LiseTV Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 Hva er greien med shorts? kan ikke brukes på jobb flere steder. Men Skjørt er innafor. Hvorfor? Alle damer og menn burde begynne å bruke skjørt isteden for. Jeg eier ikke shorts, bruke heller skjørt.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Skrevet 27. mai 2024 Shorts er glimrende. Og selv om det ikke kan brukes på jobb kan nok ikke menn bruke skjørt på jobb heller… Anonymkode: 4528d...521 1
SPOCA Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 På mange jobber kan man bruke shorts, det kommer helt an på shortsen. Min samboer bruker f.eks en som rekker til kneet, med skjorte til. Ikke noe problem, selv om han jobber på kontor. På min jobb er det helt innenfor å bruke shorts, men jeg foretrekker å bruke kjoler eller skjørt, skal sies. 1
LiseTV Skrevet 27. mai 2024 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Shorts er glimrende. Og selv om det ikke kan brukes på jobb kan nok ikke menn bruke skjørt på jobb heller… Anonymkode: 4528d...521 Hvorfor kan ikke menn bruke skjørt? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #5 Skrevet 28. mai 2024 Shorts er mye mer praktisk med unger og bikkje, særlig unga, sitter ofte i rare stillinger på bakken/gulvet. Har uniform på jobb med bukse og kortermet. Anonymkode: 96e98...ca8
skreppamedleppa Skrevet 29. mai 2024 #6 Skrevet 29. mai 2024 You do you, men når du mener alle burde begynne å kle seg på en bestemt måte med et bestemt klesplagg er det akkurat det samme som å mene alle bør bruke burka eller niqab. Vi bor takk og lov i Norge og kan kle oss slik vi vil, stortsett. For ja, en har ikke alltid den friheten på jobb. Men det gjelder da ikke bare shorts men også andre plagg. Jeg skjønner at du kanskje setter det på spissen fordi du selv bare går i kjoler og selv om en mann kan kle seg i skjørt i 2024 er det fremdeles plssser hvor det ikke passer seg, sånn er det bare. Men ikke alle er som deg. Jeg eier shorts og synes det både kan være praktisk og like fint som kjole/skjørt. Nei shorts er ikke lov på alle arbeidsplasser, men det er mange arbeidsplasser hvor skjørt heller ikke er lov blant annet på min arbeidsplass hvor uniform med langbukser er regelen hele året igjennom for både kvinner og menn. Og da må en tilpasse seg det uavhengig av hva en selv ønsker å gå med. Shorts er helt genialt mange plasser, var på tivoli for en uke siden, gla jeg ikke hadde verken skjørt eller kjole den dagen men shorts 4
skruf Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 Shorts er jo både helt innafor og supert å bruke når det er varmt og kjole eller skjørt ikke egner seg. Feks klippe plen, luke ugress, jobbe i grønnsakshagen, på fisketur utpå svaberget (etter å ha gått noen kilometer i ulendt terreng for å komme dit), eller når man er i skauen eller på fjellet å går tur (toppturer i kjole…..nei takk’ Man kan også bruke shorts på jobb i enkelte yrker. Feks så er typen cityshorts i fargene sort, grå eller beige akseptert som kontorantrekk, som en erstatning for dressbukse eller pencilskirt. Disse shortsene når enten til knærne eller rett nedom knærne og har et klassisk snitt. Menn kan sikkert bruke skjørt eller kjole, men bortsett fra en kompis av meg som er skotsk og bruker kilt når han pynter seg, så kjenner jeg ingen, hverken heterofile eller homofile, som bruker skjørt eller kjole. Jeg elsker å bruke kjoler og skjørt, både vinter og sommer, og bruker det så ofte jeg kan. Men av og til så er det shorts i ulike varianter som er tingen å bruke.
Morpheus Skrevet 30. mai 2024 #8 Skrevet 30. mai 2024 Kan være formelt med shorts. Trenger ikke bli sett på som et slaskeplagg.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #9 Skrevet 30. mai 2024 Jeg skjønner ikke helt hva du gjør inne på et kvinneforum med disse fetisjene dine. Eller, joda, jeg skjønner det, men du burde også ha nok selvinnsikt til å skjønne at du har relativt plagsom og ekkel atferd. Anonymkode: 4007c...1be 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #10 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hva du gjør inne på et kvinneforum med disse fetisjene dine. Eller, joda, jeg skjønner det, men du burde også ha nok selvinnsikt til å skjønne at du har relativt plagsom og ekkel atferd. Anonymkode: 4007c...1be Hvem diskuterer du med her? Anonymkode: e079d...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #11 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem diskuterer du med her? Anonymkode: e079d...ed5 TS. Anonymkode: 4007c...1be
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #12 Skrevet 31. mai 2024 Glad for at vi kan bruke shorts på jobb, på lik linje med skjørt. Anonymkode: fe7fc...8ee 2
kaiturid Skrevet 31. mai 2024 #13 Skrevet 31. mai 2024 LiseTV skrev (På 27.5.2024 den 22.51): Hvorfor kan ikke menn bruke skjørt? Lurer jeg også på, spesielt snekkere 😂
kaarebjarne Skrevet 1. juni 2024 #15 Skrevet 1. juni 2024 LiseTV skrev (På 27.5.2024 den 22.51): Hvorfor kan ikke menn bruke skjørt? Man kan ikke løpe i skjørt 🙄
kaarebjarne Skrevet 1. juni 2024 #17 Skrevet 1. juni 2024 LiseTV skrev (10 minutter siden): Jeg løper aldri. Nå er ikke du mann heller.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #18 Skrevet 1. juni 2024 Kvinne her. Har jobbet i 20 år. Kontor. Nesten bare sammen med menn. Har aldri sett noen dukke opp i shorts på jobb. Ikke menn uten sokker i sandaler heller. Menn er ofte dårligere enn kvinner til å stelle føtter. Det bør være litt stil om man jobber på kontor, og det kommer klienter/kunder innom. Skjørt/kjoler til knærne og ikke shorts. Ikke singletter og bare armhuler heller. Det er ikke på jobb man skal flashe kropp 🙂 Anonymkode: 0fa82...feb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #19 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kvinne her. Har jobbet i 20 år. Kontor. Nesten bare sammen med menn. Har aldri sett noen dukke opp i shorts på jobb. Ikke menn uten sokker i sandaler heller. Menn er ofte dårligere enn kvinner til å stelle føtter. Det bør være litt stil om man jobber på kontor, og det kommer klienter/kunder innom. Skjørt/kjoler til knærne og ikke shorts. Ikke singletter og bare armhuler heller. Det er ikke på jobb man skal flashe kropp 🙂 Anonymkode: 0fa82...feb Du jobber med menn som bruker langbukser, sandaler og sokker i sandalene? Og du tenker det er stil? Da er det så mye bedre med en pen shorts, sokker og sko. Anonymkode: 9d8f2...5c7 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #20 Skrevet 1. juni 2024 kaarebjarne skrev (1 time siden): Nå er ikke du mann heller. Hva tror du TV i brukernavnet står for da? Ts er født mann, bruker skjørt og det er lov. Ts. 👏👏👏👏 Anonymkode: 302a3...9df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå