AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Del Skrevet 27. mai 2024 Husker at alle drev med det på slutten av 90-tallet. I 98 var Rollerblades overalt. Hvorfor driver ingen med det lenger? Anonymkode: d8bd6...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 27. mai 2024 #2 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg sluttet med det fordi jeg ikke fikk tak i nye bremseklosser. Jeg kjøpte nye skøyter men de var ikke så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheik Skrevet 27. mai 2024 #3 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg driver med det ennå! Kjøpte skøyter på nett og elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Del Skrevet 27. mai 2024 Det finnes vel fortsatt mange som går på rulleskøyter, men det er ikke så populært i Norge, som ikke akkurat er helt egnet for det. Men det er vel som alle andre "in" ting? Sparkesykkel (vanlig) var det jo ALLE som hadde en periode. Og så ble det en greie som var mest for barn, fordi de voksne begynte med EL-sykkel eller Stå-moped. For ikke å snakke om at sånne Stå-brett var veldig kult en stund. De finnes ennå, men det er ikke videre utbredt. Rulleski er jo også mest for spesielt interesserte? Men det har vel heller aldri vært en "allemannsgreie". Anonymkode: 4575e...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Del Skrevet 27. mai 2024 Kjente bare én person med rollerblades da jeg var barn på nittitallet. Hos oss var det alltid skating som var greia. Anonymkode: 04b28...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 28. mai 2024 #6 Del Skrevet 28. mai 2024 Jeg har mine ennå. Har ikle brukt dem siden...1999. På tide å kassere dem, eller selge for en 50-lapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #7 Del Skrevet 28. mai 2024 Det var gøy! Men så vondt å falle... Anonymkode: 7a2a5...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #8 Del Skrevet 28. mai 2024 Jeg ser det flere ganger i uka at folk går på rollerblades i nabolaget. Har ikke sett det tidligere år i samme grad, så virker som det har begynt bli mer populært igjen. Kjenner flere som bor i andre byer som også går en del, og som tar med seg blades på ferie for å kunne gå der. Anonymkode: 983dc...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå