AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Skadet nesen min på jobbb, blir det her borte? Noen som har fått slag mot nesen før og det har gått bort? Dette skjedde i dag, er ikke stort men jeg vil ikke få en totalt forandret nese Anonymkode: fb0a7...626
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Jeg har faktisk fått akkurat samme skade på en skuff som ble skjøvet ut mens jeg knelte foran.. hvis du har det samme som jeg fikk, så har du fått en bruskskade, det skal ikke så mye til faktisk. Så du har et lite brudd i den delen hvor brusk møter ben, ser det ut som. Legen sa at slike skader kan slites ned igjen til slik det var før, og det skjedde hos meg, det jevnet seg ned igjen til slik det var før, men det tok noen år altså. Plastisk kirurgi for å korrigere brusk kan gjøre det verre, fikk jeg høre. Men du føler med deg, husk at nå er det litt hovent pga skaden, når hevelsen går ned litt så vil ikke dette være så merkbart som det føles for deg. Anonymkode: 16358...eee
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har faktisk fått akkurat samme skade på en skuff som ble skjøvet ut mens jeg knelte foran.. hvis du har det samme som jeg fikk, så har du fått en bruskskade, det skal ikke så mye til faktisk. Så du har et lite brudd i den delen hvor brusk møter ben, ser det ut som. Legen sa at slike skader kan slites ned igjen til slik det var før, og det skjedde hos meg, det jevnet seg ned igjen til slik det var før, men det tok noen år altså. Plastisk kirurgi for å korrigere brusk kan gjøre det verre, fikk jeg høre. Men du føler med deg, husk at nå er det litt hovent pga skaden, når hevelsen går ned litt så vil ikke dette være så merkbart som det føles for deg. Anonymkode: 16358...eee Men hadde du større skade enn meg? Anonymkode: fb0a7...626
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #4 Skrevet 29. mai 2024 Nesen er veldig lett å ”ødelegge” pga brusken. Gikk aldri bort på meg. Bruddet ble fint men det du har tatt bilde av forsvant aldri. Anonymkode: c41c2...684
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #5 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har faktisk fått akkurat samme skade på en skuff som ble skjøvet ut mens jeg knelte foran.. hvis du har det samme som jeg fikk, så har du fått en bruskskade, det skal ikke så mye til faktisk. Så du har et lite brudd i den delen hvor brusk møter ben, ser det ut som. Legen sa at slike skader kan slites ned igjen til slik det var før, og det skjedde hos meg, det jevnet seg ned igjen til slik det var før, men det tok noen år altså. Plastisk kirurgi for å korrigere brusk kan gjøre det verre, fikk jeg høre. Men du føler med deg, husk at nå er det litt hovent pga skaden, når hevelsen går ned litt så vil ikke dette være så merkbart som det føles for deg. Anonymkode: 16358...eee Hvor mange år tok det? Anonymkode: fb0a7...626
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #6 Skrevet 29. mai 2024 Det er umulig vurdere ut i fra bildet om du bare har en hevelse eller om det er bruskskade... Anonymkode: 4108f...e6f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #7 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er umulig vurdere ut i fra bildet om du bare har en hevelse eller om det er bruskskade... Anonymkode: 4108f...e6f Hvor lenge vil hevelsen vare da? Fikk dette i går, burde være borte imorgen? Anonymkode: fb0a7...626
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #8 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvor lenge vil hevelsen vare da? Fikk dette i går, burde være borte imorgen? Anonymkode: fb0a7...626 Hvordan i all verden mener du vi skal kunne vite det? Hvor lenge pleier du være hoven etter skader? Jeg vil tippe ett sted mellom 2 timer og 10 dager... Anonymkode: 4108f...e6f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #9 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hadde du større skade enn meg? Anonymkode: fb0a7...626 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor mange år tok det? Anonymkode: fb0a7...626 Nja hadde faktisk veldig veldig lik, kanskje litt mer hoven, omtrent helt lik nese og, nesa mi såg ut som din, det tok sikkert en 3-5 år, nå er det mer enn 10 år siden og den er som før. Anonymkode: 16358...eee
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nja hadde faktisk veldig veldig lik, kanskje litt mer hoven, omtrent helt lik nese og, nesa mi såg ut som din, det tok sikkert en 3-5 år, nå er det mer enn 10 år siden og den er som før. Anonymkode: 16358...eee Men var bulken din ca like stor som min er nå? Hvor hardt fikk du skuffen? Jeg fikk jo jernstang. Anonymkode: fb0a7...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå