AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #21 Del Skrevet 29. mai 2024 Dagens test. Streken er helt klar rosa, dukker opp med en gang. Men er altså ikke sterkere enn dette. Test fra normal. Anonymkode: 6cfe7...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #22 Del Skrevet 29. mai 2024 Det er ikke helt uvanlig med svak stigning i hcg. Det kan ta litt tid før kroppen skjønner at det er noe galt. Hvis du fortsatt tester positivt mandag kan du jo sjekke hcg. Og ang å åpne tester. Det har ingenting å si, herregud. Strimmel og tester i plast er helt like. Anonymkode: 5c776...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #23 Del Skrevet 29. mai 2024 Dette er mine med metode sine strimmel tester. Første er 11 dpo tror jeg og siste er 14dpo, og de svake testene fortsatte noen dager til før jeg tok en pause. Ganske svake tester i forhold til det som er normalen, etter det jeg skjønte på mange. Var veldig redd og forberedte meg på at dette skulle gå over bare. Her derimot skjøt testene i været etter noen dagers pause fra testing! Dette er tester fra 22 dpo. Testet veldig en stund der for gøy😂 Er 30 uker på vei nå med en liten gutt❤️ Noen produserer hcg sent, slik som meg. Men jeg var alltid forberedt på at dette kanskje ikke gikk veien. Håpet skal man ikke slippe likevel! Anonymkode: e77de...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #24 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er mine med metode sine strimmel tester. Første er 11 dpo tror jeg og siste er 14dpo, og de svake testene fortsatte noen dager til før jeg tok en pause. Ganske svake tester i forhold til det som er normalen, etter det jeg skjønte på mange. Var veldig redd og forberedte meg på at dette skulle gå over bare. Her derimot skjøt testene i været etter noen dagers pause fra testing! Dette er tester fra 22 dpo. Testet veldig en stund der for gøy😂 Er 30 uker på vei nå med en liten gutt❤️ Noen produserer hcg sent, slik som meg. Men jeg var alltid forberedt på at dette kanskje ikke gikk veien. Håpet skal man ikke slippe likevel! Anonymkode: e77de...ab1 Må også tipse om å prøve andre tester. Babyplan sine tester viste mye sterkere enn metode. Jeg fikk også anbefalt makesure sine strimmeltester da jeg var testegal.😊 Anonymkode: e77de...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #25 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg tror jammen jeg ser en endring i testene nå 😳 i går syns jeg såvidt jeg så streken var ørlite sterkere enn tidligere, men i dag er det markant økning. Testen i dag er vel ikke sååå svak?? Øverst i går, nederst i dag. I dag er det altså 1 uke siden den første, veldig svake, positive testen. Anonymkode: 6cfe7...17e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #26 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er mine med metode sine strimmel tester. Første er 11 dpo tror jeg og siste er 14dpo, og de svake testene fortsatte noen dager til før jeg tok en pause. Ganske svake tester i forhold til det som er normalen, etter det jeg skjønte på mange. Var veldig redd og forberedte meg på at dette skulle gå over bare. Her derimot skjøt testene i været etter noen dagers pause fra testing! Dette er tester fra 22 dpo. Testet veldig en stund der for gøy😂 Er 30 uker på vei nå med en liten gutt❤️ Noen produserer hcg sent, slik som meg. Men jeg var alltid forberedt på at dette kanskje ikke gikk veien. Håpet skal man ikke slippe likevel! Anonymkode: e77de...ab1 Takk for at du gir meg litt håp❤️ med en hel uke med svake tester er det vanskelig å tro at dette er noe, men nå i dag syns jeg økningen var så sterk, at nå gleder jeg meg til ny test i morgen ❤️ Anonymkode: 6cfe7...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #27 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg har opplevd svak stigning over tid, viste seg da at det var tvillinger, men ingen av de klarte seg. Dårlig hjerteaksjon og utvikling som stoppet opp i uke 7/8 eller noe sånt. Syns dessverre ikke at det virker veldig lovende når du har såpass svake tester over så lang tid. Anonymkode: 43497...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #28 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tror jammen jeg ser en endring i testene nå 😳 i går syns jeg såvidt jeg så streken var ørlite sterkere enn tidligere, men i dag er det markant økning. Testen i dag er vel ikke sååå svak?? Øverst i går, nederst i dag. I dag er det altså 1 uke siden den første, veldig svake, positive testen. Anonymkode: 6cfe7...17e Her er det TYDELIG stigning!!❤️ Om det ikke er veldig mye endring på morgendagens, så fortvil ikke. Hcg fordobles gjerne annenhver dag, så om den er ganske lik som dagens er det derfor❤️ Anonymkode: e77de...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #29 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk for at du gir meg litt håp❤️ med en hel uke med svake tester er det vanskelig å tro at dette er noe, men nå i dag syns jeg økningen var så sterk, at nå gleder jeg meg til ny test i morgen ❤️ Anonymkode: 6cfe7...17e Svake tester er tøft, og hodet spinner. Hold hodet oppe og ikke ta sorgene på forskudd❤️ Jeg har troen på dette!❤️ Anonymkode: e77de...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymfrøken1 Skrevet 30. mai 2024 #30 Del Skrevet 30. mai 2024 Hei, Jeg opplevde det samme for ca 3 mnd siden og skal ikke si at det er akkurat sånn for deg - håper ikke det. Mine tester ble ikke sterkere og CB uke testen viste 1-2 i flere uker, for å så gå til 2-3 i uke 9, med hcg på 423. Hadde ingen smerter så for meg trodde jeg alt var bra men med litt sakte stigning, men sånn var det ikke🥺 For meg var dette svangerskapet i eggleder og ble hasteoperert med sprukket eggleder og ingen smerter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #31 Del Skrevet 30. mai 2024 Har tatt en ny clearblue i dag. Den viser tydelig økning i forhold til den jeg tok for ei uke siden. Jeg sjal bestille tidlig ul, for å få klarhet i hva som skjer, men for meg virker det som at det er en økning på gang. Venstre: første testen jeg tok for 1 uke siden Høyre: i dag, morgenurin jeg opplever at testene er sterkere utover dagen enn på morgenen, så skal ta en til litt senere. Anonymkode: 6cfe7...17e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pudderrosa Skrevet 30. mai 2024 #32 Del Skrevet 30. mai 2024 Det virker jo absolutt å være stigning :)! Spørsmålet er heller hvor mye. Siden det er så tidlig tror jeg det kan være vanskelig å se noe særlig på ultralyd. Jeg ville booka en legetime for å måle stigning i hcg med to dagers mellomrom. Stiger det for sakte er det svar nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #33 Del Skrevet 30. mai 2024 Har du nådd ikm enda? Anonymkode: cf2b1...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #34 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du nådd ikm enda? Anonymkode: cf2b1...2b5 Jeg er usikker, syklusen er litt ustabil, og varierer noe. Men som regel ligger den på 32 dager, noen ganger 37 dager, noen ganger 28. Var syklusen 32 dsger denne gang skulle ikm vært for en uke siden, når jeg tok første test. Vi hadde samleie 7. 11 og 14. Mai. Og om eggløsning var rundt 14.mai ville IKM vært ca for to dager siden. Siden normal-testene er de jeg har brukt flest av, tok jeg en av dem også i dag, og den er ganske mye sterkere enn før. Anonymkode: 6cfe7...17e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #35 Del Skrevet 30. mai 2024 Tenker dette ser helt normalt ut jeg altså. Det er for så vidt ikke "meningen " at vi skal driveog teste før ikm, nettopp av slike grunner 😇 Men du vet du er gravid. Gratulerer 🥰 Mer kan du ikke gjøre nå dessverre. Anonymkode: cf2b1...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #36 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er usikker, syklusen er litt ustabil, og varierer noe. Men som regel ligger den på 32 dager, noen ganger 37 dager, noen ganger 28. Var syklusen 32 dsger denne gang skulle ikm vært for en uke siden, når jeg tok første test. Vi hadde samleie 7. 11 og 14. Mai. Og om eggløsning var rundt 14.mai ville IKM vært ca for to dager siden. Siden normal-testene er de jeg har brukt flest av, tok jeg en av dem også i dag, og den er ganske mye sterkere enn før. Anonymkode: 6cfe7...17e Helt tydelig at du er gravid, gratulerer så mye❤️ Nå er det bare å krysse fingrene for at den holder seg der! Anonymkode: e77de...ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #37 Del Skrevet 30. mai 2024 Ha lav terskel for å kontakte legevakt ved smerter. Jeg hadde svangerskap utenfor livmor da mine tester hadde svak stigning. Anonymkode: 7cdd7...bd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 30. mai 2024 #38 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har tatt en ny clearblue i dag. Den viser tydelig økning i forhold til den jeg tok for ei uke siden. Jeg sjal bestille tidlig ul, for å få klarhet i hva som skjer, men for meg virker det som at det er en økning på gang. Venstre: første testen jeg tok for 1 uke siden Høyre: i dag, morgenurin jeg opplever at testene er sterkere utover dagen enn på morgenen, så skal ta en til litt senere. Anonymkode: 6cfe7...17e Du, dette lover jo bra! Gratulerer!!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #39 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 15.58): 1 - ikke noe poeng i å teste oftere enn annenhver dag. 2 - pinnetester skal ikke åpnes og avleses - da er de ugyldig. 3 - lover ikke kjempe positivt siden fredag og idag viser 1-2 på CB. Men kan enkelt være en sakte stigning i hcg. Alt håp er absolutt ikke ute, men virker ikke veldig lovende. Anonymkode: b5114...b11 Ville ikke bekymret meg for CB’en hvertfall. At den fremdeles viser 1-2 er helt naturlig så tidlig. Prøv en vanlig strimmeltest igjen i morgen kveld. Jeg har fått sterkere på kveldene enn på morgenene før IKM ved alle graviditeter. Krysse fingrene for deg💕 Anonymkode: f9493...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #40 Del Skrevet 2. juni 2024 Hvordan har det gått? Krysser fingrene for gode nyheter Anonymkode: 5c776...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå