Disney Adult Skrevet 29. mai 2024 #41 Del Skrevet 29. mai 2024 Eh, slo meg til ro med at døden er en del av livet da jeg var tenåring. Vil jo leve så lenge som mulig, men døden er ikke noe jeg er redd for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #42 Del Skrevet 29. mai 2024 Ikke alder som avgjør, men helsetilstand. Har en sykdom som begrenser meg en del slik det er i dag, og den kommer til å forverres med tiden, slik er det bare. Så lenge jeg er i stand til å ta vare på meg selv, og i form til å gjøre ting jeg liker, så vil jeg fortsette å være i verden. Om jeg blir dårligere vil jeg helst forlate den. (Er i midten av 40-årene, har ikke mann og barn som trenger meg). Anonymkode: 6d61a...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 30. mai 2024 #43 Del Skrevet 30. mai 2024 Når som helst. Når jeg er død veit jeg ikke om det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #44 Del Skrevet 30. mai 2024 Hmm. Jeg vil leve evig. Hvis det ikke er mulig, så vil jeg leve så lenge hodet er klart, om det er 88 eller 100 spiller ingen rolle. Anonymkode: 20bfb...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 30. mai 2024 #45 Del Skrevet 30. mai 2024 0 år. Ønsker jeg aldri ble født. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå