Gå til innhold

Gonoré økning melder DB - hvordan skjer dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men ikke får jeg noe lett "tilgang" til sex av den grunn.  Når jeg leser artikkelen får jeg inntrykk av at det et lett å få sex..

Sikkert bare en talemåte, men jeg liker den ikke.

Slutt å tenke på sex som noe du skal få. Du skal minst like mye gi, HVIS det kommer så langt.

Hvis målet ditt fra start er å "få sex" så kan du stor sett bare glemme det, for du blir gjennomskuet rimelig kjapt.

Målet ditt må være å bli kjent, være hyggelig, se om kjemien stemmer og om dere trives i hverandres selskap uten at sex er hovedtema i hodet ditt. 

Damer som eventuelt er klare for tilfeldig sex ser helst etter menn som "tar", ikke menn som tøfler rundt og håper på å "få".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skjønner godt at du ikke får mer sexuell erfaring ts når du er på det nivået av desperat der en artikkel om økning i gonoré får deg til å tenke at du vil være med på spredningen.

Anonymkode: 43d97...359

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner godt at du ikke får mer sexuell erfaring ts når du er på det nivået av desperat der en artikkel om økning i gonoré får deg til å tenke at du vil være med på spredningen.

Anonymkode: 43d97...359

Også en måte å si det på. Jeg tenker mer at det skorter på sosiale ferdigheter, når han må spørre hvor folk finner hverandre. 

Anonymkode: fe0a1...f7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner godt at seksuelt overførbare sykdommer øker. Er jo bare å lese her inne, så forstår man det.

Anonymkode: bd948...0c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har sikkert spilt for mye ludo.

Anonymkode: edbd1...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder har nok mye av skylda for dette. 
Tinder gjør det enkelt å få seg et kjapt knull uansett hvor man reiser. Før brukte man masse tid på å bli kjent, eller så måtte man hå på byen og spandere masse drinker for å få seg et ligg. 
Nå skriver man på Tinder: «I Bergen i helga. Klar for litt moro» 

Så får man likes fra flere lokale kvinner som vil ha litt pikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mye innvandring og nye holdninger, som det flagges for på offentlige bygninger, er kanskje noe av forklaringen:

Gonoré ble nesten utryddet i Norge med kun et par hundre tilfeller årlig på slutten av 90-tallet og starten av 2000-tallet. Fra 2010 økte gonoré betydelig blant menn som har sex med menn. For menn som har sex med kvinner, og kvinner som har sex med menn eller kvinner, så man en økende tendens fra 2012

Anonymkode: f96fe...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/30/2024 at 7:52 PM, AnonymBruker said:

Gonoré økning melder DB - hvordan skjer dette?

Anonymkode: dee13...adf

Nå skal du høre. Når to voksne som er veldig glade i hverandre...

Anonymkode: f4891...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...