Lillie Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Hei, vi har bestemt oss for at ferieturen går til Italia i sommer... Har lyst til å leie hus, evt. leilighet... Har noen erfaringer med dette? Noen gode linker til sider?
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 Jeg anbefaler igjen www.mediterraneo.no! Vi leide et flott hus i Toscana, og var kjempefornøyd. (www.pomaio.it) Hvis du kontakter dem sender de to tykke kataloger med mange ulike hus/slott/vingårder/leiligheter osv. i alle prisklasser. Kun et lite utvalg er på hjemmesiden. Lykke til! (Ellers tror jeg det er en del til leie på www.finn.no, uten at jeg har prøvd det selv.)
Lillie Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2006 Tusen takk, Gjest . Skal sjekke ut linkene. Flere forslag mottas gjerne
*Shira* Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 Vi skal til Toscana og valget falt på www.viatoscana.no. Der fant vi drømmehuset Disse har drevet på lenge! Var også i kontakt med www.mediterraneo.no, de hadde mye å tilby og servicen virket også bra. Mange nordmenn bruker også www.initalia.dk, vet det er mange som er fornøyde med disse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå