begynte å gå. Jeg skulle også gå og gikk opp ved siden av henne bort fra stedet. Jeg kunne ikke la være å spørre og spurte henne om hun kvinnen som hun satt med alltid snakket slik om kvinnekjønnet og messet meg meg meg hele tiden.

Jeg fikk bekreftet at det stemte og hun viste ikke helt hva hun skulle gjøre for å få henne til å slutte med dette. Det hadde nemlig ikke hjulpet å si ifra at dette var ting hun ikke ønsket å snakke om på en kafe av alle steder.  Når jeg fikk høre noe av bakgrunnen til kontakten mellom disse to så tilrådde jeg henne å ikke møte henne mer på kafe. Og kanskje ikke møte henne mer noensinne. Hun takket for mine synspunkter og gikk videre.

Hva er det som får en kvinne til å snakke slik som dette, og skjønner hun ikke at alt dette "Dotten" pratet vil få alle andre til å trekke seg unna henne? Er dette en normal oppførsel?

Mann 38

Er det virkelig normalt at en eldre kvinne holder på slik som dette? Føler virkelig sympati med hun yngre som har forsøkt å bare være en venn. Hun sa også at hun ble kvalm av alt dette sexfikserte pratet fra sin eldre venninne.

Du har hørt EN "eldre" kvinne snakke upassende på kafe, og så lurer du nå på om alle "eldre" kvinner gjør det? Du er 38 år, så du må jo ha truffet på kvinner rundt 60, (som i dag ikke er eldre, men i full jobb) i ditt liv. Snakket de slik? Snakket din mor slik? Tror du den kvinnen på kafeen var en annen person da hun var yngre? At hun snakket annerledes da? 

Har du noensinne hørt en mann si noe upassende? Gjør i tilfelle alle menn det da? Jeg har sett en mann som slå en kvinne. Gjør alle menn det da? 

Når alt kommer til alt, er vel heller ikke "dotten" den verste beskrivelse som finnes. Men ja, upassende på en kafe. 

Anonymkode: 637f9...818

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hr. psykolog.

En trenger ikke psykologistudier for å forstå det åpenbare. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan ikke folk bare si «hår rundt fødehølet». Veldig konkret og ikke til å misforstå.

Anonymkode: 213ce...6e9

Eller en kan eventuelt bare si kjønnshår...

Men over til det virkelige problemet i denne tråden:  ts altså, fra hvilken etasje datt du ifra når du var liten? 

Med tanke på hvor mye menn kan spre sin seksualitet i absolutt alle mulige upassende settinger tenker jeg at en kvinne i 60 årene ikke kan måle seg med det med en halv prosent om hun hadde brukt hele livet sitt på å skrike "dotten" rundt til alle hun møtte 24/7 i megafon engang.

Jada det finnes mer passende kontekster å ha intime samtaler med venner i, men å følge etter fremmede, sniklytte, være høyst upassende, gi råd til fremmede og blande den gedigne nesen din inn der den absolutt ikke hører hjemme: det er creepy, upassende og shady det.

At kvinner i 60 årene så vel som i 20 årene har en seksualitet, snakker om seksualiteten sin osv håper jeg da er normalt (har vært noe A magasinet artikler om eldre mennesker sin seksualitet) riktignok ikke høylytt på en kafé kanskje men dog du burde ta en titt på egen oppførsel før du skyter denne kvinnen på stedet.

Dusken, dotten, kjønnshår, beverhår, kusehår, busken, skogen, hekken, pels osv osv osv...

Det er vel alle ord som betyr det samme, noen er komfortabel med et ord men ikke et annet. Jeg synes selv at ordet dotten høres spinnvillt barnslig og teit ut og det eneste mennesket jeg vet bruker det er han her inne som lager alle disse trådene om kjønnshår men hver sitt ordforråd tenker jeg. Det er ikke noe jeg gidder å hisse meg spesielt opp om, verken når han, eldre kvinner i 60 årene bruker det eller andre. 

Nei ts, du har laget deg et stort scenario av en liten historie. Om det ikke skal mere til for deg å bli vonbråten og forferdet enn at du selv har alt for store ører så er det jaggu ikke mye som skal til før små gutter gråter krokodilletårer etter min mening.

• Liker 1
Skrevet

Som 38-åring bør du styre unna pensjonisttreff :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 6.16):

Det var utrolig mye du fikk ut av denne yngre kvinnen ved å følge etter henne på vei ut? Høres veldig lite sannsynlig ut at en kvinne ville betro en vilt fremmed mann noe sånt når han bare plutselig dukker opp ved siden av henne og begynner å ta opp samtalen han hadde tjuvlyttet på.

Ting som ikke har skjedd.

Anonymkode: 7df8e...f16

Jeg satt ved nabobordet og det var potte umulig å ikke få med meg alt som ble sagt, også delvis på grunn av at denne eldre damen rundt 60 var så ufattelig høyrøstet når hun bablet i vei. Hun yngre kikket bort på meg under hele seansen og mimet "beklager" med munnen sin, så vi var allerede på hils med forståelse for hverandre. 

Jeg har opplevd fortrolighet fra mange mennesker av begge kjønn gjennom hele mitt liv, så at du tror at dette ikke kan skje  mellom to mennesker er noe du tar meget feil om.

Da glemmer du alle menneskene som har øyekontakt og fem minutter står de og har sex opp etter en husvegg i nærheten eller et toalett.

Men takk for alle svar, da viser det seg at mange ville synes det var helt greit å utbasunere sitt sexliv på kafe eller en plass hvor alle kan høre hva som blir sagt og snakke om andre menneskers kjønnsorganer slik denne eldre damen gjorde mot denne yngre kvinnen.

Mener dere virkelig at det er greit å snakke om kjønnet til den man snakker med og pakke det inn i sitt eget sexfokuserte prat om eget kjønn og menn? Ja da er det noe rivende galt med mange og det er ikke rart at kvinner blir brukt og kastet når de omtaler eget kjønn på denne måten..

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (19 timer siden):

En trenger ikke psykologistudier for å forstå det åpenbare. 

Deg om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...