AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #21 Skrevet 1. juni 2024 Tror det med at man ikke kan bruke shorts på kontor, begynner å bli litt borte. Ser at de eldre mennene på min jobb ikke bruker shorts, men de yngre bruker penere shortser med skjorte til. Det har ikke blitt nektet av ledelsen. Anonymkode: b3bb0...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #22 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du jobber med menn som bruker langbukser, sandaler og sokker i sandalene? Og du tenker det er stil? Da er det så mye bedre med en pen shorts, sokker og sko. Anonymkode: 9d8f2...5c7 Nei, de bruker ikke sandaler, verken med eller uten sokker. Det var tenkt sånn rent generelt 🙂 Anonymkode: 0fa82...feb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #23 Skrevet 1. juni 2024 kaarebjarne skrev (2 timer siden): Nå er ikke du mann heller. Transe, bruker mye kjoler jeg. Anonymkode: ec62d...cde
kaarebjarne Skrevet 1. juni 2024 #24 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Transe, bruker mye kjoler jeg. Anonymkode: ec62d...cde Kult for deg. Jeg har ikke lyst til å ha på skjørt eller kjole. Jeg har på meg shorts, og når knekort skjørt eller kjole er lov, så er kneknort shorts lov. 2
Boetica Skrevet 1. juni 2024 #25 Skrevet 1. juni 2024 Menn «kan» bruke skjørt. Men det er vel egentlig et kulturelt tabu fremdeles. Uansett har shorts og skjørt ulike bruksområder. Kunne ikke tenke meg å gå på fjelltur i skjørt, eller når jeg står i stigen og maler husveggen 😅 1
LiseTV Skrevet 1. juni 2024 Forfatter #26 Skrevet 1. juni 2024 Boetica skrev (5 timer siden): Menn «kan» bruke skjørt. Men det er vel egentlig et kulturelt tabu fremdeles. Uansett har shorts og skjørt ulike bruksområder. Kunne ikke tenke meg å gå på fjelltur i skjørt, eller når jeg står i stigen og maler husveggen 😅 Jeg har gått på mange turer i kjole, ikke på noe høyt fjell akkurat. Jeg har skiftet hjul på nabos bil i rosa miniskjørt. Kjørt traktor med en venn med kjole på.
Boetica Skrevet 1. juni 2024 #27 Skrevet 1. juni 2024 LiseTV skrev (1 time siden): Jeg har gått på mange turer i kjole, ikke på noe høyt fjell akkurat. Jeg har skiftet hjul på nabos bil i rosa miniskjørt. Kjørt traktor med en venn med kjole på. Men hvorfor må alle gjøre det samme som deg? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #28 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kvinne her. Har jobbet i 20 år. Kontor. Nesten bare sammen med menn. Har aldri sett noen dukke opp i shorts på jobb. Ikke menn uten sokker i sandaler heller. Menn er ofte dårligere enn kvinner til å stelle føtter. Det bør være litt stil om man jobber på kontor, og det kommer klienter/kunder innom. Skjørt/kjoler til knærne og ikke shorts. Ikke singletter og bare armhuler heller. Det er ikke på jobb man skal flashe kropp 🙂 Anonymkode: 0fa82...feb Er vel ikke for å flashe kropp, men for å få det litt luftig når det er varmt og klamt. Hadde vært maks ufokusert om jeg måtte vært på jobb og svettet fordi jeg måtte kledd på meg langbukse Anonymkode: 5de43...7d0 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #29 Skrevet 1. juni 2024 En ting jeg ikke skjønner er hvorfor ts som burde være glad for at det er flere alternativer med klær å gå i, flere måter å kle seg på og være på, ønsker å snevre inn valg alternativene til andre mennesker slik at alle skal være og kle seg som ts? Ingen andre enn ts skal ha et valg om hva de går kledd med? Det blir jeg ikke helt klok på. Virker dobbeltmoralistisk og hyklerisk Anonymkode: 2dbff...236 3
kaarebjarne Skrevet 2. juni 2024 #30 Skrevet 2. juni 2024 LiseTV skrev (11 timer siden): Jeg har gått på mange turer i kjole, ikke på noe høyt fjell akkurat. Jeg har skiftet hjul på nabos bil i rosa miniskjørt. Kjørt traktor med en venn med kjole på. OK, men hvorfor vil du nekte menn å gå med shorts?
LiseTV Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #31 Skrevet 2. juni 2024 kaarebjarne skrev (4 minutter siden): OK, men hvorfor vil du nekte menn å gå med shorts? Har ikke det, men menn burde prøvd skjørt.
kaarebjarne Skrevet 2. juni 2024 #32 Skrevet 2. juni 2024 LiseTV skrev (6 minutter siden): Har ikke det, men menn burde prøvd skjørt. Nei, det burde de ikke, om de ikke har lyst. Merkelig holdning fra noen med din legning.
LiseTV Skrevet 2. juni 2024 Forfatter #33 Skrevet 2. juni 2024 kaarebjarne skrev (14 timer siden): Nei, det burde de ikke, om de ikke har lyst. Merkelig holdning fra noen med din legning. Sikkert mange menn, flere enn du tror, som har lyst på noen dameklær. Det blir ikke fordi der så mange med slik holdning somdu.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #34 Skrevet 2. juni 2024 Knellang shorts bør være like akseptert som knelangt skjørt. Anonymkode: fe7fc...8ee 1
kaarebjarne Skrevet 2. juni 2024 #35 Skrevet 2. juni 2024 LiseTV skrev (2 timer siden): Sikkert mange menn, flere enn du tror, som har lyst på noen dameklær. Det blir ikke fordi der så mange med slik holdning somdu. Poenget går over hodet på deg. Ikke overraskede, mtp hvor opptatt folk er av å sette seg selv og andre i bås om dagen. 4
LiseTV Skrevet 5. juni 2024 Forfatter #36 Skrevet 5. juni 2024 kaarebjarne skrev (På 2.6.2024 den 23.07): Poenget går over hodet på deg. Ikke overraskede, mtp hvor opptatt folk er av å sette seg selv og andre i bås om dagen. Ferdig med deg
kaarebjarne Skrevet 5. juni 2024 #37 Skrevet 5. juni 2024 LiseTV skrev (51 minutter siden): Ferdig med deg Så trist.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #38 Skrevet 14. juni 2024 Personlig har jeg aldri hatt lyst til å gå i skjørt, eller kjole, selv om jeg synes kilt er litt kult. Bestekompisen min rocket skjørt på 90-tallet, med enten knehøye tubesokker eller to par USA sokker som matchet skjørtet og kule basketsko til. Han fikk en hel del oppmerksomhet. Anonymkode: 4528d...521 2 1
Kniv & gaffel Skrevet 14. juni 2024 #39 Skrevet 14. juni 2024 Hver til sitt bruk. Jeg er kvinne og går gjerne med skjørt og kjoler, men bukser og shorts er mer praktisk, og kan også være mer behagelig.
LiseTV Skrevet 15. juni 2024 Forfatter #40 Skrevet 15. juni 2024 Hva er mer behageleg med shorts og bukser? Og praktisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå