Gå til innhold

Smerter og rifter av enkelte stillinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang han tar meg bakfra, og uansett så rolig og forsiktig å vått det er sammen med veldig langt forspill så jeg nesten sprekker av kåtskap, så blir det alltid sår / rifter der nede, han kan ikke presse hele penis inn da han bunner meg og det gjør fryktelig vondt. Han er mye større nedentil enn de jeg har sett eller vært borti før han så jeg tror det kan være noe med at han er for stor for meg ?

å bli ridd er også en av hans favoritt stillinger, men det klarer jeg ikke fordi det føles veldig merkelig / rart ut og det gjør vondt om jeg glir opp og ned uansett tempo og vinkel. Får ikke sår og rifter av det, men det føles bokstavelig talt som den kuken fyller så mye at det kjennes ut som den sprenger hele musa i biter.

så kjæresten min har 2 favoritt sex stillinger, hvor jeg også elsker å bli tatt bakfra å treffe punkter som ikke nåes ved annen penetrering eller stimuli. Kan oppnå både 3-4 og 5 orgasmer og squirte litt ved å bli pult bakfra.

men det er sykt frustrerende at jeg enten får veldig vondt og må avbryte uansett hvordan jeg trer meg nedpå for og ri eller at det blir bråstopp midt oppi eller rett før en orgasme fordi det oppstår rifter / sår under akten..

er det noen som har hatt det lignende og funnet til noe tiltak som hjelper ? Det er som sagt alltid vått nok og jeg drypper bokstavelig talt fra hufsa, så jeg er ikke tørr eller har tørket ut underveis.

har forsøkt og varme opp / vie ut med oppvarming med dildo, flere fingre startet i misjonær for så å bytte uten at noe hjelper.

jeg er 100% trygg på han og slapper helt av med han under samleie, så jeg er ikke anspent heller.

slik har det vært siden dag 1 med bakfra og cowgirl.

noen råd og tips å triks ?

hilsen hun som bare vil kunne nyte helt vanlig sex med kjæresten

Anonymkode: b9523...174

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fød et barn?😬 😅 Har lest at det har utgjort stor forskjell for noen. 

Eventuelt prøv sånn donut-ring?

Har du forresten prøvd glidemiddel, skjer det samme da? Ja, du skriver at det er dryppvått men kanskje det glir annerledes med en eller annen type glidemiddel. Løser ikke alle problemene men kanskje det reduserer riftene? Verdt å teste i alle fall.

Anonymkode: 82390...6ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har født 2 barn og vi har prøvd både glidemiddel og oljer.

Har forsøkt og "klargjøre" kjeden med dildo / vibratorer og startet med misjonær for og forberede til penetrering bakfra. Men det utgjør ingen forskjell.

Får fortsatt vondt og rifter uansett forberedelser, hjelpemidler og hvor rolig vi prøver å ta det..

Begynner og bli litt frustrert over å ikke kunne utføre favoritt stillingen og stillingen som er morsomst og mest turn on som da kan krydres mye med og ta tak i håret, stående etter vegg og vindu osv.. fremfor og ligge mer eller mindre i ro i seng, sofa, gulv eller lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Noen har bare rett og slett for stort utstyr. Går ikke gjort noe med det men det er like kjipt som å ha en veldig liten en for oss damer

Anonymkode: 8bb6d...052

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 21.11):

Hver gang han tar meg bakfra, og uansett så rolig og forsiktig å vått det er sammen med veldig langt forspill så jeg nesten sprekker av kåtskap, så blir det alltid sår / rifter der nede, han kan ikke presse hele penis inn da han bunner meg og det gjør fryktelig vondt. Han er mye større nedentil enn de jeg har sett eller vært borti før han så jeg tror det kan være noe med at han er for stor for meg ?

å bli ridd er også en av hans favoritt stillinger, men det klarer jeg ikke fordi det føles veldig merkelig / rart ut og det gjør vondt om jeg glir opp og ned uansett tempo og vinkel. Får ikke sår og rifter av det, men det føles bokstavelig talt som den kuken fyller så mye at det kjennes ut som den sprenger hele musa i biter.

så kjæresten min har 2 favoritt sex stillinger, hvor jeg også elsker å bli tatt bakfra å treffe punkter som ikke nåes ved annen penetrering eller stimuli. Kan oppnå både 3-4 og 5 orgasmer og squirte litt ved å bli pult bakfra.

men det er sykt frustrerende at jeg enten får veldig vondt og må avbryte uansett hvordan jeg trer meg nedpå for og ri eller at det blir bråstopp midt oppi eller rett før en orgasme fordi det oppstår rifter / sår under akten..

er det noen som har hatt det lignende og funnet til noe tiltak som hjelper ? Det er som sagt alltid vått nok og jeg drypper bokstavelig talt fra hufsa, så jeg er ikke tørr eller har tørket ut underveis.

har forsøkt og varme opp / vie ut med oppvarming med dildo, flere fingre startet i misjonær for så å bytte uten at noe hjelper.

jeg er 100% trygg på han og slapper helt av med han under samleie, så jeg er ikke anspent heller.

slik har det vært siden dag 1 med bakfra og cowgirl.

noen råd og tips å triks ?

hilsen hun som bare vil kunne nyte helt vanlig sex med kjæresten

Dere får kutte ut den stillingen når han er «for stor» og du er «for kort». Da hjelper det ikke samme hvor våt og kåt du er. Eller så får han bare ta den halvvegs inn, men da vil han nok ikke få noen orgasme. Hvis du er på topp, vil du unngå dette problemet og kan styre litt selv hvor dypt penis treffer. 

Skrevet

Skjønner ikke. Er TS to mennesker som svarer med hvert sitt synspunkt? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, blåbærpai said:

TS outer dama si. Har ingen gode råd dessverre. 

Anonymkode: d22da...397

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bytt til en mann med mindre penis, problem løst.

Anonymkode: d75c3...1ce

Skrevet

Du er ikke rolig nok. Kvinner er svært tøyelig, og de fleste kan både føde og bli fristet uten å revne, så at du mener at du tar det rolig er ikke tilstrekkelig rolig. 

Om du har for lang for henne må du dessuten klare å styre deg fra å gå helt i bunnen. Om du blir for ivrig, noe begge problemstillinger tyder på, finnes det en ring du kan trekke på, så du ikke kommer for langt inn. Føles som ekte vare for deg, men hindrer dyp inntrengning. Mener de har på Kondomeriet. 

Skrevet
blåbærpai skrev (1 time siden):

Åpenbart én av hvert kjønn i samme person. Kanskje glidende kjønnsidentitet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Supermerry skrev (9 timer siden):

Åpenbart én av hvert kjønn i samme person. Kanskje glidende kjønnsidentitet.

Eventuelt schizofren, og liker å omtale seg og seg i tredje person.

Anonymkode: 9d6e3...baa

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...