Gå til innhold

Jentesprut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har funnet G punktet.... og hjelpe å trøste for noen orgasmer jeg har fått. De varer og varer og.... Noe så vannvittig deilig,, og vått. Kjæresten min blir helt vill når jeg spruter på han... Noen flere av dere jenter som spruter? Og hva synes gutta om dette?? :blomst::sexy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

sletta

Endret av Lassie
Gjest lightswitch
Skrevet

Det er veldig gøy med jenter som spruter. Nyt det, begge to! :)

Skrevet

Når man snakker om denne "spruten", er det like kraftig og mye som når Han spruter? Har aldri skjønt det derre, jeg...

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Hei. Det er akkurat som du tisser...så mye sprut er det. Den kjertelen er utømmelig, helt sant. Jeg squirter kun ved stimmulering av g punktet, eller av og til hvis jeg rir mens han sitter. Anbefales. Det er en helt annen følelse en ved klitoral orgasme. Jeg får bare lyst på mer... :hoppe:

Skrevet

Hvordan får dere til det der da? For jeg kommer også vaginalt, men har aldri sprutet sånn.. Blir jo vått og sånt, men ikke sånn som dere beskriver!

Skrevet

Jeg må alltid stimulere klitoris samtidig for å få orgasme. Kan ikke jeg få dette til da? Tips mottas med takk. :sjarmor:

Skrevet

ALLE kan få til dette... Varm deg godt opp(eller la han gjøre det). La han så føre inn langfinger og ringfinger (ja veldig viktig at det er disse to) mens peke og lillefinger peker nedover. Kjør fingrene helt inn, og beveg bare disse (ikke hele hånden ut og inn ). Når vi fant ut at det var sånn det skulle gjøres, tok det kun sekunder før jeg kom... Anbefaler å lese eller finne dvd av Axel Braun... Han er læremester nr en, og min store helt!!! Han har en helt fantastisk måte å lære bort dette på. Lykke til. Unner virkelig ALLE damer (og menn) å oppleve dette :)

Skrevet
La han så føre inn langfinger og ringfinger (ja veldig viktig at det er disse to) mens peke og lillefinger peker nedover. Kjør fingrene helt inn, og beveg bare disse (ikke hele hånden ut og inn ). Når vi fant ut at det var sånn det skulle gjøres, tok det kun sekunder før jeg kom...

Det funka jo! NOT!!!!!!!!

Enten har jeg korte fingre eller så er g punktet for langt inn :grine:

Skrevet

For meg er skal ikke fingrene så innmari langt inn. Det viktige er at de presser ganske hardt og i raske små støt mot g-punktet (som ikke ligger langt inn i skjeden min i det hele tatt). For meg hodler det også med èn finger, men vi er alle forskjellige.

Også er det lettest om jeg står, med et ben opp på en stol eller lignende.

Uansett; om du stresser, går det nok ikke!

Skrevet

Viktig å få med at ikke alle er utstyrt med disse cellene som produserer sprutevæske heller da. Dermed er det ikke alle jenter som kan lære seg å sprute. Hos dem som har dem opptrer også disse cellene i varierende antall, derav stor forskjell i mengde væske som produseres. Men alle har vi g-punkt, så nytelsen kan vi få med oss alle sammen!

Skrevet

Vi og har funnet g-punktet, mang en gang, men noe sprut blir det ikke, det er det nok jeg som står for...

Gjest Ingrid78
Skrevet

Det varierer veldig. Noen ganger spruter jeg som bare det, og andre ganger ikke i det hele tatt. Men både jeg og mannen min nyter det. Og jeg må si det er en helt vidunderlig følelse.

Gjest lightswitch
Skrevet

Men dere jenter som spruter: Er det ved orgasme eller utenom? Har hørt om begge deler nemlig! ;)

Skrevet

Veldig glad jeg ikke er sånn, orgasmene jeg har er mer enn deilige nok.

Virker som det er in å hevde at en kan sprute som jente, hva blir det neste...

Skrevet

Sjalu? ;)

Gjest ureg i dag
Skrevet

Det positive med å sprute er at det blir et "bevis" for at det er en virkelig orgasme.. tror gutta kan ta det som et komplemang.. i alle fall hvis jeg gjør det.

Skrevet

Stakkars deg som må si noe sånt... da vet du jo ikke hva det er siden du ikke har prøvd....

Det er noe helt annet med disse orgasmene. De er "lettere" på en måte, og du kan komme igjen og igjen.... Jeg squirter, men ikke hver gang vi har sex. Det må en litt annen stimulering til for å treffe G punktet mitt. Anbefaler heller å leke seg frem- naturlig til disse. Da kan man jo få mange deilige opplevelser underveis, samtidig som man lærer hverandre edre å kjenne... :klappe:

Skrevet
Det positive med å sprute er at det blir et "bevis" for at det er en virkelig orgasme.. tror gutta kan ta det som et komplemang.. i alle fall hvis jeg gjør det.

Tror gutta vet når jeg kommer, uansett... Litt vanskelig å holde tilbake en orgasme... Jeg tenker ikke på lyd, men på reaksjonen i kroppen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...