AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Må jeg hanke inn rørlegger for spyling eller har dere noen andre tips? Har sjekket og rengjort vannlås, forsøkt med natron/eddik/varmt vann to ganger, men det klukker fremdeles.. Bør jeg prøve Mudin? Kanskje det er noe som stenger lenger nede i rørene? Er redd det kommer til å gå helt tett 😬 Anonymkode: d96fa...baa
newman01 Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Prøv Mudin først. Er det kun klukkelyder, eller renner vannet sakte også? Om det er flere etasjer i bygget kan det være at en vannlås er tørr i kjelleren.. Av og til skjer rare ting når vannlåser tørker 2
Gjest Smeltemann Skrevet 28. mai 2024 #3 Skrevet 28. mai 2024 Spørs hvor handy du er da.selv ville jeg fikset det selv. Men ser du deg ikke råd for å ordne selv så ring rørlegger.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Skrevet 28. mai 2024 Jeg hadde i alle fall helt klart prøvd en runde med mudin først, før jeg ringte rørlegger... Anonymkode: 33aa3...704 2
Svisle Skrevet 28. mai 2024 #5 Skrevet 28. mai 2024 Jeg slet med klukkelyd i vasken og etter flere runder med div. remedier for å få løsnet eventuell tett sluk, endte jeg opp med å ringe rørlegger. Viste seg at det var en skade på avløpsrøret utenfor huset hvor dopapir satte seg fast og laget en propp. Etter to runder med spyling endte det opp med at den biten av røret ble byttet ut. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #6 Skrevet 28. mai 2024 7 hours ago, newman01 said: Prøv Mudin først. Er det kun klukkelyder, eller renner vannet sakte også? Om det er flere etasjer i bygget kan det være at en vannlås er tørr i kjelleren.. Av og til skjer rare ting når vannlåser tørker Vannet rant sakte, men renner greit ned nå etter eddik/natron/vann. Jeg bor i blokk med en etasje pluss kjeller under meg. Anonymkode: d96fa...baa
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #7 Skrevet 28. mai 2024 Takk for svar alle sammen, jeg prøver Mudin over natta og ringer rørlegger om det ikke bedrer seg Anonymkode: d96fa...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå