Gå til innhold

Guttetur til Amsterdam, inkludert strippere..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen er invitert med på guttetur til Amsterdam, med en gjeng han ikke pleier å være så mye med.

Jeg stoler på han, men samtidig ligger det noen tanker i bakhodet å murrer. 

Er jeg helt på bærtur når jeg kjenner at jeg ikke helt liker det?

Jeg har ikke sagt noe til mannen, altså at jeg ikke vil at han skal dra, han er voksen og bestemmer selv.

Anonymkode: 435b5...cb5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg sa det var greit at mannen dro til Amsterdam inkludert strippere. 

Anonymkode: fb8df...51e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg angrer på at jeg sa det var greit at mannen dro til Amsterdam inkludert strippere. 

Hva skjedde?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva skjedde?

Han dro til Amsterdam og bla. så på strippere, kom hjem og ville snakke om strippere. Jeg hadde trodd han ville snakke mer om resten av turen og gjerne om at han kunne vise meg Amsterdam neste gang. Han dro med studiene og de hadde faglig opplegg der, så jeg syntes det var vanskelig å si at han ikke fikk dra. Det var sikkert fint der, og de hadde vel ikke tid til så mye vanlige turistting. Men han hadde nok aldri dratt på en strippebar i Norge, og ihvertfall ikke kommet hjem og fortalt om det som spennende.... Jeg syntes det var litt ekkelt, dårlig stemning. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mannen er invitert med på guttetur til Amsterdam, med en gjeng han ikke pleier å være så mye med.

Jeg stoler på han, men samtidig ligger det noen tanker i bakhodet å murrer. 

Er jeg helt på bærtur når jeg kjenner at jeg ikke helt liker det?

Jeg har ikke sagt noe til mannen, altså at jeg ikke vil at han skal dra, han er voksen og bestemmer selv.

Skjønner godt følelsen. Det er vanskelig å ikke få tanker som svirrer om mannen skal på guttetur og Amsterdam eller Thailand.  Det vil nok være minst en av de single der som kommer til å bryte loven å ha seg med en prostituert. Og det er oftest ikke i red light district det skjer. Vil velge å påstå at de aller fleste damer ville hatt negative tanker om en slik tur slik du har. Jeg ville nok først og fremst vært åpen om disse tankene var jeg deg. Prate med ham hvorfor denne turen betyr så mye for ham. Hvorfor akkurat Amsterdam.

Anonymkode: 14368...f2f

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg forventet et myyyye verre svar fra ts. Er det at mannen din dro på strippebar krise og nok til at du angrer for at du lot han dra?

Det var da veldig uskyldig hvis det var hele sannheten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
seriousgirl skrev (Akkurat nå):

Jeg forventet et myyyye verre svar fra ts. Er det at mannen din dro på strippebar krise og nok til at du angrer for at du lot han dra?

Det var da veldig uskyldig hvis det var hele sannheten.

Det er ei annen som har svart ts at hun angrer på at hun lot mannen dra til Amsterdam og strippeklubb.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han dro til Amsterdam og bla. så på strippere, kom hjem og ville snakke om strippere. Jeg hadde trodd han ville snakke mer om resten av turen og gjerne om at han kunne vise meg Amsterdam neste gang. Han dro med studiene og de hadde faglig opplegg der, så jeg syntes det var vanskelig å si at han ikke fikk dra. Det var sikkert fint der, og de hadde vel ikke tid til så mye vanlige turistting. Men han hadde nok aldri dratt på en strippebar i Norge, og ihvertfall ikke kommet hjem og fortalt om det som spennende.... Jeg syntes det var litt ekkelt, dårlig stemning. 

Det er jo litt manglende sosiale evner av han. Bare fordi det er på en bar er jo ei naken dame som ikke er deg, fortsatt ei naken dame som ikke er deg. Å her mange nakne damer, som er der for at han skal betale for å se dem, at de gniir seg på han, rister kroppsdeler og mer. Det er på en måte en hverdagsliggjort gråsone hvor det som ellers 100 prosent er utroskap, ikke er det på grunn av at damene ikke har geniun interesse i kundene, å da er det liksom ikke det samme. Men hvem bryr seg sånn egentlig om det, det er jo partnerens tanker som er de vi virkelig bryr oss om her. 

Hva hadde han tenkt om du kom hjem å fortalte hvor spennende det var med fremmed pikk om magemuskler du får beføle? Det er jo over terskelen for en god del av mennesker, for andre kan det være helt griet. Spesielt om de vil se andre nakenhet og fortsår at for å få viljen sin må de oppfordre parneren til det samme.

Anonymkode: e637e...dfe

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det hjelper om du tilater deg å ha det litt gøy innenfor rimelighetens grenser også? Jentetur med kjekkaser å dåne over? Bare for å slippe sjalusien, for du har jo også nytt noe? Vet ikke om det er barnslig, er muligens det. Men bare en tanke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det bestemt at de skal på strippebar, eller er det noe du engster deg for? Synes det er helt innafor å si ifra at man ikke synes noe om at mannen reiser på strippebar, kan jo snakke litt om hvilke ting han synes det er greit at du gjør også. Synes ikke det er innafor å nekte mannen å reise på guttetur generelt

Anonymkode: e23c4...0f2

• Liker 2
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Hadde ikke bekymret meg🤷🏻‍♀️

Vet kjæresten min bare ville smilt om jeg hadde dratt på strippebar med venninner🤭

Vi legger begge merke til pene og attraktive mennesker, men vi vil kun ha hverandre. Vi stoler fullt og holdent på hverandre, null sjalusi og usikkerhet har en klar regel på at vi aldri ville gjort noe med noen som vi ikke kunne gjort som om partner sto ved siden av oss.

Om en ikke stoler på partner så er det uansett dødfødt fra min side🤷🏻‍♀️

Skrevet

Er du bekymret for mannen din/forholdet ditt, eller for arbeidsforholdene til kvinnene?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Norja skrev (11 minutter siden):

Er du bekymret for mannen din/forholdet ditt, eller for arbeidsforholdene til kvinnene?

Kvinnegruppa ottar go home

Anonymkode: d0d1d...2bf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo litt manglende sosiale evner av han. Bare fordi det er på en bar er jo ei naken dame som ikke er deg, fortsatt ei naken dame som ikke er deg. Å her mange nakne damer, som er der for at han skal betale for å se dem, at de gniir seg på han, rister kroppsdeler og mer. Det er på en måte en hverdagsliggjort gråsone hvor det som ellers 100 prosent er utroskap, ikke er det på grunn av at damene ikke har geniun interesse i kundene, å da er det liksom ikke det samme. Men hvem bryr seg sånn egentlig om det, det er jo partnerens tanker som er de vi virkelig bryr oss om her. 

Hva hadde han tenkt om du kom hjem å fortalte hvor spennende det var med fremmed pikk om magemuskler du får beføle? Det er jo over terskelen for en god del av mennesker, for andre kan det være helt griet. Spesielt om de vil se andre nakenhet og fortsår at for å få viljen sin må de oppfordre parneren til det samme.

Jeg tror det hadde vært greit for meg om han ikke hadde vært så begeistret. Type bare syntes det var litt gøy og annerledes ting. Vi snakket om det da han kom hjem, at jeg ikke likte det.

Kanskje ville det vært greit for ham om jeg var publikum på noe liknende. Men det hadde ikke falt meg inn å snakke med ham om det etterpå. Det er vel forskjellen. 

AnonymBruker
Skrevet

si at "så arti sammentreff! jeg skal på strippeshow med veninner helga etter!"

Anonymkode: 0f161...3b0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner godt følelsen. Det er vanskelig å ikke få tanker som svirrer om mannen skal på guttetur og Amsterdam eller Thailand.  Det vil nok være minst en av de single der som kommer til å bryte loven å ha seg med en prostituert. Og det er oftest ikke i red light district det skjer. Vil velge å påstå at de aller fleste damer ville hatt negative tanker om en slik tur slik du har. Jeg ville nok først og fremst vært åpen om disse tankene var jeg deg. Prate med ham hvorfor denne turen betyr så mye for ham. Hvorfor akkurat Amsterdam.

Man kan kjøpe like mye eskorter i hvilken som helst storby som i Amsterdam. Så ser ikke helt hvorfor Amsterdam skulle være noe verre enn f.eks London. 

Anonymkode: f61e3...fc9

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinnegruppa ottar go home

Anonymkode: d0d1d...2bf

Snarere tvert imot. Sexarbeidere i Amsterdam har - fra myndighetenes side - vern og vilkår på lik linje med for eksempel en regnskapsfører. Det betyr at så lenge man gjør litt forarbeid og sørger for å gå til et anerkjent sted, så er ikke arbeidsforholdene noe å bekymre seg for.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når mannlige  stripperene kommer til Norge får de låne kommunens lokaler og journalisten skriver entusiastisk:" sett igjen  gubben hjemme og kom å se et flott show.!" Og damene drar og har de så trivelig. En egen artikkel om hvor de øver og hvor flotte de er kommer å trykk som seg hør og bør. Og intervjuer med glade husmødre med hende fulle av massasjeolje som fikke komme helt innpå. ja dette ble fest.

Dobbelt standard så det holder ....

Chippendales (US) | Next Step (fra 2014, samme opplegget i 2018)

Anonymkode: 75fd8...769

• Liker 1
Skrevet

Det er strippere og prostituerte over alt. Drar de på stripping, ville de antakelig gjort det om de reiste til en annen by også.

Det er rimelig blod-harry å fortelle om slikt hjemme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Strippere høres ikke bra ut, og i Amsterdam hvor stoff er lett tilgjengelig kan det bli simpelt for deg.

Anonymkode: 73158...388

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...