AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Vi fikk matleveranse forrige helg og frossen kongescampi ble lagt i kjøleskapet ved en feil. Mulig å bruke den i wok nå? Posen har ikke vært åpnet og det lukter ikke rarere enn ellers.. Anonymkode: 81637...2a3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Skrevet 29. mai 2024 Huff nei, jeg hadde ikke spist det. Ting som har vært fryst bær spises innen 24 timer, og skalldyr tåler lite så der hadde jeg aldri tøyd grensen med flere dager. Anonymkode: 888f1...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Skrevet 29. mai 2024 Når de er helt fra forrige helg, så ville jeg bare kastet de. Hadde de vært fra sist helg, så ville være ok. Anonymkode: b01c5...b24 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå