AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #21 Skrevet 30. mai 2024 TS, jeg tror ikke du risikerer noe ved å bestille fra dette firmaet. Det er klønete at de ikke har org.nummer på nettsiden, men det et norsk firma med adresse og lager i Tønsberg, så bare bestill. Anonymkode: b69f6...2fa
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #22 Skrevet 30. mai 2024 Nei, den er ikke safe. Heller ikke trygg, som det heter på norsk. Anonymkode: 319a6...82f
Snublefot62 Skrevet 30. mai 2024 #23 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva så? Det er fortsatt et norsk firma med informasjon på nettsiden, det er faktisk lettere å finne denne informasjonen på Youth.no enn for eksempel Meny sin nettside. Anonymkode: 5e373...ab0 Kan du vise til hvor på nettsiden du faktisk finner informasjon som for eks org nummer? For jeg klarer ikke å finne den på nettsiden. AnonymBruker skrev (1 time siden): TS, jeg tror ikke du risikerer noe ved å bestille fra dette firmaet. Det er klønete at de ikke har org.nummer på nettsiden, men det et norsk firma med adresse og lager i Tønsberg, så bare bestill. Anonymkode: b69f6...2fa Risikoen ligger i å få varen en har betalt for og reklamasjon dersom det oppstår problemer i ettertid. Det er ingenting ved nettbutikken som gir enormt stor tillit så jeg hadde tenkt at dette var en nettside med litt større risiko en mange andre. Og bare at de ikke har org nummer på nettsiden viser jo at de ikke helt er i tråd med hvilke regler de er pålagt å følge.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #24 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 17.35): Er den det? Har ikke telefon som kontakt så usikker🫤 Blir veldig takknemlig om noen hjelper:) https://www.youth.no/ Anonymkode: 3610e...035 Helt trygt å bestille fra siden Anonymkode: e933c...d71 1
Snublefot62 Skrevet 31. mai 2024 #25 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt trygt å bestille fra siden Anonymkode: e933c...d71 Hvordan vet du det?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #26 Skrevet 31. mai 2024 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Hvordan vet du det? Har bestilt herifra, så det vet jeg fra min egen erfaring. Fått pakkene hver gang, ingen problem å returnere ved behov heller. Det er et norsk firma som holder til i Tønsberg, ikke noe shady med de. Anonymkode: e933c...d71 1
Snublefot62 Skrevet 31. mai 2024 #27 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har bestilt herifra, så det vet jeg fra min egen erfaring. Fått pakkene hver gang, ingen problem å returnere ved behov heller. Det er et norsk firma som holder til i Tønsberg, ikke noe shady med de. Anonymkode: e933c...d71 Det er ingen garanti eller grunnlag for å si at den er sikker for andre. Du kan si at du har fått det du har bestilt og ikke hatt problemer, men du kan ikke med sikkerhet si at butikken er trygg å handle i. Og det første punktet som gjør meg skeptisk her er at de ikke oppgir firmanavn eller org nummer på nettsiden. Selv om det er lovpålagt. Hadde de vært så trygge og ok som du sier så burde jo ikke dette vært noe problem å oppgi. Og så lurer jeg på hva annet har de unnlatt å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #28 Skrevet 31. mai 2024 Snublefot62 skrev (4 timer siden): Det er ingen garanti eller grunnlag for å si at den er sikker for andre. Du kan si at du har fått det du har bestilt og ikke hatt problemer, men du kan ikke med sikkerhet si at butikken er trygg å handle i. Og det første punktet som gjør meg skeptisk her er at de ikke oppgir firmanavn eller org nummer på nettsiden. Selv om det er lovpålagt. Hadde de vært så trygge og ok som du sier så burde jo ikke dette vært noe problem å oppgi. Og så lurer jeg på hva annet har de unnlatt å gjøre? Du får bare diskutere videre du, orker ikke jeg✌🏻 Jeg skrev kun min erfaring og min erfaring er at nettsiden er helt trygg å handle fra, og hadde null problem med å få returnert :-) Anonymkode: e933c...d71 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #29 Skrevet 3. juni 2024 On 5/29/2024 at 7:38 PM, Million said: Det står under deres FAQ at de har lager i Kilengt.1, 3117 Tønsberg, og at man kan hente varebestillingen sin der mellom kl 08-16. Men søker man på den adressen på GuleSider.no, kommer det ikke opp noe som helst. Som om det er en tom adresse, altså et sted uten bygninger med noe folk i. Det er jo litt rart at det ikke dukker opp et eneste firma eller personer på en adresse der et firma hevder å holde til? Nettbutikken var så dårlig og mangelfull at jeg av prinsipp ikke ville handlet der. Å kun kunne sende en epost og så måtte vente på et svar som kanskje aldri kommer, som eneste mulige kontaktmulighet? Nei takk. Det skal være org.nr., fysisk adresse, telefonnummer og utfyllende info om bedriften. Det skal la seg spore. Jeg søkte på Whois og Youth.no, og ingen eier av domenet dukket opp, bare masse tall og kaotiske bokstaver. Eneste forståelige var navnet på et firma som driver et domeneregister (Norid AS). Norid er registrar for norske domener, altså de som har .no som toppleveldomene (TLD). Søk alltid på norid.no for å se eiere av .no.-domener Anonymkode: a2d96...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå