AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Jeg var aldri spesielt plaget av kviser i ungdomsårene, men nå som jeg nærmer meg slutten 30-årene har huden min virkelig fått problemer. Jeg har kviser i ansiktet, på halsen og på ryggen, både små og store. Noen veldig store og smertefulle. Det blir værre rundt menstruasjon, men pågår hele tiden. Er det noen som har erfaring med dette som kan gi meg noen råd? Dette har begynt å gå utover selvtilliten min, faktisk. Anonymkode: 95e40...e81
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Hormon drit, det som hjelper er å unngå flere triggere enn det syklusen allerede har, sukker, feit mat, og sånn. Føler med deg. Anonymkode: 27310...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #3 Skrevet 28. mai 2024 Snakk med lege om medisiner eller gå til en hudpleier å få renset ut disse kvisene og få riktig hudpleie produkter. Det er noe som heter "medisinsk hudpleie", som er helt annerledes enn vanlig kremer og behandlinger. Anonymkode: c17ac...c0c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Skrevet 28. mai 2024 Høres ut som typen man gjerne blir satt på kur for- ta en tur til legen Anonymkode: 3993c...5a2
VoodooChild Skrevet 28. mai 2024 #5 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg var aldri spesielt plaget av kviser i ungdomsårene, men nå som jeg nærmer meg slutten 30-årene har huden min virkelig fått problemer. Jeg har kviser i ansiktet, på halsen og på ryggen, både små og store. Noen veldig store og smertefulle. Det blir værre rundt menstruasjon, men pågår hele tiden. Er det noen som har erfaring med dette som kan gi meg noen råd? Dette har begynt å gå utover selvtilliten min, faktisk. Anonymkode: 95e40...e81 Kan nok være hormonelt, da hjelper det ikke så mye med preparater etc. man får fra lege/hudpleier. Meieri-produkter kan gi masse kviser. Jeg kuttet ut melk totalt og fikk mye mindre kviser. P-sprøyte jeg går på hjelper også en god del.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #6 Skrevet 28. mai 2024 Isotretinoin reddet meg! Anonymkode: b48a0...f06
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #7 Skrevet 28. mai 2024 Jeg er plaget med samme! Prøvd kremer, diett-endring. Måtte på isotretning. Kan også være PCOS, en venninne har kviser som eneste symptom, bortsett fra lang tid mellom mens. Anonymkode: 30d0d...034
megda Skrevet 28. mai 2024 #8 Skrevet 28. mai 2024 Det fundamentale er selvfølgelig kostholdet og hvor aktiv du er hver dag. Deretter kommer bytting av sengetrekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå