Gå til innhold

Kjendiser og dobbelt moral

Girlsarebest

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg møtte på Emilie VOE Nereng i 2011 da hun var 16 år, min venninne var 17 og bemerket det innlegget hvor hun påsto, at norske jenter sminket seg altfor mye og var besatt av og være tynn, og sa til henne "du sminker deg mye og du er tynn det er lettere for deg og hakke på andre med samme problemene", da så hun på min venninne og sa "jeg behøver ikke og stå her og forklare meg til deg", så gikk hun videre hun sa at hun hadde aldri møtt på en så arrogant kjendis, jenta med de store øreringene og alt blinget (mange armbånd og store ringer), og den holdningen "jeg har de issuene men jeg er Emilie VOE Nereng og kan dømme andre", så hun sluttet og lese VOE's blogg og se på hennes youtube kanal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en god del influencere som ikke helt klarer å leve opp til sitt eget image. De sier en ting (som selger….) men bak fasaden gjør de noe helt annet. De bruker ikke produktene som er «så fantastiske» men lager en løgn og illusjon for at du skal kjøpe og generere sponsorinntekter. De gråter og sier at nå MÅ vi gjøre noe med krigen, samtidig som de reiser på luksusferie, shopper for gudene vet hvor mye, eller bygger seg nytt og større hus. Så dobbeltmoral? Det er nok det ja….

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel Emilie Nereng forandret seg på 13 år og har blitt en mer reflektert person, sånn som de aller fleste av oss, men mange kjendiser er dobbeltmoralske ja

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (14 timer siden):

Nå har vel Emilie Nereng forandret seg på 13 år og har blitt en mer reflektert person, sånn som de aller fleste av oss, men mange kjendiser er dobbeltmoralske ja

Husker også et annet innlegg hvor hun klandret voksne overvektige for at barn blir overvektige og at overvektige mennesker, ikke skal spise usunne ting men hun beklaget begge utsagnene sine og innrømte at hun var veldig "sassy", og var ute etter en "syndebukk" back then det var nok ikke lett for henne og bli norges mest berømte 14 åring og slite med privatliv ute blant folk 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (15 timer siden):

Det er nok en god del influencere som ikke helt klarer å leve opp til sitt eget image. De sier en ting (som selger….) men bak fasaden gjør de noe helt annet. De bruker ikke produktene som er «så fantastiske» men lager en løgn og illusjon for at du skal kjøpe og generere sponsorinntekter. De gråter og sier at nå MÅ vi gjøre noe med krigen, samtidig som de reiser på luksusferie, shopper for gudene vet hvor mye, eller bygger seg nytt og større hus. Så dobbeltmoral? Det er nok det ja….

Husker et innlegg hvor Erica Kvam lakket neglene sine med en mørkegrå neglelakk og sa at det er en neglelakk hun bruker ofte så tenker jeg "eller bare den ene gangen for og promotere den?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...