Gjest bunLOVER Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har alltid elsket synet av, og følelsen av ei damerompe. Har og begynt å like Analsex. Hva er egentlig det Dere jenter synes om det å bli tatt i Rompa???
Gjest GreenSky Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 Vel, du kan jo prøve selv med en dildo, det vil gi deg en viss anelse.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #3 Skrevet 12. februar 2006 Jeg synes det er sånn ok. Jeg har det en del med kjæresten, han synes det er veldig godt, og jeg har ikke noe imot det. Jeg får ikke noe spesielt ut av det selv, men til gjengjeld så blir jeg ikke vond og sår slik som jeg blir ved vanlig sex, og analsex kan vi ha når jeg har mensen også
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #4 Skrevet 12. februar 2006 Jeg liker det svært godt. Det *må* ikke være med under sex, men som ekstra krydder er det slett ikke å forakte. Det forutsetter imidlertid en partner som vet hva han gjør og ikke bare kjører på.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #5 Skrevet 12. februar 2006 Jeg synes det er sånn ok. Jeg har det en del med kjæresten, han synes det er veldig godt, og jeg har ikke noe imot det. Jeg får ikke noe spesielt ut av det selv, men til gjengjeld så blir jeg ikke vond og sår slik som jeg blir ved vanlig sex, og analsex kan vi ha når jeg har mensen også ← Kuult å se at jenter og liker det. Har tenkt på det, og kunne Ikke tenkt meg det sjøl- Jeg elsker å ta ei dame i rompa, men Grøsser da jeg tenker på at Noen gjør det med meg. Men,jeg har alltid elsket ei flott DameRompa - og følelsen av å trenge inn i ei Deeeilig damerompe!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #6 Skrevet 12. februar 2006 Kuult å se at jenter og liker det. Har tenkt på det, og kunne Ikke tenkt meg det sjøl- Jeg elsker å ta ei dame i rompa, men Grøsser da jeg tenker på at Noen gjør det med meg. Men,jeg har alltid elsket ei flott DameRompa - og følelsen av å trenge inn i ei Deeeilig damerompe!!!!!!!!!!!!!!! ← Ro deg ned nå Men ja, jeg liker det. Typen også, etter at jeg etter mye jobbing fikk overbevist ham om at det ikke hadde noe med "homo-takter" å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #7 Skrevet 12. februar 2006 Ro deg ned nå Men ja, jeg liker det. Typen også, etter at jeg etter mye jobbing fikk overbevist ham om at det ikke hadde noe med "homo-takter" å gjøre. ←
Gjest GreenSky Skrevet 12. februar 2006 #8 Skrevet 12. februar 2006 Det har ikke noe med homo-takter å gjøre. Har kjøpt en buttplug til PV, jeg. Etter hans ønske.
*amalie* Skrevet 12. februar 2006 #9 Skrevet 12. februar 2006 Må innrømme at jeg synes det er deilig. For meg så er det like mye det at jeg føler at han krever sin "eiendomsrett" på meg når han finner seg til rette der bak, som det er en fysisk glede. Sikkert mer. Selv om jeg liker det veldig godt. Føler meg liksom "besteget" da. Eventuelt; lagt krav på. Høres kanskje absurd ut. Men det får meg til å føles ut som om det bare er jeg som teller for han da.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #10 Skrevet 12. februar 2006 Det har ikke noe med homo-takter å gjøre. Har kjøpt en buttplug til PV, jeg. Etter hans ønske. ← Nei, selvsagt har det ikke det. men det var jo akkurat det jeg måtte overbevise ham om! Det er en del menn som har den litt forskrudde tanken der
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #11 Skrevet 12. februar 2006 Hører mange sier det er fantastisk, selv har jeg en hel haug sperrer og gode grunner for å ikke tørre prøve det. Mannen min har heller ikke noe ønske om dette.
Våken Skrevet 12. februar 2006 #12 Skrevet 12. februar 2006 Vi prøver litt innimellom, men får det ikke helt til.. men det er jo skikkelig digg med mindre ting enn han
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #13 Skrevet 12. februar 2006 Forferdelig, hater det, fornedrende. (J, 33)
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #14 Skrevet 12. februar 2006 Ja, jeg liker det. Ikke hver uke, akkurat, men innimellom. Og mannen min liker det også...
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 12. februar 2006 #15 Skrevet 12. februar 2006 Elsker analsex på rett tid og sted. Kjæresten min elsker også å bli lekt med i rompa... Hvis jeg stikker en finger i rompa mens jeg suger han, går det for han med en gang.... MMM Deilig
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #16 Skrevet 13. februar 2006 Jeg slipper ingen til i dritehullet mitt.
Gjest 2324 Skrevet 13. februar 2006 #17 Skrevet 13. februar 2006 Nei takk. Analsex er ikke noe for meg!
Impala Skrevet 13. februar 2006 #18 Skrevet 13. februar 2006 Vi har gjort det noen ganger, og det har stort sett vært godt. Men jeg må være utrolig kåt for at jeg skal ha lyst til det. Men mannen elsker det og syns vi har det for sjelden
Trygve Skrevet 13. februar 2006 #19 Skrevet 13. februar 2006 Må innrømme at jeg synes det er deilig. For meg så er det like mye det at jeg føler at han krever sin "eiendomsrett" på meg når han finner seg til rette der bak, som det er en fysisk glede. Sikkert mer. Selv om jeg liker det veldig godt. Føler meg liksom "besteget" da. Eventuelt; lagt krav på. Høres kanskje absurd ut. Men det får meg til å føles ut som om det bare er jeg som teller for han da. ← Hvordan i all verden finnes det jenter som tenker slikt? Hadde ikke hatt noe imot at jenta mi tenkte AKKURAT det der, men jeg må da respektere det motsatte. Må si at det er overraskende mange "ja til anal" hos jenter her - det virker som det strider imot alle andre statistikker jeg har lest. Men det er vel bare tilfeldig at det er mange -for anal- som har lagt inn for øyeblikket......?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #20 Skrevet 13. februar 2006 Må si at det er overraskende mange "ja til anal" hos jenter her - det virker som det strider imot alle andre statistikker jeg har lest. Men det er vel bare tilfeldig at det er mange -for anal- som har lagt inn for øyeblikket......? ← Tror nok at det er et litt rart fenomen som påvirker det litt konfliktfylte i dette som du tar opp. Mange kvinner vil ikke innrømme at de føler seg presset til å stille endetamen til disposisjon, og derfor ender de opp med en tvangstro på at de liker det. Til slutt tror de på det sjøl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå