Mobbi Skrevet 30. mai #1 Del Skrevet 30. mai Jeg er nybegynner på hekling og har nå tenkt å prøve meg på en figur. Men jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre på steg 3. Noen som kan forklare meg hva *1 fm, øk* gjenta fra *til* 7 x til (=24 m) betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Del Skrevet 30. mai Mobbi skrev (1 time siden): Jeg er nybegynner på hekling og har nå tenkt å prøve meg på en figur. Men jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre på steg 3. Noen som kan forklare meg hva *1 fm, øk* gjenta fra *til* 7 x til (=24 m) betyr? Øk annenhver maske😊 Anonymkode: 0bf28...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulletull Skrevet 30. mai #3 Del Skrevet 30. mai Du skal hekle det som står mellom stjernene totalt 8 ganger i løpet av omgangen. Det ser ut som om du skal hekle 1 fm i omgangens første maske, og så 2 fm i neste maske (altså to fastmasker i samme og fortsett med disse økningene annenhver maske. På omgang 4 skal du også øke ved å hekle to fm i samme maske, i hver 3. maske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå