AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Del Skrevet 29. mai 2024 Hva er det med folk på finn.no som reserverer i flere dager til de får lønn, når de får lønn hører man ingenting fra dem.. utrolig frekt og useriøst… Anonymkode: 1ff2d...f59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 29. mai 2024 #2 Del Skrevet 29. mai 2024 Mye rart der. Tror det er en del som ikke er helt i vater som de sier som lever på finn.no, og trør igjennom annonser ut av ren kjedsomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 Har ikke vært borti akkurat det, men lurer også på hvorfor noen skriver melding «Jeg ønsker å kjøpe denne», og når jeg svarer kort tid etterpå, er de borte? Dårlig impulskontroll og påfølgende anger? Jeg ville da aldri skrevet «Jeg kjøper denne» uten å mene det. Jeg begynner å forstå at det finnes mange snodige mennesker der ute. Anonymkode: e55f4...4ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 29. mai 2024 #4 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg har også lurt på hva det er med folk på finn. Har flere ganger fått melding fra folk som sier de vil kjøpe (ikke bare er interessert) og om de kan hente "i dag". Når jeg sier at det ikke passer, men de kan komme dagen etter, er det tyst. Og det har vært ting som de neppe har fått bedre eller billigere av andre, så jeg skjønner ikke helt greia. De er jo ikke veldig interessert når de ikke kan vente til dagen etter. Ikke spesielt høflige når de ikke engang gidder å svare heller ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 29. mai 2024 #5 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg lar ikke folk reservere ting jeg selger, problem løst! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 29. mai 2024 #6 Del Skrevet 29. mai 2024 Skjønner det ikke jeg heller. Folk er bare frekke noen ganger. Husker jeg prøvde å legge ut noen bøker for salgs en gang på Finn. Var veldig dyre pensumbøker som jeg kun brukte i 1 semester. De var fint behandlet og ingen bruksmerker. La de ut til halv pris av det jeg betalte for de og skrev det i annonsen. Fikk en haug med meldinger med "skambud" hvor f.eks. folk skrev "kan jeg få kjøpe alle for 100kr?" Og når jeg svarte og sa at det ikke var aktuelt siden bøkene var så nye, uten bruksmerker og egentlig veldig dyre fikk jeg frekke meldinger tilbake som "lykke til med å få solgt de drittbøkene dine". ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #7 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg gjorde en kjempefeil sist jeg skulle handle noe fra finn. Jeg avtalte å hente på et tidspunkt, og så glemte jeg det bort og huska det ikke før midnatt! 😭 Ble heldigvis tilgitt og fikk hente det neste dag. Aldri har jeg unnskyldt så mye, jeg har fremdeles dårlig samvittighet! Så jeg har også vært en helt forferdelig kjøper fra finn 😭 Det er dessverre ingen uvanlig ting, jeg har opplevd flere ganger at folk ikke kommer. Sender jeg melding utover kvelden og hører hvor de blir av, så får jeg gjerne melding neste dag hvor de later som ingenting og vil hente på nytt klokkeslett. Opplevd lignende flere ganger. Blir så lei... Desto rimeligere det er, desto sjeldnere er det seriøse hentere/kjøpere. Anonymkode: 312bf...5a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 Høres ut som en variant av rusmisbruk. 😂 Anonymkode: 826b5...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå