AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #1 Skrevet 30. mai 2024 Var på kafe i Oslo forleden og hørte en eldre dame på rundt 60 si dette ordet til en annen og mye yngre kvinne som tydelig mislikte at hun kom med seksuelle hentydninger til henne med ordet "dotten". Samtalen gikk videre.. Vel.. det var egentlig mest hun eldste som hadde munndiare og snakket om sexlivet sitt og menn som ville ha henne, mens hun yngste bare sa hm, jaha og det var jo ikke helt greit. Hun slapp ikke til med noe mer. Så kom ordet "dotten" og hun eldste dama fikk det ekleste sleske blikket og smilet jeg noen gang har sett hos en kvinne. Jeg må si det er det kvalmeste jeg har hørt og sett fra en gammel dames munn. Som mann finner jeg det veldig uappetittelig å høre slike ord og snakk om sex totalt uten filter på en kafe. Hun var ufattelig skarp og høyrøstet også. Virkelig ufin og uhøflig. Tilslutt sa hun yngste at hun måtte gå og begynte å gå. Jeg skulle også gå og gikk opp ved siden av henne bort fra stedet. Jeg kunne ikke la være å spørre og spurte henne om hun kvinnen som hun satt med alltid snakket slik om kvinnekjønnet og messet meg meg meg hele tiden. Jeg fikk bekreftet at det stemte og hun viste ikke helt hva hun skulle gjøre for å få henne til å slutte med dette. Det hadde nemlig ikke hjulpet å si ifra at dette var ting hun ikke ønsket å snakke om på en kafe av alle steder. Når jeg fikk høre noe av bakgrunnen til kontakten mellom disse to så tilrådde jeg henne å ikke møte henne mer på kafe. Og kanskje ikke møte henne mer noensinne. Hun takket for mine synspunkter og gikk videre. Hva er det som får en kvinne til å snakke slik som dette, og skjønner hun ikke at alt dette "Dotten" pratet vil få alle andre til å trekke seg unna henne? Er dette en normal oppførsel? Mann 38 Er det virkelig normalt at en eldre kvinne holder på slik som dette? Føler virkelig sympati med hun yngre som har forsøkt å bare være en venn. Hun sa også at hun ble kvalm av alt dette sexfikserte pratet fra sin eldre venninne. Anonymkode: ed563...72f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Skrevet 30. mai 2024 Få deg et liv, mann! Så får du noe annet å være opptatt av en fremmede damers kafeprat. Anonymkode: d0df0...9a7 8 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Skrevet 30. mai 2024 Sikkert en besøksvenn til en ekdre dame med sviktende kognitive evner. Anonymkode: 2ab92...9cc
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #5 Skrevet 30. mai 2024 Eldre dame på rundt 60, de fleste er vel i jobb enda ikke engang pensjonister. Anonymkode: aad0e...316 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eldre dame på rundt 60, de fleste er vel i jobb enda ikke engang pensjonister. Anonymkode: aad0e...316 Er dette relevant? Anonymkode: e6732...fef
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 Eh, kanskje er jeg treg, men hva er dotten?? Anonymkode: 3b14a...65e 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 Du har hørt en dame snakke om "dotten" også løper du inn på KG for å spørre hva det er med kvinner som bruker ordet dotten. Altså, få deg et liv. Anonymkode: 8b46d...918 9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 Har damer dott lenger ???? Anonymkode: 3511d...6ba
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 Jeg kan love deg at det kun er på KG at "kvinner" omtaler dotten sin som fitta. Fitte er så og si alltid et skjellsord, f eks "di jævla fitte". Anonymkode: 822e1...b83
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har damer dott lenger ???? Anonymkode: 3511d...6ba Mange har en liten frisyre der nede. Anonymkode: 822e1...b83 1
Hunmedham Skrevet 31. mai 2024 #12 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): eldre dame på rundt 60 AnonymBruker skrev (9 timer siden): en gammel dame 😀😀😀
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #13 Skrevet 31. mai 2024 Det var utrolig mye du fikk ut av denne yngre kvinnen ved å følge etter henne på vei ut? Høres veldig lite sannsynlig ut at en kvinne ville betro en vilt fremmed mann noe sånt når han bare plutselig dukker opp ved siden av henne og begynner å ta opp samtalen han hadde tjuvlyttet på. Ting som ikke har skjedd. Anonymkode: 7df8e...f16 6 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #14 Skrevet 31. mai 2024 Eller som en bergenser ville sagt: Månebedotten. Anonymkode: c327a...a3c
Margit777 Skrevet 31. mai 2024 #15 Skrevet 31. mai 2024 Var dotten mannen hennes eller kusa? Tenk å bli utsatt for sånne gamle grisedamer på Osjloos vestkant, verden går til helvete. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #16 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Eh, kanskje er jeg treg, men hva er dotten?? Anonymkode: 3b14a...65e Er ikke det en betegnelse på kjønnshår? Regner med at det også kunne være en annen måte å omtale fitta/ musa på, men da ganske tydelig at den ikke er barbert. Anonymkode: dd1e9...f09 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #17 Skrevet 31. mai 2024 bare det at du ble så opphengt i en annens samtala t du lyttet er ille, men at du attpåtil blandet deg direkte er veldig spesielt! Anonymkode: 1f5eb...acc 6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #18 Skrevet 31. mai 2024 Stakkars mann, hvordan fant du egentlig fram til dette forumet? Du kan umulig være hetero? Blir flau av sånne lettkrenka menn på vegne av eget kjønn. Anonymkode: 463a4...cd2 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #19 Skrevet 31. mai 2024 Eneste reaksjonen jeg får av ordet «dotten» er at det er turn-off med mye hår, men det kunne jo være kallenavnet denne dama brukte. Hadde vært verre om hun hadde brukt ordet «fitta» på kafeen… Anonymkode: 463a4...cd2 2
Topper og daler Skrevet 31. mai 2024 #20 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg skulle også gå og gikk opp ved siden av henne bort fra stedet. Jeg kunne ikke la være å spørre og spurte henne om hun kvinnen som hun satt med Hvis jeg skal si hva som er ekleste av å si dotten litt høyt på cafe og forfølge cafegjester utenfor cafeen og avsløre at du har avlyttet cafesamtalen, så vil jeg si det siste. Ti av ti ganger. Tipper den unge kvinnen syntes du var skummel og at din oppførsel var ubehagelig. 4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå